Premium members don't see ads. Click here to upgrade.

Cats and rc's

JvG

Everything is relative
Premium Member
Messages
517
Reaction score
431
Location
The Netherlands
Arrma RC's
BigRock, ,
My cat is always right beside my whem i'm wrenching. Sniffing the cars, sitting on tools, playing with wires and blocking the light.
It's a shame he doesn't drink beer!
Am i the only one around here?

20190110_224931.jpg
20181225_231345.jpg
20181225_231336.jpg
 

stuartd

Well-Known Member
Messages
569
Reaction score
382
Location
Scotland, UK.
Arrma RC's
Notorious, Talion, Typhon 6s
Ha, love the expression on your cats face.
If I'd had RCs when we had our cats (they're sadly gone now) then I'm sure they'd have been right in there. Cats (or at least any cat I've had) will never miss the opportunity to get themselves in your way.
 

bicketybam

BickeringBam - YouTube Mega Star!
Premium Member
ArrmaForum Fan
Excellence Award
Messages
6,536
Reaction score
6,858
Location
New Milford, CT
Arrma RC's
BigRock 4x4, Granite, Notorious, Talion
I don't have a cat at the moment but I have a puppy. I started the socialization process with my trucks the other day. I took her outside and drove very slowly when she was nearby. I would stop and let her go investigate. It took a lot of coaxing to get her over to my BRCC. I plan on doing this for the next several weeks so that she is completely comfortable around them. When she's full grown I don't want a 130 pound dog going apeshit when I play with my trucks, lol.
 

JvG

Everything is relative
Premium Member
Messages
517
Reaction score
431
Location
The Netherlands
Arrma RC's
BigRock, ,
I don't have a cat at the moment but I have a puppy. I started the socialization process with my trucks the other day. I took her outside and drove very slowly when she was nearby. I would stop and let her go investigate. It took a lot of coaxing to get her over to my BRCC. I plan on doing this for the next several weeks so that she is completely comfortable around them. When she's full grown I don't want a 130 pound dog going apeshit when I play with my trucks, lol.
Haha, at least you don't have to run with your dog
 
Last edited:

TraverseCity420

Total Arrma Fanboy
Premium Member
Messages
1,401
Reaction score
849
Location
Michigan
Your not the only one, I have 3 cats ALL ARE OBSESSED with my damn rc cars, I think its just cuz they smell like the outside.. but naa my cats won't leave my poop alone, If I leave anything on the floor, Expect that its been taken by one of the cats and dropped off in a random place your not gonna find till you step on it...
 

olds97_lss

Bash Break Repeat!
Premium Member
ArrmaForum Fan
Excellence Award
Messages
2,771
Reaction score
2,021
Location
Dekalb, IL
Arrma RC's
I've also had a "mechanic" inspect my stuff.


That was 12 years ago. Now he's way bigger and just sleeps in the truck bag getting cat hair all over everything.

He also "helped" as I ran my micro-t in my living room:

As did my older cat that is no longer around. He was more annoyed by them than anything.
 

TraverseCity420

Total Arrma Fanboy
Premium Member
Messages
1,401
Reaction score
849
Location
Michigan
^^^ its driving me nuts but I know that beat to the song playing but that's not the song I know that beat from.. UGH! lol
 

olds97_lss

Bash Break Repeat!
Premium Member
ArrmaForum Fan
Excellence Award
Messages
2,771
Reaction score
2,021
Location
Dekalb, IL
Arrma RC's
^^^ its driving me nuts but I know that beat to the song playing but that's not the song I know that beat from.. UGH! lol
Shanghai Restoration Project I think. It was a sample tune on a sandisk audio player my wife got many years ago.

I quit putting my videos to music. Too often youtube would strip the audio entirely. Since I'd delete the original source, I couldn't rebuild it so I was stuck without audio on youtube. I like hearing what the trucks are doing anyway, so I stopped adding audio. Besides, not everyone wants music int he background and if they do, they can play their own that they actually like. :)

Anyway, this was the song:
 

TraverseCity420

Total Arrma Fanboy
Premium Member
Messages
1,401
Reaction score
849
Location
Michigan
Shanghai Restoration Project I think. It was a sample tune on a sandisk audio player my wife got many years ago.

I quit putting my videos to music. Too often youtube would strip the audio entirely. Since I'd delete the original source, I couldn't rebuild it so I was stuck without audio on youtube. I like hearing what the trucks are doing anyway, so I stopped adding audio. Besides, not everyone wants music int he background and if they do, they can play their own that they actually like. :)

Anyway, this was the song:
Thanks I really like this version gonna have to add it to my play list :D
 

TraverseCity420

Total Arrma Fanboy
Premium Member
Messages
1,401
Reaction score
849
Location
Michigan
Took me a min to dig this one up, But i guess its by the same guy who did that project, he did an rnb song with it and I heard it AGES ago, was one of my favorite songs, I don't think many people know theres an audible track that went with that song.

 

JvG

Everything is relative
Premium Member
Messages
517
Reaction score
431
Location
The Netherlands
Arrma RC's
BigRock, ,
No problem, all pets are welcome. Sorry you lost your Tookie, 26 years is really long. Let us know when you find a new one!
 
Premium members don't see ads. Click here to upgrade.

Similar threads


Top