Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Op een tafel (harde ondergrond) en dan de lager er recht boven houden en met de duim van de andere hand erin drukken.
De lager moet er zo recht mogelijk ingedrukt worden, zodra je ziet dat het iets scheef gaat stoppen, de lager eruit halen en opnieuw proberen.
 
Ja de lager weer terug in de lager opening drukken zoals de (oude) lager erin zat.
Er zit in een lager toch geen boven of onder?😲
Ik bedoelde moet ik de lager richting de tafel leggen (dus dat je duwt op het plaatwerk of leg je het plaatwerk op de ondergrond?
 
Altijd fijn als onderdelen voor verschillende versies van een auto bij elkaar gegooid worden op een website terwijl die onderdelen specifiek voor 1 model zijn....

De super Baja Rey zit weer in elkaar dus ben er zeker bij zaterdag (niet zo heel lang helaas) alleen wel met een kapotte bumper🤪
 
Altijd fijn als onderdelen voor verschillende versies van een auto bij elkaar gegooid worden op een website terwijl die onderdelen specifiek voor 1 model zijn....

De super Baja Rey zit weer in elkaar dus ben er zeker bij zaterdag (niet zo heel lang helaas) alleen wel met een kapotte bumper🤪
Mochten ze hetboo voorraad hebben wat je nodig hebt, TopRC en Toemen hebben morgen koopavond…😉
Ben benieuwd naar de SBR zaterdag!
 
Mochten ze hetboo voorraad hebben wat je nodig hebt, TopRC en Toemen hebben morgen koopavond…😉
Ben benieuwd naar de SBR zaterdag!
Wat ik nodig heb hebben toemen en toprc niet in voorraad helaas... Daarom had ik bij tps besteld maar nu goed opgelet en de oude versie besteld. Kan prima mee gereden worden hoor ziet er alleen niet top uit als die bumper zo sneu naar beneden hangt haha
 
Wat ik nodig heb hebben toemen en toprc niet in voorraad helaas... Daarom had ik bij tps besteld maar nu goed opgelet en de oude versie besteld. Kan prima mee gereden worden hoor ziet er alleen niet top uit als die bumper zo sneu naar beneden hangt haha
Met een beetje ductape en t-wraps hangt die bumper toch wel even recht?

tps jaagt tenminste openstaande orders na, toemen en toprc zijn daar wat minder sterk in.
 
Met een beetje ductape en t-wraps hangt die bumper toch wel even recht?
Met deze bumper gaat dat helaas niet helemaal op maar dat zal je zaterdag wel zien haha, hij doet ze werk nog voor nu dus is geen ramp opzich.
tps jaagt tenminste openstaande orders na, toemen en toprc zijn daar wat minder sterk in.
Toprc heb ik persoonlijk nooit een probleem gehad met openstaande orders, toemen is een prima zaak als je in de winkel spullen ophaald maar zodra je bestelling maar half op voorraad is wordt het een uitdaging ja. Ben benieuwd of ik wat te horen krijg over de motor die voor garantie opgestuurd is door hun of dat ik daar zelf maar weer achter aan moet zoals gewoonlijk ..
 
Als iemand de 3mm pins van de center drive shafts, CVD’s of rear dogbones wilt laten vervangen laat maar weten.
Het is een beetje pongelen, maar resultaat vooralsnog ziet er prima uit.
Mocht iemand de oude driveshafts, CVD’s, dogbones van de FTX DR8, Reely Raptor of Arrma Mojave of met versleten pins hebben en ze weg doen wil ik ze graag over nemen.
Boven: oud
Onder: pin vervangen.

image.jpg
 
Was weer lekker bashen vandaag :)

Maar een dingetje, als Sandracer zegt dat ie een beter pad heeft naar de bashplek moet je hem dus totaal negeren, want uiteindelijk was het 2x zo lang en alles wat we in het begin gewonnen hadden aan begaanbaarheid kregen we op het eind 10x terug. Voordeel is wel dat we onze bolderkarren flink op de proef hebben kunnen stellen ;)
 
Was weer lekker bashen vandaag :)

Maar een dingetje, als Sandracer zegt dat ie een beter pad heeft naar de bashplek moet je hem dus totaal negeren, want uiteindelijk was het 2x zo lang en alles wat we in het begin gewonnen hadden aan begaanbaarheid kregen we op het eind 10x terug. Voordeel is wel dat we onze bolderkarren flink op de proef hebben kunnen stellen ;)
Verkeerde afslag genomen… :ROFLMAO:
Season 7 Oops GIF by Workaholics
 
Heb vandaag mijn onderdelen van toprc binnengekregen, helaas niet op tijd voor de meeting.
Was vorige week nog naar Toemen geweest, maar die hadden het onderdeel ook niet op voorraad en zou ook 6-7 dagen worden.
Vervangen duurde maar 5 min gelukkig, kon alles in elkaar laten en alleen bodemplaat er onderuit trekken en nieuwe ertussen
 
Back
Top