Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ow ja, je ging er zelf een maken inderdaad. Ga je zelf ook een andere center achteras maken?

178 kph is zeer netjes met de max6 ja, veel meer zal er niet inzitten. Goed genoeg voor een plekje op de PB lijst:
https://www.arrmaforum.com/threads/speed-run-list-personal-bests-of-the-forum.35486/
Heb de spool geprobeerd maar de esc kapt er nu telkens mee, rij met een 40t spool en 34t pinion.
Ik zal de 29t pinion er maar eens opzetten, heb ook een aluminium spoiler gemaakt en ik kun nu een run maken zonder gyro/avc ondersteuning al denk ik dat de spool daar ook aan bijdraagt.
Ben best een tijdje bezig geweest de auto zo stabiel mogelijk te krijgen, ik zit al te denken om zelf een chassis te frezen van 5mm dik carbon, dan wil ik aan de onderkant 2 conische tunnels frezen zodat de auto aan de grond gezogen word, weet iemand misschien of dat al eens geprobeerd is?
 
Heb de spool geprobeerd maar de esc kapt er nu telkens mee, rij met een 40t spool en 34t pinion.
Ik zal de 29t pinion er maar eens opzetten, heb ook een aluminium spoiler gemaakt en ik kun nu een run maken zonder gyro/avc ondersteuning al denk ik dat de spool daar ook aan bijdraagt.
Ben best een tijdje bezig geweest de auto zo stabiel mogelijk te krijgen, ik zit al te denken om zelf een chassis te frezen van 5mm dik carbon, dan wil ik aan de onderkant 2 conische tunnels frezen zodat de auto aan de grond gezogen word, weet iemand misschien of dat al eens geprobeerd is?
Met te veel ground effect zuig je de bodemplaat tegen de grond en heb je meer wrijving ;)
Ik heb onder mijn batterijplaten wel wat expansie ruimte gemaakt. Door de lucht onder de auto meer ruimte te geven, ontstaat er lagere druk en plakt ie beter. Maar dat zijn kersen op de taart. Achtervering vast zetten en voor zo goed als vast. Goed gebalanceerde wielen. Dat zijn dingen die stabiliteit geven.

Gyro gaat boven de 200 tegen werken.

als je nog wat zelfbouw inspiratie zoekt:
https://www.arrmaforum.com/threads/libertymkiiis-200-or-bust-project.35759/
 

Weet iemand misschien hoe zo'n chassis of kap heet die gebruikt wordt in deze clip?
Staat geen link bij en ik versta niet wat hij zegt🙈😂
Maar vindt de wel vet idee 😎
 
Reely raptor body zegt die nauwelijks verstaanbare deutscher
😂😂😂😂 Topper en dank je wel👍 sommige dingen versta ik wel maar over het algemeen snap ik er niks van😂😂😂

Gaan ik daar even naar kijken want dat vindt ik wel vet😎
Het is wel jammer want die kever kap past niet goed meer met die mojave bandjes.
Moet zoveel wegknippen dat het bijna geen kever meer is😞.
Maar het rijgedrag met die banden is te gek 🤙🏻dus het is looks of rijgedrag in dat geval.
 
Ben net even wezen kijken op de plek waar we vorig jaar hebben gereden maar dat ziet er niet best uit:
CFBD713F-5241-4925-96F7-6DDD49BDDD1C.jpeg

Maar aan de andere kant van de weg ligt er wel mooi bij
85412B93-828B-4A60-BF93-26ED3D7ED56A.jpeg


45A9AE77-AC24-4551-A426-C2E0A2907084.jpeg


Wie kan er volgende week zondag?
 
Ziet er goed uit🤙🏻lijkt me gezellig😎

Moet ff kijken wel auto's ik paraat krijg want toevallig afgelopen zaterdag mijn typhon en gisteren mijn exb weer wat stuk gereden 😂en de onderdelen zijn wat schaars 😞 maar die mijn best.

Maar als er genoeg mensen zijn ben ik van de partij 🥳
 
Hmm dat is vlak bij het nieuwe kantoor van mijn werk

Meerdere mogelijkheden, maar ik zeg: chinahobbyline.com/ (EU warehouse)
da’s wel fijn na het werk even crossen!
Wat zijn in NL te bestellen goede en betaalbare Lipo merken?
HobbyKing kan ook, hun EU warehouse staat in Etten-Leur
 
Thx hobbyking ken ik. Zoek lipo met ec5. Ga me niet wagen aan zelf solderen. Zie wel op beide sites vooral softcase lipo’s. Om te Bashen is een hardcase dan niet beter/veiliger?
 
da’s wel fijn na het werk even crossen!
Ik ben al heel lang niet op kantoor geweest.
Thx hobbyking ken ik. Zoek lipo met ec5. Ga me niet wagen aan zelf solderen. Zie wel op beide sites vooral softcase lipo’s. Om te Bashen is een hardcase dan niet beter/veiliger?
Batterij connectors solderen is niet zo moeilijk hoor, niet anders dan normaal, zolang je de polen maar niet kortsluit. Als ik connectors vervang doe ik dat kabel voor kabel en laat ik de oude connector zitten totdat de eerst vast zit ;)

Als ie er vaker uitvliegt is een hardcase wel aan te raden. Softcase zie je eerder of ze opzwellen en past meestal beter
 
Als ie er vaker uitvliegt is een hardcase wel aan te raden. Softcase zie je eerder of ze opzwellen en past meestal beter
Dus zolang de lipo in de rc blijft zitten, is een softcase prima? Heb zelf eigenlijk alleen maar hardcases gehad, maar het prijsverschil is soms wel aanzienlijk tussen soft en hard.
 
Kleine steentjes die in je batt. tray komen kunnen kleine beschadigingen maken. Daar kan een hardcase beter tegen. Dat is vgm ook het enige nut van ze.

SMC heeft alleen maar hardcases, en zijn spotgoedkoop. Hard- en softcase zouden dus geen groot prijsverschil moeten hebben.

Ik weet dat SMC in Europa niet verkrijgbaar is, maar ik ge verhuizen, en daar zijn ze wel te krijgen
 
Back
Top