Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Post in thread 'November 2021 Rig of the Month (RotM) Contest' https://www.arrmaforum.com/threads/november-2021-rig-of-the-month-rotm-contest.45616/post-636787

Misschien kunnen jullie mijn even de een handje helpen om wat stemmen te krijgen en kijken of we die prijs in de wacht kunnen slepen 🥳met mijn kevertje 😎
Blijf het toch de beste body vinden voor de typhon en een van mijn mooiste creaties tot nu toe 👌 de rest ben ik niet over te spreken 🤣 behalve die exb dan 😎👌
Uiteraard als jullie een inzending hebben dan stem ik ook op jullie 😇
Maar is gewoon leuk en al vast bedankt 👍😎
Met een kever ben je wat mij betreft altijd een winnaar.
 
Een snelle vraag voordat ik een ARRMA Koop, hoe goed is parts support in NL?
Of moet ik zo veel mogelijk via Jenny's importeren?
 
Met een kever ben je wat mij betreft altijd een winnaar.
Tja dat blijft ook de mooiste 🤘😎heb nu die jeep en kan niet wachten tot ik er weer een kever van kan maken.

Een snelle vraag voordat ik een ARRMA Koop, hoe goed is parts support in NL?
Of moet ik zo veel mogelijk via Jenny's importeren?


Met importeren heb je weer kans dat je invoerrechten moet betalen 😔
Het hangt er erg vanaf wat je precies nodig hebt🤷 want op sommige dingen kan je lang wachten. Maar dat komt vast door die bier griep.

Op mijn werk merken we het nu ook steeds meer. Want alles wat wij bestellen dat duurt even voor het er is..


Iedereen bedankt die op mijn gestemd heeft 🤘😎
 
Een snelle vraag voordat ik een ARRMA Koop, hoe goed is parts support in NL?
Of moet ik zo veel mogelijk via Jenny's importeren?
Jij zit toch in de US?
Tja dat blijft ook de mooiste 🤘😎heb nu die jeep en kan niet wachten tot ik er weer een kever van kan maken.




Met importeren heb je weer kans dat je invoerrechten moet betalen 😔
Het hangt er erg vanaf wat je precies nodig hebt🤷 want op sommige dingen kan je lang wachten. Maar dat komt vast door die bier griep.

Op mijn werk merken we het nu ook steeds meer. Want alles wat wij bestellen dat duurt even voor het er is..


Iedereen bedankt die op mijn gestemd heeft 🤘😎
Gaaf ding heb je gebouwd man!
Die van RcDude is ook heel vet
 
@Sosnl die Kever is übercool.👌
Ben al heel lang aan hte kijken naar keverbody voor de desert buggy. Dit is Proline body PL3238-02 (gemaakt voor de Axial Yeti, want die heeft net als mijn buggy ook 360mm wielbasis). Die voor de Slash is overal verkrijgbaar, maar die heeft kortere wiebasis.
Mocht iemand die Beetle Body PL3238-02 (Pro-Line Volkswagen Baja Bug Clear Body Shell 1/10 for Axial Yeti) ergens zien of weten te vinden, let me know!🙏

@rotauq met die wielen kom je niet snel vast te zitten denk ik😎. 200mm diameter, breedte? Wat wegen die wel niet?
 
@Sosnl die Kever is übercool.👌
Ben al heel lang aan hte kijken naar keverbody voor de desert buggy. Dit is Proline body PL3238-02 (gemaakt voor de Axial Yeti, want die heeft net als mijn buggy ook 360mm wielbasis). Die voor de Slash is overal verkrijgbaar, maar die heeft kortere wiebasis.
Mocht iemand die Beetle Body PL3238-02 (Pro-Line Volkswagen Baja Bug Clear Body Shell 1/10 for Axial Yeti) ergens zien of weten te vinden, let me know!🙏

@rotauq met die wielen kom je niet snel vast te zitten denk ik😎. 200mm diameter, breedte? Wat wegen die wel niet?
Ik heb ook even voor je gegoogled, maar inderdaad de PL3238-02 is tijdelijk moeilijk verkrijgbaar in de EU.

120mm breed en 1100gr ;)
 
🤣🤣daarom hebben de meeste mensen ook meerdere RC auto's 🤘😎heb zelf ook altijd wel een auto die het doet.
Met een Kraton of een typhon kan je overal rijden 🤘😎
 
Heb je niks om te flippen? Je bedoelt zeker een backflip??
Dat komt volgens mijn ook alleen maar door het gewicht van de banden 😉

Lol ga dan gewoon voor een kraton want Ze zijn net zo breed alleen een stuk groter.
Een kraton komt overal overheen of door en de notorious heeft daar toch wat moeite mee😉en stuurt voor geen meter 🤣 wat een draai cirkel was dat 🤷
Zo blij dat ik dat ding ingeruild heb voor een infraction 🤘😎 .
Nogmaals mee een typhon die heeft alles 🤘😎 alleen ruig terrein heeft die wat moeite.
Maar ja mojave bandjes en je komt een heel eind 😉
 
Heb je niks om te flippen? Je bedoelt zeker een backflip??
Dat komt volgens mijn ook alleen maar door het gewicht van de banden 😉
En de lange wheel base.

Ik ga niet voor de Kraton, omdat ik graag ingewikkeldere stunts wil leren zonder echt heel hoog te moeten springen. Dan breek ik wat minder. Ook is de SWB wat lichter, en dan breek je nog minder. Dat bespaart allemaal geld
 
Ok prima 🤔 en waar is dat op gebaseerd als ik vragen mag?? Omdat hij groter is ???
Het is leuk maar dat verhaal gaat niet op en moet je toch voor de kraton gaan 🤣kijk maar in de specs🥸 want een kraton weegt 4,85kg zonder batterij en een notorious 5.27kg.

Ingewikkelde stunts 🤷wat wil je doen dan?? Het zijn frontflips of backflips en misschien een dubbele als je mazzel hebt 🤘😎 meer is het echt niet
 
Back
Top