Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Why doesn't anyone answer? Did I say something wrong???:(
 
Why doesn't anyone answer? Did I say something wrong???:(
Noo you did nothing wrong xd
Yes i like my rc cars to go fast aswell!!but for now i cannot finish my build unfortunatly cuz i am already waiting for parts for 4 weeks now and today when i called they said it will take atleast another 3 weeks ? guess parts are hard to come bye here in the netherlands...
 
And the Netherlands is the biggest logistic hub in Europe. When it takes this long here, imagine how it's like for Poland or Lithuania...
Jaa schiet toch niet op...arrma doe hier iets mee haha
 
Ja er zit uiteindelijk niks anders op?maar gelukkig hebben we allemaal hetzelfde probleem ?
 
Volgens mij kom ik steeds jouw marktplaats advertentie tegen?

Baal er een beetje van om voor 1 spring cup een complete set veren te moeten kopen, maar zit er al wel een tijdje aan te denken.
Wat bedoel je met een spring cup waar je een complete set veren voor moet bestellen? Heb je een afbeelding van wat je nodig hebt?
Ik heb nog wel wat oude shocks liggen dan ga ik ff zoeken!
 
Wat bedoel je met een spring cup waar je een complete set veren voor moet bestellen? Heb je een afbeelding van wat je nodig hebt?
Ik heb nog wel wat oude shocks liggen dan ga ik ff zoeken!
Dan houd ik mij aanbevolen voor een setje limitless/infraction voorkant shocks??
 
Wat bedoel je met een spring cup waar je een complete set veren voor moet bestellen? Heb je een afbeelding van wat je nodig hebt?
Ik heb nog wel wat oude shocks liggen dan ga ik ff zoeken!

Een complete set veren hoeft niet, het onderdeel zit in de ara330608. Echter is die al weken niet meer op voorraad. Een alternatief zou zijn een complete set veren op de kop te tikken voor de kraton EXB.

B1E8E747-FD97-4B82-9D7C-7019132D6B82_1_201_a.jpeg
 
Een complete set veren hoeft niet, het onderdeel zit in de ara330608. Echter is die al weken niet meer op voorraad. Een alternatief zou zijn een complete set veren op de kop te tikken voor de kraton EXB.

View attachment 109966
Ok duidelijk, zal vanavond ‘s ff zoeken
 
Wat bedoel je met een spring cup waar je een complete set veren voor moet bestellen? Heb je een afbeelding van wat je nodig hebt?
Ik heb nog wel wat oude shocks liggen dan ga ik ff zoeken!
Heb jij niet nog een setje typhon shocks??
Want als je toch voor Sinterklaas gaat spelen ?

Een complete set veren hoeft niet, het onderdeel zit in de ara330608. Echter is die al weken niet meer op voorraad. Een alternatief zou zijn een complete set veren op de kop te tikken voor de kraton EXB.

View attachment 109966
Mocht JVC ze niet hebben en jij je afvragen waarom de voorraad op is? dan komt het waarschijnlijk omdat alle voorraad thuis heb liggen.
Ik zal zo thuis even kijken want volgens mij heb ik die dubbele
Maar moet vanmiddag of vanavond even kijken.
 
Ik zat te denken en was van plan om wat lagers te bestellen en denk meteen groot ?
Vroeg me af of er nog mensen interesse hebben in een setje voor hun auto of auto's.
Want het is toch slecht weer en een mooie moment om je auto onder handen te nemen en overal nieuwe lagers in te doen.

Dus vandaar dit idee en ik denk dat het nog al wat scheelt met de rest?
Het zijn gewoon sealed bearings en een compleet setje van 22 lagers.
8*16*5mm 10x
15*21*4mm 4x
6*10*3mm 4x
5*11*4mm 2x
8*19*6mm 2x

Ik zat zelf dan te denken aan 20 euro voor 2 complete setjes en dan kan jij voorlopig even voort?dan mag je ze komen halen als je in de buurt bent?of er komen nog wat verzendkosten bij.
Maar dat moet wel lukken met een envelop denk ik.?maak ik er wat mooi's van?
Mochten er nog mensen interesse hebben laat maar even weten want ik het moet het nog bestellen ?
Maar stuur me dan maar een pm?
 
Last edited:
Ik heb de ar330409 maar geen idee waarom ik die heb?
Die zijn van de Nero/Big Rock/Fazon en worden veel gebruikt als upgrade voor de Kraton, samen met die van Tekno.
Dus da's ook een optie voor @Vanquish
Ik zat te denken en was van plan om wat lagers te bestellen en denk meteen groot ?
Vroeg me af of er nog mensen interesse hebben in een setje voor hun auto of auto's.
Want het is toch slecht weer en een mooie moment om je auto onder handen te nemen en overal nieuwe lagers in te doen.

Dus vandaar dit idee en ik denk dat het nog al wat scheelt met de rest?
Het zijn gewoon sealed bearings en een compleet setje van 22 lagers.
8*16*5mm 10x
15*21*4mm 4x
6*10*3mm 4x
5*11*4mm 2x
8*19*6mm 2x

Ik zat zelf dan te denken aan 20 euro voor 2 complete setjes en dan kan jij voorlopig even voort?dan mag je ze komen halen als je in de buurt bent?of er komen nog wat verzendkosten bij.
Maar dat moet wel lukken met een envelop denk ik.?maak ik er wat mooi's van?
Mochten er nog mensen interesse hebben laat maar even weten want ik het moet het nog bestellen ?
Maar stuur me dan maar een pm?
Black Friday op Ali? ;)
 
Ik zat te denken en was van plan om wat lagers te bestellen en denk meteen groot ?
Vroeg me af of er nog mensen interesse hebben in een setje voor hun auto of auto's.
Want het is toch slecht weer en een mooie moment om je auto onder handen te nemen en overal nieuwe lagers in te doen.

Dus vandaar dit idee en ik denk dat het nog al wat scheelt met de rest?
Het zijn gewoon sealed bearings en een compleet setje van 22 lagers.
8*16*5mm 10x
15*21*4mm 4x
6*10*3mm 4x
5*11*4mm 2x
8*19*6mm 2x

Ik zat zelf dan te denken aan 20 euro voor 2 complete setjes en dan kan jij voorlopig even voort?dan mag je ze komen halen als je in de buurt bent?of er komen nog wat verzendkosten bij.
Maar dat moet wel lukken met een envelop denk ik.?maak ik er wat mooi's van?
Mochten er nog mensen interesse hebben laat maar even weten want ik het moet het nog bestellen ?
Maar stuur me dan maar een pm?
[/QUOTE]


Haha ik heb ze net besteld...anders had ik zeker 2 setjes overgenomen ??
Altijd handig om reserve te hebben

View attachment 110041

Screenshot_20201120-212602_AliExpress.jpg
 
Een complete set veren hoeft niet, het onderdeel zit in de ara330608. Echter is die al weken niet meer op voorraad. Een alternatief zou zijn een complete set veren op de kop te tikken voor de kraton EXB.

View attachment 109966
Ik heb nog een nieuwe set voor de oude V2 shocks liggen maar die passen niet op de nieuwe versie met 4mm shafts.
Wel nog die van Tekno, alleen moet je daar nog een pivot ball set voor hebben. Wel goeie upgrade!

https://www.amainhobbies.com/tekno-rc-aluminum-6.8mm-pivot-ball-set-4-tkr5049a/p231724
https://www.amainhobbies.com/tekno-...ock-rod-end-spring-perch-set-tkr6140c/p979926

Duurt week of 2 als je bij Amain bestelt, prima ervaringen mee.
 
Ik zat te denken en was van plan om wat lagers te bestellen en denk meteen groot ?
Vroeg me af of er nog mensen interesse hebben in een setje voor hun auto of auto's.
Want het is toch slecht weer en een mooie moment om je auto onder handen te nemen en overal nieuwe lagers in te doen.

Dus vandaar dit idee en ik denk dat het nog al wat scheelt met de rest?
Het zijn gewoon sealed bearings en een compleet setje van 22 lagers.
8*16*5mm 10x
15*21*4mm 4x
6*10*3mm 4x
5*11*4mm 2x
8*19*6mm 2x

Ik zat zelf dan te denken aan 20 euro voor 2 complete setjes en dan kan jij voorlopig even voort?dan mag je ze komen halen als je in de buurt bent?of er komen nog wat verzendkosten bij.
Maar dat moet wel lukken met een envelop denk ik.?maak ik er wat mooi's van?
Mochten er nog mensen interesse hebben laat maar even weten want ik het moet het nog bestellen ?
Maar stuur me dan maar een pm?


Haha ik heb ze net besteld...anders had ik zeker 2 setjes overgenomen ??
Altijd handig om reserve te hebben

View attachment 110041

View attachment 110042
[/QUOTE]
Die lagers heb ik ook besteld en zitten nu in mijn typhon en ben benieuwd of het uitmaakt ?
Maar inderdaad een lager reserveren is geen overbodige luxe.
Daarom juist en ben het ook zat om zoveel te betalen voor die lagers.
En reiniging is ook geen optie daar moet ik Mike gelijk in geven ?dat gepulk om die dingen eruit te halen ?

Black Friday op Ali? ;)
Het is geen black friday deal dat zou wel leuk zijn ? want dan wordt het nog goedkoper.?maar zal eens kijken of ze er aan doen ? bedankt voor de tip.
Maar goed ik moet het nog bestellen hoor?en leek mijn geen slechte deal.
Dan zit ik voorlopig goed als het niks wordt ?
 
Wat voor koeling hebben jullie eigenlijk op die dikke HobbyWing 4985 in de EXB zitten? Die van Yeah racing?
Ik zoek wat anders voor de X-Maxx zonder heatsink maar kan niks vinden (motor is 48mm)
 
Nee klopt daar is weinig voor ?en heb ook de yeah racing erin zitten. Maar zonder Dremel past het niet ?
 
Back
Top