Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Welk plastic kan je het beste gebruiken om het chassis te verbreden? Ik heb in m'n wltoys 124019 wat meer ruimte nodig voor de batterijen en Esc🙂

Als voorbeeld wat ik graag wil maken (mijn body is een phat bodies zoom)

(100mph is overigens voor nu zeker niet mijn doelstelling😂)
 
Welk plastic kan je het beste gebruiken om het chassis te verbreden? Ik heb in m'n wltoys 124019 wat meer ruimte nodig voor de batterijen en Esc🙂

Als voorbeeld wat ik graag wil maken (mijn body is een phat bodies zoom)

(100mph is overigens voor nu zeker niet mijn doelstelling😂)
Polycarbonaat, polyethyleen,... zolang het maar stijf genoeg is
 
ik ben op zoek naar goede hex bits. van wat ik tot nu kan vinden lijken de MIP vaak genoemd te worden als een goede/beste optie.

iemand hier voorstellen?
 
Ben persoonlijk heel content van de Duitse Wera bits, heb enkele hex-plus sets en heb de indruk dat die minder snel goedkope koppen "uitfrezen".
Maar van Mip heb ik ook al veel goeds gehoord.
 
bedankt, heb nu een paar opties. dit weekend maar eens goed gaan bekijken. besteed liever een paar tientjes meer dan dat na een paar keer weer nieuwe moet aanschaffen
 
Welkom Ronald84!

Ze staan wel al (pre-order) te koop bij de grotere (web)shops. Zonder datum, dus zal je bij een van hun moeten informeren
Ik heb er 1 besteld maar hun weten het ook niet.Ook 2 andere winkels gebeld maar die hadden ook geen idee wanneer.
 
De weersvoorspellingen voor zaterdag zien er nog niet echt geweldig uit :(
Laten we hopen dat Weerplaza.nl het goed heeft. Weeronline.nl voorspeelt 0,1-0,2mm per uur terwijl Weerplaza geen regen aangeeft. ->

1663248902771.png
 
Laten we hopen dat Weerplaza.nl het goed heeft. Weeronline.nl voorspeelt 0,1-0,2mm per uur terwijl Weerplaza geen regen aangeeft. ->

View attachment 243616
Morgen zal het weer wat accurater worden, en ik had ook alleen snel even landelijk weer bekeken.:unsure:

Het is wel fijn dat het goed geregend heeft de afgelopen dagen, dat maakt het zand beter begaanbaar.
 
Buienrader ziet er goed uit (Gekeken naar Budel). Waarschijnlijk kan ik niet heel lang blijven:(. Om de tijd zo effectief mogelijk te gebruiken zal ik jullie waarschijnlijk wel zien op de bashspot zelf. Waarschijnlijk ben ik er al rond half 11 namelijk.
 
Buienrader ziet er goed uit (Gekeken naar Budel). Waarschijnlijk kan ik niet heel lang blijven:(. Om de tijd zo effectief mogelijk te gebruiken zal ik jullie waarschijnlijk wel zien op de bashspot zelf. Waarschijnlijk ben ik er al rond half 11 namelijk.
Nice inderdaad! Alleen morgenavond om 19uur een uurtje regen met maar 0,3mm, verder de hele dag droog(y).
Laat morgenvroeg nog maar even weten of het half 11 of 11uur wordt, want anders ben ik er ook om half uurtje eerder. Vanavond maar eens kijken hoe de nieuwe lipo lader het doet;).
 
Last edited:
Laders staan hier ook al op volle toeren te werken.

Ik mag van te voren nog even een tripje naar Eindhoven airport doen om familie daar af te zetten.
Betekent dat ik zeker op tijd wakker ben, maar ook dat ik mijn auto niet van te voren kan laden.
Als het mee zit ben ik ook wat eerder, zit het tegen ben ik wat later.
 
Deze keer ga ik ook passen. Als ik kijk naar het weer is het een beetje 50/50 en dat vind ik die 100km rijden niet waard. ik hoop dat het goed weer blijft voor degenen die wel gaan.
 
Back
Top