Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Gisteren voor de eerste keer gaan Off-roaden.
Voordien ook de eerste stevige klapper gemaakt. Gelukkig niet fataal. Enkel de houder van de koplamp aan de binnenkant gebroken waardoor de led los zit.
Filmpje
 
hallo Alex?

Welkom en leuk dat je ons gevonden hebt?

Vindt die 8s dingen ook echt te gek ? maar de prijs gaat me net even te ver.
Wat vindt jij dan de voor en nadelen van die kraton?

Nou het was wel beste klapper maar die hele auto is bijna kapot ?.
Zal mijn benieuwen of hij chassis nog recht krijgt


Hey wat kan je eigen doen aan een dolle schroef in je bulkhead??
Die aan de onderkant van je chassis zitten ?
Als je geluk hebt met een torx los draaien. Wel ff voldoende verwarmen als ie in aluminium zit.
 
Lijkt er wel op idd??

ik heb m’n RC hobby even geparkeerd... ben nu lekker vaak aan het mountainbiken?? Vind ik op dit moment even veel leuker en kost ook minder € ??
 
arrma Rommel ??

Zo! Aardig compleet ding ;-) Strakke prijs.. Je vroeg mij nog om een diff laatst op MP volgens mij.. van Beek heet ik daar ;-)
BTW alleen Gorillatape of met shoe goo gecombineerd?
Lijkt er wel op idd??

ik heb m’n RC hobby even geparkeerd... ben nu lekker vaak aan het mountainbiken?? Vind ik op dit moment even veel leuker en kost ook minder € ??
haha scheelt zeker! Hoogstens paar tandwielen van de mountainbike.. Dan houd het wel op toch? haha
 
Zo! Aardig compleet ding ;-) Strakke prijs.. Je vroeg mij nog om een diff laatst op MP volgens mij.. van Beek heet ik daar ;-)

BTW alleen Gorillatape of met shoe goo gecombineerd?

haha scheelt zeker! Hoogstens paar tandwielen van de mountainbike.. Dan houd het wel op toch? haha


Yes klopt dat was voor een ander lopend project haha ?

Betreft de kap is het alleen gorilla tape..de shoe goo die ik toen geleverd kreeg was pure rommel..daarna maar zo gaan rijden ??
 
Lijkt er wel op idd??

ik heb m’n RC hobby even geparkeerd... ben nu lekker vaak aan het mountainbiken?? Vind ik op dit moment even veel leuker en kost ook minder € ??
??Niet als je een nieuwe fiets moet kopen ? want die kan je ook zo gek maken als jezelf wil..

Maar ja niet rijden is niks stuk maken ?dus dan zijn er ook geen problemen waar je met je handen in je haar zit en het hier vragen moet.
 
Zo! Aardig compleet ding ;-) Strakke prijs.. Je vroeg mij nog om een diff laatst op MP volgens mij.. van Beek heet ik daar ;-)

BTW alleen Gorillatape of met shoe goo gecombineerd?

haha scheelt zeker! Hoogstens paar tandwielen van de mountainbike.. Dan houd het wel op toch? haha

Tandwielen zijn nog heel hahaha aha

Maja mag ook wel, fiets is net een maandje oud ???
??Niet als je een nieuwe fiets moet kopen ? want die kan je ook zo gek maken als jezelf wil..

Maar ja niet rijden is niks stuk maken ?dus dan zijn er ook geen problemen waar je met je handen in je haar zit en het hier vragen moet.

Dat klopt.. Nieuwe voorvork met luchtvering, dropper seat post, andere banden, andere handvaten, andere pedalen etc etc ???

Voor mn Kraton hoef ik alleen de achterste diff nog te demonteren en voorzien van nieuwe olie en Inspecteren of alle tandjes nog goed zijn... Daarna kan ik weet op 6s knallen??
 
haha scheelt zeker! Hoogstens paar tandwielen van de mountainbike.. Dan houd het wel op toch? haha
Of een paar echte tanden als je pech hebt :ROFLMAO: maar dat kan ook gebeuren als je met @Mike-NLD en @Sosnl gaat rijden haha

In de bagger bashen doe ik niet meer, dat schoonmaken elke keer, verschrikkelijk.
Heb er gewoon nog een bootje bijgekocht, hoef je niet te poesten ;)
 
Of een paar echte tanden als je pech hebt :ROFLMAO: maar dat kan ook gebeuren als je met @Mike-NLD en @Sosnl gaat rijden haha

In de bagger bashen doe ik niet meer, dat schoonmaken elke keer, verschrikkelijk.
Heb er gewoon nog een bootje bijgekocht, hoef je niet te poesten ;)

Dat klopt, kan altijd gebeuren ???

Dat poetsen heb ik nu met de mountainbike ??‍♂️ het weer zat de laatste tijd niet echt mee hè
 
Hoi ik ben Tony 38jaar. Had een outcast 6s , omgebouwd tot kraton , alles ge upgrade
Wacht nu op een chassis en shocktowers door een Duitser gemaakt. Ik ook van fietsen , heb een riese muller gh.
Verder zoek ik me al een tijd rot om een leuke plek te vinden om te rijden , heb ook wel eens bij de harrijnse plas gereden op het strandje , Word daar nog gereden bij de harrijnse plas door iemand?
 
Hoi ik ben Tony 38jaar. Had een outcast 6s , omgebouwd tot kraton , alles ge upgrade
Wacht nu op een chassis en shocktowers door een Duitser gemaakt. Ik ook van fietsen , heb een riese muller gh.
Verder zoek ik me al een tijd rot om een leuke plek te vinden om te rijden , heb ook wel eens bij de harrijnse plas gereden op het strandje , Word daar nog gereden bij de harrijnse plas door iemand?

Hey Tony bijzondere naam ik hoop niet dat je hem hoog houdt ?
Maar ik zoek ook altijd naar een knappe plek want hier in de buurt is het erg plat?
Zit er ook zwaar aan te denken om zo'n schans te kopen ?alleen die dingen nemen zoveel ruimte in beslag.
Het wordt zo langzamerhand een volks verhuizing om even een uurtje ergens te knallen ?
En welke spulletjes heb je besteld want wist niet dat ze ook chassis maakte in Duitsland?
Heb je misschien een link?

Of een paar echte tanden als je pech hebt :ROFLMAO: maar dat kan ook gebeuren als je met @Mike-NLD en @Sosnl gaat rijden haha
Het begint wel op te vallen dat iedere keer als ik verschijn ?er iemand last heeft van een diff probleem ?.

Maar zo lekker weer was het toch ook niet om te varen??
 
Maar zo lekker weer was het toch ook niet om te varen??
Zolang het maar droog is en niet te hard waait is het prima varen, ik sta er nu niet in;) m'n zwembroek idd
Hoi ik ben Tony 38jaar. Had een outcast 6s , omgebouwd tot kraton , alles ge upgrade
Wacht nu op een chassis en shocktowers door een Duitser gemaakt. Ik ook van fietsen , heb een riese muller gh.
Verder zoek ik me al een tijd rot om een leuke plek te vinden om te rijden , heb ook wel eens bij de harrijnse plas gereden op het strandje , Word daar nog gereden bij de harrijnse plas door iemand?
Hi Tony,

welkom op het forum, waar kom je vandaan?
Ik ga eigenlijk altijd bij de Haarrijnse Plas rijden, maar niet op het strandje.
Er zijn 2 mooie andere plekken:

1602662962857.png
 
Of een paar echte tanden als je pech hebt :ROFLMAO: maar dat kan ook gebeuren als je met @Mike-NLD en @Sosnl gaat rijden haha

In de bagger bashen doe ik niet meer, dat schoonmaken elke keer, verschrikkelijk.
Heb er gewoon nog een bootje bijgekocht, hoef je niet te poesten ;)
Dat staat dus mij ook zo ontzettend tegen... Ding helemaal onder de blubber is niks waard... Afgelopen zondag 5 min gereden, toen heftig geratel.. Diff achter open gehad maar niks te zien.. Leek de in drive achter waar de setscrew niet goed van vastzat.

Heb nu net als Mike een Element Enduro gekocht met 540 axe combo... Mike heeft mij de kop gek gemaakt ;-) Ben benieuwd!

BTW vandaag wel een compressor gekocht! Dat gaat al heel wat schelen!
 
Thanks JvG,
Ik kom uit Amsterdam, er is hier niks om te knallen!
Die 2 plekken moet ik ook maar een keer proberen, ziet er goed uit.

Sosnl, Ik heb dat chassis en nog wat dingen besteld bij Denis Melzer https://www.mdd-modellbau.de/c/kategorie/tuning-und-schutz/arrma
Nu nog het wachten erop
Zit er ook zwaar aan te denken om zo'n schans te kopen

Ik heb er ook aan gedacht , maar dat slepen he
Zag laatst ergens een Rampage lanch ramp ,is misschien wel iets.
Mist alleen een beetje kromming, lijkt mij
 
Last edited:
Heb nu net als Mike een Element Enduro gekocht met 540 axe combo... Mike heeft mij de kop gek gemaakt ;-) Ben benieuwd!
?? Volgens mij heeft Mike stiekem overal aandelen of hij krijgt provisie ik weet het niet
Maar hij had vertegenwoordiger moeten worden ?

Thanks JvG,
Ik kom uit Amsterdam, er is hier niks om te knallen!
Die 2 plekken moet ik ook maar een keer proberen, ziet er goed uit.

Sosnl, Ik heb dat chassis en nog wat dingen besteld bij Denis Melzer https://www.mdd-modellbau.de/c/kategorie/tuning-und-schutz/arrma
Nu nog het wachten erop


Ik heb er ook aan gedacht , maar dat slepen he
Zag laatst ergens een Rampage lanch ramp ,is misschien wel iets.
Mist alleen een beetje kromming, lijkt mij
Hey eindelijk eens iemand die uit de buurt komt die ook een arrma heeft ?
Maar naar die plek moet je zeker een keer heen gaan of als we weer een keer met ze alle gaan?.
Want je kan je daar goed vermaken met een biertje erbij ?

En bedankt voor die site ?die kon ik nog niet.?die kraton shock towers zijn ook wel mooi maar geen idee of die op de exb passen ?

Het chassis wat hij heeft voor de typhon is wel interessant en gaan ik ongetwijfeld bestellen ?is gelukkig niet zo duur.
Laat even weten hoe het is als je het binnen hebt of het een beetje kwaliteit is.
En hoeveel waren de verzendkosten eigenlijk??
 
Back
Top