Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Roterende gedeelte hang zonde achterdeksel niet magnetings in de wikkelingen.


Roterende gedeelte hangt zonder de achterdeksel niet gecentreerd in het midden, maar word naar 1 kant getrokken. Als ik aan de pinion draai gaat het geheel schokkerig rond. Dit zowel met als zonder deksel.
Achterste lager gaat soepel rond, voorste kan zo niet beoordelen.
Nieuwe motor is iig besteld (y)
Zoals @rotauq al aangeeft is schokkerig juist goed. Als ie dat niet meer doet is het mis.
 
Zo, hok is eindelijk klaar 😬 (ff showen)

IMG_1956.JPG

IMG_1953.JPG

IMG_1961.JPG

IMG_1965.JPG

IMG_E1964.JPG
 
Nice 😎 🤘glimt nog zo lekker in de zon😎alles nieuw 🤩 en heb je er ook al mee gereden??
Wat heb je eigenlijk gedaan bij die voor bumper? Heb je er vloeistof in gedaan en dat scoreced blokje voor zeker?

Maar vet man 🤘😎

Ben ook weer ff bezig want typhon verdient weer een nieuwe look
IMG_20210921_103758.jpg

Beetje roze moet kunnen 😂😂😂
IMG_20210922_205525.jpg

Wou ff wat nieuws proberen 🙈en altijd maar weer afwachten hoe het uitpakt 😰
IMG_20210922_205540.jpg

Moet nog ff goed afwerken met zwart en shoo good verhaal
IMG_20210923_072513.jpg
IMG_20210923_072531.jpg


IMG_20210923_072519.jpg
 
Last edited:
Nice 😎 🤘glimt nog zo lekker in de zon😎alles nieuw 🤩 en heb je er ook al mee gereden??
Wat heb je eigenlijk gedaan bij die voor bumper? Heb je er vloeistof in gedaan en dat scoreced blokje voor zeker?

Maar vet man 🤘😎

Ben ook weer ff bezig want typhon verdient weer een nieuwe look
Beetje roze moet kunnen 😂😂😂
Gaaf ding man, jij begint al aardig pro te worden (y)

En ja, alu blok is van Scorched RC. Bumper zit vol met rubber seal.
 
Zo dom ik heb ook net bij scorched RC besteld maar daar helemaal niet meer bij stil gestaan 🤦
Moet zeggen dat het ook wel leuk is om te doen 😉 dus vindt niet zo erg dat ze stuk gaan 😂 en iedere keer gewoon weer wat anders proberen.

Alleen bij die infraction is het wel een ander verhaal. Die dingen zijn duur en groot 😅
Daar gaan wel een paar tubes shoo goo in 😂
Heb jij dat ook met je body gedaan?

Welke motor heb jij erin zitten?
Is dat de 4585 van rocket? Of toch groter gekozen?
En om het feestje even compleet te maken welke olie heb je in je diffjes?
Vindt 60k 500k 30k wel ok 🤘😎

Heb dat ook in die infraction gedaan want las dat ze hetzelfde deden 🙈
Achter mag wel wat hoger dit gaat nergens over 🤣
 
Zo dom ik heb ook net bij scorched RC besteld maar daar helemaal niet meer bij stil gestaan 🤦
Moet zeggen dat het ook wel leuk is om te doen 😉 dus vindt niet zo erg dat ze stuk gaan 😂 en iedere keer gewoon weer wat anders proberen.

Alleen bij die infraction is het wel een ander verhaal. Die dingen zijn duur en groot 😅
Daar gaan wel een paar tubes shoo goo in 😂
Heb jij dat ook met je body gedaan?

Welke motor heb jij erin zitten?
Is dat de 4585 van rocket? Of toch groter gekozen?
En om het feestje even compleet te maken welke olie heb je in je diffjes?
Vindt 60k 500k 30k wel ok 🤘😎

Heb dat ook in die infraction gedaan want las dat ze hetzelfde deden 🙈
Achter mag wel wat hoger dit gaat nergens over 🤣
Ja die body zit netjes in de shoegoo, dat helpt echt weet ik uit ervaring.
Heb het diff achter open gemaakt met 30k, de rest is stock. Eerst maar 's proberen hoe dat rijdt.
Motor is een Rocket 4092 1650kV met 20t pinion.

Heb jij de diffs voor en midden ook open?

IFOC4948[1].JPG
 
Mijn FG is nu in streetdrift modus.

View attachment 170580
Zijn die banden sporen van jou??

Ja die body zit netjes in de shoegoo, dat helpt echt weet ik uit ervaring.
Heb het diff achter open gemaakt met 30k, de rest is stock. Eerst maar 's proberen hoe dat rijdt.
Motor is een Rocket 4092 1650kV met 20t pinion.

Heb jij de diffs voor en midden ook open?

View attachment 170586
Ja netjes 👌ik smeer hem ook helemaal onder 🤣

Een 18t is voldoende hoor met een 4092😉en dan heb je de temperatuur onder controle 👌die motor gaat ook weer in mijn typhon 🤙🏻
Want die 4585 gaat nergens over 🤣 en dan kan die mooi weer een keer in de infraction.
Mocht ik toch een keer een run willen maken 🙈

Voor en midden diff zijn gewoon zoals ik hem kreeg dus geloof met slip denk ik🙈
Achter heb ik als het goed is open omdat ik daar alleen maar 3 van die sterren in heb.
Wil steeds dat setje bestellen met die ringen, maar die zijn steeds uitverkocht.
 
Zijn die banden sporen van jou??


Ja netjes 👌ik smeer hem ook helemaal onder 🤣

Een 18t is voldoende hoor met een 4092😉en dan heb je de temperatuur onder controle 👌die motor gaat ook weer in mijn typhon 🤙🏻
Want die 4585 gaat nergens over 🤣 en dan kan die mooi weer een keer in de infraction.
Mocht ik toch een keer een run willen maken 🙈

Voor en midden diff zijn gewoon zoals ik hem kreeg dus geloof met slip denk ik🙈
Achter heb ik als het goed is open omdat ik daar alleen maar 3 van die sterren in heb.
Wil steeds dat setje bestellen met die ringen, maar die zijn steeds uitverkocht.
Ja ik was begonnen op 18t maar die Louise bandjes zijn belted en iets kleiner dan standaard, dus dan moet 20t wel kunnen. En met Max6 en dikke koeling moet dat wel goed gaan (hoop ik :cool:). Hij moet wel goed hard gaan en niet wheely-en dus daarom maar eerst de stock setup in het middendiff, niet meteen heel zwaar.

Dat setje is inderdaad lastig te vinden, Amain heeft 'm wel https://www.amainhobbies.com/arrma-...ts-29mm-case-ara311094/p-qqqetzqa6m2nqctz?r=0
 
Die 3 sterren werken verder ook prima 👌 mijn diffjes zijn nog nooit kapot geweest op die exb.
Maar wil wel graag een keer veranderen als ze gewoon op voorraad zijn.

Wil zelf die Proline badlands HP 3.8 graag hebben maar dat is ook weer een voorraad probleem 🤣
Weet niet hoe zwaar die Louise badjes zijn ??
Want die Proline dingen zijn lichter dan de standaard banden 😉
 
Die 3 sterren werken verder ook prima 👌 mijn diffjes zijn nog nooit kapot geweest op die exb.
Maar wil wel graag een keer veranderen als ze gewoon op voorraad zijn.

Wil zelf die Proline badlands HP 3.8 graag hebben maar dat is ook weer een voorraad probleem 🤣
Weet niet hoe zwaar die Louise badjes zijn ??
Want die Proline dingen zijn lichter dan de standaard banden 😉
Ze wegen 420gr en op voorraad 😉
 
Die 3 sterren werken verder ook prima 👌 mijn diffjes zijn nog nooit kapot geweest op die exb.
Maar wil wel graag een keer veranderen als ze gewoon op voorraad zijn.

Wil zelf die Proline badlands HP 3.8 graag hebben maar dat is ook weer een voorraad probleem 🤣
Weet niet hoe zwaar die Louise badjes zijn ??
Want die Proline dingen zijn lichter dan de standaard banden 😉
Louise (MT rockets) wegen 530gr
Zijn die banden sporen van jou??
Natuurlijk! Met een XLX2 en 5694 motor gaat ie als een trein
 
Mocht iemand zin hebben om morgen met 22 graden lekker te bashen, waarschijnlijk voor het laatst dit jaar met korte mouwen, zonnebril en lekker droog (stuif😉) zand… locatie hetzelfde als vorige keer en hier te vinden:
https://www.arrmaforum.com/threads/...18th-2021-pics-and-drone-footage-added.43466/

Even zodat jullie deze last minute post niet te laar zien 🤓. Bij interesse stuur maar even een DM of reactie hier, was van plan rond rond de middag te gaan rond 13uur.
@rotauq @JvG @Sosnl @ItAintAtoy @lilkoentjuhh @timkraton6s @PivoRC @SenTom @soheilmd @Abraksan @Lostson @Sanderw1974 @evberkel @Flupke @Rudolfski @koenus @Blub @icephase @Furious Ferret @MarcoT
 
Mocht iemand zin hebben om morgen met 22 graden lekker te bashen, waarschijnlijk voor het laatst dit jaar met korte mouwen, zonnebril en lekker droog (stuif😉) zand… locatie hetzelfde als vorige keer en hier te vinden:
https://www.arrmaforum.com/threads/...18th-2021-pics-and-drone-footage-added.43466/

Even zodat jullie deze last minute post niet te laar zien 🤓. Bij interesse stuur maar even een DM of reactie hier, was van plan rond rond de middag te gaan rond 13uur.
Ik ben al volgeboekt dit weekend, helaas
 
Louise (MT rockets) wegen 530gr

Natuurlijk! Met een XLX2 en 5694 motor gaat ie als een trein
Meen je niet 🤯 vet hoor 🤘😎En ook gewoon een 5694 motor 🤪dat is een beste 😎🤘

Ze wegen 420gr en op voorraad 😉
Topper 👍ga die standaard banden morgen even kijken hoe zwaar die zijn.
Maar 420 valt wel mee.

Mocht iemand zin hebben om morgen met 22 graden lekker te bashen, waarschijnlijk voor het laatst dit jaar met korte mouwen, zonnebril en lekker droog (stuif😉) zand… locatie hetzelfde als vorige keer en hier te vinden:
https://www.arrmaforum.com/threads/...18th-2021-pics-and-drone-footage-added.43466/

Even zodat jullie deze last minute post niet te laar zien 🤓. Bij interesse stuur maar even een DM of reactie hier, was van plan rond rond de middag te gaan rond 13uur.
@rotauq @JvG @Sosnl @ItAintAtoy @lilkoentjuhh @timkraton6s @PivoRC @SenTom @soheilmd @Abraksan @Lostson @Sanderw1974 @evberkel @Flupke @Rudolfski @koenus @Blub @icephase @Furious Ferret @MarcoT
Was al van plan om te gaan rijden met een groepje hier in de buurt 🤘😎
Want ze moeten echt even uitgelaten worden.
Had ook al het idee dat het een van de laatste keren zou zijn dat het knap weer was..
Heb weer wat upgrades binnen
IMG_20210924_113416.jpg
IMG_20210924_113511.jpg

en wat nieuwe bandjes die getest moeten worden 😉
 
Mocht iemand zin hebben om morgen met 22 graden lekker te bashen, waarschijnlijk voor het laatst dit jaar met korte mouwen, zonnebril en lekker droog (stuif😉) zand… locatie hetzelfde als vorige keer en hier te vinden:
https://www.arrmaforum.com/threads/...18th-2021-pics-and-drone-footage-added.43466/

Even zodat jullie deze last minute post niet te laar zien 🤓. Bij interesse stuur maar even een DM of reactie hier, was van plan rond rond de middag te gaan rond 13uur.
@Sandracer_NL Super idee! Dit weekend vieren we de verjaardag van mijn zoon, dus gaat hem helaas niet worden.

Hopelijk kan ik morgen avond nog even rijden...
 
Back
Top