Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Knippert je groene LED de hele tijd? Of een aantal keer?

Bij een correct werkende auto.. Met je handzender ingeschakeld..

* Knippert de groene LED 1× als je de auto aanzet..
* Gaat de rode LED branden zolang je gas geeft

Heeft de auto geen contact met de handzender, dan zal de rode LED snel knipperen..

Heb je al geprobeerd de boel te resetten op de manier die ik uitgelegd heb?

En dan een paar hele stomme vragen..

* Zitten alle 3 je motorkabels nog goed aangesloten?
* Zit je ESC kabel nog in je ontvanger? En in de goede poort?

Wat je evt. Nog kan proberen om 1 of ander uit te sluiten.. Is je motor direct aansluiten op een LiPo.. Gaat ie rond issie goed.. En is het de ESC.. En viceversa..

Hoe je je motor direct op een LiPo aansluit, met welke motorkabels op welke pole van de LiPo.. weet @JvG misschien wel

Thanks, vandaag terug naar de shop geweest. Is kaput. Gaat terug naar horizon
 
Ik hoop toch echt dat het nieuwe model meer een outcast is dan een kraton. Twijfel al een tijdje over een x-maxx ondanks dat het een geld put is maar een kraton xxl trekt mij niet over de streep
 
Ik hoop toch echt dat het nieuwe model meer een outcast is dan een kraton. Twijfel al een tijdje over een x-maxx ondanks dat het een geld put is maar een kraton xxl trekt mij niet over de streep
We gaan het zien, ik heb juist weer wel meer met een grote Kraton. Ik vind een x-maxx best wel tegenvallen eigenlijk. Ding is de bocht niet om te krijgen en de body vliegt er constant af. Het is wel een gaaf ding natuurlijk, je kan er flink mee springen maar ik wil ook een beetje wegligging.
 
Nou ik zeg dat omdat ik een kraton en een notorious heb en ik de notorious verreweg het meest gebruik. De notorious bied me wat meer uitdaging.

De x-maxx vindt ik heel mooi. Stoer uiterlijk, veel accessoires maar veel zwakke punten zoals makkelijk omrollen, esc, enz enz
 
Ga je wat nieuws kopen? Ik zit zelf te denken over een Tekno MT410, maar het is erg schaars met de dealers voor Tekno in NL. Succes met de verkoop..
Ja ik ga overstappen op een race spec truggy: Mugen MBX8T eco, Xray XT8E of een Tekno ET 48.3.
Ben er nog niet helemaal uit welke het gaat worden.
In principe zijn voor alle 3 vrij makkelijk onderdelen te krijgen, niet in Nederland idd.
Maar die heb je voor deze nauwelijks nodig. Tis wel duur spul maar erg mooi.
 
Ja ik ga overstappen op een race spec truggy: Mugen MBX8T eco, Xray XT8E of een Tekno ET 48.3.
Ben er nog niet helemaal uit welke het gaat worden.
In principe zijn voor alle 3 vrij makkelijk onderdelen te krijgen, niet in Nederland idd.
Maar die heb je voor deze nauwelijks nodig. Tis wel duur spul maar erg mooi.
Cool truggy's ik zit ook nog te twijfelen hoor welk merk het gaat worden maar de xray xt8e is goed verkrijgbaar, ik zag dat er voor xray meer mogelijkheden zijn in NL. Succes hou ons op de hoogte. ?
 
Cool truggy's ik zit ook nog te twijfelen hoor welk merk het gaat worden maar de xray xt8e is goed verkrijgbaar, ik zag dat er voor xray meer mogelijkheden zijn in NL. Succes hou ons op de hoogte. ?
Ja die nieuwe Xray is echt gaaf, alles 7075 alu en gesealde lagers :LOL:
 
Ja die nieuwe Xray is echt gaaf, alles 7075 alu en gesealde lagers :LOL:
Oh oh... op naar the border in Mijdrecht...?
Ik zag toevallig de T4 2019 van Xray bij Euro Rc van de week ook met een aanzienlijke korting,.. ik weet het het is een on-road auto, maar toch zullen er wel meer shops met aanbiedingen zijn.
 
Last edited:
Oh oh... op naar the border in Mijdrecht...?
Ik zag toevallig de T4 2019 van Xray bij Euro Rc van de week ook met een aanzienlijke korting,.. ik weet het het is een on-road auto, maar toch zullen er wel meer shops met aanbiedingen zijn.
Ja alles van Xray is mooi spul maar wel megaduur.
Misschien gaan we wel naar Lierop, ik laat het weten.
 
Nou kleine update over de Alieexpress lagerset: ik denk dat ik toch maar aan lagersetje van Toemen begin..vorige week bezorger gemist..kon ik het pakje ophalen bij een afhaal punt...en daar was die niet afgegeven..na bijna week week dagelijks bellen met de klantenservice van postnl waar mijn pakje nou was blijkt dat die vorige week al teruggestuurd is naar china ?? wtf haha
 
Nou kleine update over de Alieexpress lagerset: ik denk dat ik toch maar aan lagersetje van Toemen begin..vorige week bezorger gemist..kon ik het pakje ophalen bij een afhaal punt...en daar was die niet afgegeven..na bijna week week dagelijks bellen met de klantenservice van postnl waar mijn pakje nou was blijkt dat die vorige week al teruggestuurd is naar china ?? wtf haha
Ahu? Haha lekker is dat zeg, mooi k**** :mad:
Echt bizar, heb al meer dan 200x besteld bij Ali en dit nog nooit meegemaakt.
Zit er ergens één te slapen!
 
Ahu? Haha lekker is dat zeg, mooi k**** :mad:
Echt bizar, heb al meer dan 200x besteld bij Ali en dit nog nooit meegemaakt.
Zit er ergens één te slapen!
Jaa inderdaad...mooi zuur maarja blijkbaar is goedkoop toch duurkoop haha
 
Nou kleine update over de Alieexpress lagerset: ik denk dat ik toch maar aan lagersetje van Toemen begin..vorige week bezorger gemist..kon ik het pakje ophalen bij een afhaal punt...en daar was die niet afgegeven..na bijna week week dagelijks bellen met de klantenservice van postnl waar mijn pakje nou was blijkt dat die vorige week al teruggestuurd is naar china ?? wtf haha
Even een berichtje aan de leverancier zou ik zeggen. Wellicht willen ze hem opnieuw opsturen.
 
Last edited:
Jaa is geregeld gelukkig ?

Nu zit ik met het volgende:
Ik heb de proline trenchers 3.8 ( die lompe)
Maar deze hebben een hele erge ombalans..vooral de achterwielen...heb heb ik deze zojuist ge vent..zoals rich dat in zn filmpje liet zien...maar ik dacht aangezien er daarna wat water uit kwam...dat ik ze terug monteer..en de auto aan heb gezet en rustig met weinig gas alle smeer eruit te blazen...dit gaat prima met amper gas geven maar zodra ik heel iets meer gas geef..begint achter gelijk weer als een gek te trillen...nu is mijn vraag..kan ik de achterwielen in een bakje met warm water en dreft leggen om alles in de velg te ontvetten en vervolgens alles er weer uit draaien? ....of moet ik nu echt de band van de velg halen en het zo schoonmaken?
Eerlijk gezegd hoop ik op het eerste aangezien ze nog niet zo heel oud zijn ( 3 maandjes ofzo)


Geregeld haha...heb ze een badje van warm water en dreft gedaan...flink gemasseerd en daarna sop eruit en gespoelt in alleen water...4 mooie 4mm vent gaatjes ipv 2 en daarna uitgecentrifugeerd dmv gedoseerd gasgeven nu is bijna al het water en vocht eruit ? nu nog even anti ballon koord eromheen en klaar is kees ?
 
Last edited:
Jaa is geregeld gelukkig ?

Nu zit ik met het volgende:
Ik heb de proline trenchers 3.8 ( die lompe)
Maar deze hebben een hele erge ombalans..vooral de achterwielen...heb heb ik deze zojuist ge vent..zoals rich dat in zn filmpje liet zien...maar ik dacht aangezien er daarna wat water uit kwam...dat ik ze terug monteer..en de auto aan heb gezet en rustig met weinig gas alle smeer eruit te blazen...dit gaat prima met amper gas geven maar zodra ik heel iets meer gas geef..begint achter gelijk weer als een gek te trillen...nu is mijn vraag..kan ik de achterwielen in een bakje met warm water en dreft leggen om alles in de velg te ontvetten en vervolgens alles er weer uit draaien? ....of moet ik nu echt de band van de velg halen en het zo schoonmaken?
Eerlijk gezegd hoop ik op het eerste aangezien ze nog niet zo heel oud zijn ( 3 maandjes ofzo)


Geregeld haha...heb ze een badje van warm water en dreft gedaan...flink gemasseerd en daarna sop eruit en gespoelt in alleen water...4 mooie 4mm vent gaatjes ipv 2 en daarna uitgecentrifugeerd dmv gedoseerd gasgeven nu is bijna al het water en vocht eruit ? nu nog even anti ballon koord eromheen en klaar is kees ?
? goed bezig.
 
Ander vraagje hier binnen nederland...iemand die toevallig een setje copperheads 2 wil verkopen? Zoek een setje wielen dat minder ombenullig is dan de trencher x en dan eens een 19t of 20t pinion proberen :D
 
Back
Top