Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Een een groot deel via Belgische wegen... dat zal het gemiddelde weinig goeds doen:ROFLMAO:
Pff... Naar Budel moet ik vanaf Nederland overal 100 rijden. Op de snelweg !

En ja, geen idee waarom zo lang.
Google zegt het!
Screenshot_2024-04-23-13-58-03-428_com.google.android.apps.maps.jpg
 
Mogen we hier ook spullen/auto aanbieden?
Jazeker! We zijn benieuwd😉
Hi! I am about to get my brother in law and his daughter a Big Rock. They live in Waddinxveen. Where is the best place for them to get spare parts?
Hi,
There are several shops carrying Arrma, just no name few:
Toprc.nl
Toemen.nl
Wetronic.nl
Rcmotorsports.nl
 
Hi John, rcmotorsports is closeby for them, like 15 minutes by car.
That is correct, I live in Bodegraven, just by Waddinxveen.
I prefer the webshops ;-)


Speaking of webshops,
Heeft iemand ervaringen met Horizon Hobby Duitsland? Heb daar nu wat spulletjes besteld maar de diffs zijn er nog niet. En er is 0 communicatie vanuit hunzelf.
 
That is correct, I live in Bodegraven, just by Waddinxveen.
I prefer the webshops ;-)


Speaking of webshops,
Heeft iemand ervaringen met Horizon Hobby Duitsland? Heb daar nu wat spulletjes besteld maar de diffs zijn er nog niet. En er is 0 communicatie vanuit hunzelf.
Heb vorig jaar met black friday wat spullen besteld die in de sale waren. Dat ging allemaal heel goed.
 
Hey fellow RC fans,

Hierbij bied ik mijn Arrma Senton 3s aan. Is ongeveer half jaartje oud. Heeft gebruikssporen en wat TLC nodig. Ik ben er eerlijk over in advertentie hoe en wat vind ik wel zo netjes. Is soort van project car en denk dat jullie er wel wat gaafs mee kunnen maken. Ja ik heb er mee door zand/duinen heen gereden. Binnenwerk van auto maak ik altijd schoon na zo'n ritje met lucht compressor en droge doek/borstel. Buitenwerk en banden zitten nog aardig vol met zand afgelopen dagen met alle regen niet echt schoon kunnen maken.

Gaat enkel als bundel weg. Handleiding zit er bij zoals op foto's is te zien, verder wat extra parts erbij (bodymounts, wheeliebar etc). Motor/ESC/pinion is stock. De standaard 14mm HEX heb ik er ook nog bij zitten. De body gebruikte ik ook voor mijn Slash vandaar de TRX stickers.

Hier het lijstje met upgrades die ik heb gedaan;

- Front bumper RPM (DIY projectje komt van 2wd Slash/Stampede af)
- Center brace van Arrma zelf
- Chassis sticker van BasherSkinz
- 12mm HEX (wederom DIY)
- Body saver van Arrma komt volgens mij van Granite af (zit op dak en waar bestuurders zitten)
- Inner fenders van Scorced RC Parts (moeten nog zelf op worden gezet/had ik er afgehaald omdat ik andere body op wilde hebben)
- Front body mounts zijn extended body mounts van Arrma zelf.
- Rear fender komt van Infraction/Vendetta 3s af.

Note over de banden;
3x stock Dboots (4de band deed KABOOM)
2x St Mcross Louisse Arrma 14hex banden. (1 band heeft gaatje en hier is hele schuimrubber binnenkant weggeblazen... moet dus nieuw binnenwerk/lijm)
4x Louisse ST Hummer MFT 12hex banden (1 band heeft zelfde probleem als die ST cross banden ook hele schuimrubber weg... dus los halen nieuw erin en lijmen)

note over de auto
- Heb soms dat achteruit niet helemaal lekker gaat kan diff probleempje zijn
- Als ik tegen stoep aanzet en gas geeft blokkeert die (cogging) volgens mij komt dat door de diffs. Niet iedere keer trouwens.
- Batterij connector (EC-5) is vervanger deze was beschadigd en heb ik laten vervangen bij Wetronic.
- De vering heb ik nu onder andere auto zitten. Staan dus niet op foto's deze kan ik wel bijdoen.
- Had led lampjes opzitten maar weer afgehaald.

Hier wat foto's

car.jpg

front.jpg

banden.jpg

body.jpg

body2.jpg

parts.jpg

IMG_9082.jpeg


IMG_9085.jpeg

IMG_9083.jpeg



Bij vragen kan je denk beste PM bericht sturen. Weet niet of handig is om hele pakket te versturen omdat ik geen piepschuim ofzo heb om alles netjes bij elkaar te houden. Ophalen/brengen(regio N-H, Utrecht) is mogelijk. elkaar tegemoet komen ook.

Prijs is bespreekbaar en in overleg beste via PM.

Grt
Cherrie

Hi John, rcmotorsports is closeby for them, like 15 minutes by car.
Is een hele fijne winkel! Heeft leuke spullen op voorraad. En kan ook snel voor je bestellen/leveren.
Als je van bordspellen houdt zit naast RCmotorsports ook hele leuke bordspel winkel.
 
Last edited:
That is correct, I live in Bodegraven, just by Waddinxveen.
I prefer the webshops ;-)


Speaking of webshops,
Heeft iemand ervaringen met Horizon Hobby Duitsland? Heb daar nu wat spulletjes besteld maar de diffs zijn er nog niet. En er is 0 communicatie vanuit hunzelf.
TopRC doet nu zelfs "voor 22.00u besteld vandaag verzonden"
Staat niet groots op de website, maar op een flyer bij de levering.

Als ik het goed lees staat het bij een grote selectie van items vermeld op de artikelpagina.
 
Tijd voor een bash dag!
Wanneer: Zaterdag 01 juni
Tijd: vanaf 10uur tot meestal rond 15u-16u.
Iedereen is welkom, ook non-Arrma rijders.
Geen Nitro, maar alleen elektrische RC’s i.v.m. natuur/defensiegebied.
Locatie: Kuikensvendijk, Budel (Weerter-en Budelerbergen) GPS coördinaten 51.281941, 5.633742. (Voor degenen die vanaf de snelweg (A2) komen, de straat na het AZC/voormalige kazerne).

Als je de militaire schietbaan aan de rechterkant ziet liggen ben je de parkeerplaats van de bash plek ongeveer 750 meter voorbij gereden😄.
Het bash gebied is een paar minuten lopen vanaf de parkeerplek (tip: bolderkar):
1630442571551.png
 
Back
Top