Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Je zal zoiets waarschijnlijk wel nodig hebben: https://smits-aanhangwagens.nl/product/hapert-al-basis-gesloten-gesloten-opbouw/

Laatste stuk zou ik gewoon een van die twee de rest laten slepen (en dus altijd een set batterijen voor de terugweg bewaren)
Gewoon volgauto('s) achteruit zodat ze niet tegenwerken...
Haha gelukkig is het nog niet zo extreem. Maar mocht bijv. De Losi kapot gaan, dan is het een aardige klusje om hem terug te sjouwen naar de auto. De dbxl weegt wel paar kilo🤪
 
Ik ben echt autist en hou het by arrma kraton exb, mojave exb en de fire team. Maar de fire team mag wel een light bar hebben. Maar geen idee wat een beetje oke is

Heb nog een traxxas rustler die gaat naar mijn zoontje over een jaar misschien 2 maar die handzenders van traxxas ben ik helemaal klaar mee 😅

Ik hou mijn ogen open voor volgende bash day.

Maar voorlopig rij ik nog wel eff rotterdam en omstreken.

Voor mensen uit de omgeving check anders fb pagina van rcbotlek op zondag zijn we er vaak. Met leuke mensen om ervaring op te doen en lekker te racen jong en oud.
 
Ik ben echt autist en hou het by arrma kraton exb, mojave exb en de fire team. Maar de fire team mag wel een light bar hebben. Maar geen idee wat een beetje oke is

Heb nog een traxxas rustler die gaat naar mijn zoontje over een jaar misschien 2 maar die handzenders van traxxas ben ik helemaal klaar mee 😅

Ik hou mijn ogen open voor volgende bash day.

Maar voorlopig rij ik nog wel eff rotterdam en omstreken.

Voor mensen uit de omgeving check anders fb pagina van rcbotlek op zondag zijn we er vaak. Met leuke mensen om ervaring op te doen en lekker te racen jong en oud.
Vind ze niet terug op fb. Kom uit bij rc freaks group. Waar in de Botlek rijden jullie? Ook weleens doordeweeks in de zomeravond?
 
psst Er zijn wat arrma modellen met serieuze korting in de aanbieding bij de grote winkels

Ik ken naast mijzelf nog iemand die nu ook opeens een Fireteam bezit.
Weet iemand of er nog mooie kortingen op motor combo's of esc's er aan zit te komen? Gisteravond een Typhon 6S stretched gekocht via MP met een kapotte esc. Thanx!
 
Zat Hollanders hier, veel meer als op hpi savage forum👍
Ik ben Michiel, 46 jaar oud uit Tiel.
as zaterdag m'n 1e arrma ophalen, talion EXB. Ik zoek ook nog een goeie ruime plek om straks m'n talion los te laten.
Ik rij met m'n savage xs meestal op de oude waalparkeerplaats in Tiel, dat is het terrein waar ze altijd appelpop organiseren.
Grond, kort gras en een paar betonpaadjes.
20221113_162724.jpg
20221113_162721.jpg
20221113_162717.jpg
 
Zat Hollanders hier, veel meer als op hpi savage forum👍
Ik ben Michiel, 46 jaar oud uit Tiel.
as zaterdag m'n 1e arrma ophalen, talion EXB. Ik zoek ook nog een goeie ruime plek om straks m'n talion los te laten.
Ik rij met m'n savage xs meestal op de oude waalparkeerplaats in Tiel, dat is het terrein waar ze altijd appelpop organiseren.
Grond, kort gras en een paar betonpaadjes.View attachment 256815View attachment 256816View attachment 256817
Daar zou ik nou wel raad mee weten als ik ggroepje heb die vaker rijd dan wat lint mee een schansje erbij en de pret kan beginnen. 👍 mooi terein
 
Daar zou ik nou wel raad mee weten als ik ggroepje heb die vaker rijd dan wat lint mee een schansje erbij en de pret kan beginnen. 👍 mooi terein
Ik weet wat het is, iedereen vind dat ik een schitterende hobby heb maar toch rij ik altijd alleen, zodra het geld gaat kosten haken veel mensen af. Tuurlijk word er vaak gevraagd of ze het ook eens mogen proberen maar om nou mensen zonder enige RC ervaring met een savvy XS of de savage SS4.6 die ik vroeger had te laten rijden is mij een brug te ver. Best kans trouwens dat ik zaterdag een schans aanschaf als ik me nieuwe tally op ga halen bij topRC
 
Zat Hollanders hier, veel meer als op hpi savage forum👍
Ik ben Michiel, 46 jaar oud uit Tiel.
as zaterdag m'n 1e arrma ophalen, talion EXB. Ik zoek ook nog een goeie ruime plek om straks m'n talion los te laten.
Ik rij met m'n savage xs meestal op de oude waalparkeerplaats in Tiel, dat is het terrein waar ze altijd appelpop organiseren.
Grond, kort gras en een paar betonpaadjes.View attachment 256815View attachment 256816View attachment 256817
Welkome Overkill.
ik zie dat je PM hebt gestuurd wanneer de volgende bash dag is. Ik doe het even hier omdat er meer interesse is👍.
De volgende keer zal in maart/april zijn afhankelijk van het weer; hopelijk zo vroeg mogelijk.😉 Houd deze thread in de gaten!
We hebben een klein stukje met een Talion op film, die is van @groenemichel . Zie de link hieronder.
Inmiddels is het zandschansje vervangen door schansjes van @Dutch_joker .Daarnaast is de zandvlakte lekker groot zodat je ook voluit over het zand kan rijden👌.
De line up van auto’s is de laatste maand fors aangebreid zoals je hier kan lezen, meerdere Fireteams, DBXL, XMaxx, dus je nieuwe Talion zal zich thuisvoelen🤣
https://www.arrmaforum.com/threads/...sh-day-3rd-edition-june-4th-2022.51919/page-2
 
Welkome Overkill.
ik zie dat je PM hebt gestuurd wanneer de volgende bash dag is. Ik doe het even hier omdat er meer interesse is👍.
De volgende keer zal in maart/april zijn afhankelijk van het weer; hopelijk zo vroeg mogelijk.😉 Houd deze thread in de gaten!
We hebben een klein stukje met een Talion op film, die is van @groenemichel . Zie de link hieronder.
Inmiddels is het zandschansje vervangen door schansjes van @Dutch_joker .Daarnaast is de zandvlakte lekker groot zodat je ook voluit over het zand kan rijden👌.
De line up van auto’s is de laatste maand fors aangebreid zoals je hier kan lezen, meerdere Fireteams, DBXL, XMaxx, dus je nieuwe Talion zal zich thuisvoelen🤣
https://www.arrmaforum.com/threads/dutch-‘buulderberg’-bash-day-3rd-edition-june-4th-2022.51919/page-2
Mooi werk,bedankt voor de reactie👍
beter als altijd alleen rijden.
Ik heb ook nog een savage xs flux die zich d'r ook wel thuis zal voelen en waarschijnlijk zal auto nummer 3 en misschien 4 d'r ook wel bij zijn al ben ik d'r nog niet uit wat dat gaat worden. Ik ga zelf ook een schansje bouwen of aanschaffen, hopelijk sta ik dan niet altijd alleen hier in Tiel te rijden. Ik kijk er naar uit!
 
Welkom Overkill76

Het gave van het losse zand van de buulderberg is ook vooral dat springen/slecht landen veel minder tot schade leidt. Op mijn thuisschans op het gras is dat wel anders. 3x springen er breekt wel weer iets.

Toch grappig dat velen hier 40+ zijn. Zal ook wel aan het medium forum liggen, de jeugd kent alleen tiktik ect.
 
Mooi werk,bedankt voor de reactie👍
beter als altijd alleen rijden.
Ik heb ook nog een savage xs flux die zich d'r ook wel thuis zal voelen en waarschijnlijk zal auto nummer 3 en misschien 4 d'r ook wel bij zijn al ben ik d'r nog niet uit wat dat gaat worden. Ik ga zelf ook een schansje bouwen of aanschaffen, hopelijk sta ik dan niet altijd alleen hier in Tiel te rijden. Ik kijk er naar uit!
Goed om te horen!
Inmiddels zijn er aardig wat bolderkarren aangeschaft voor de auto's, lipo's, schansjes, wat gereedschap en onderdelen voor noodreparaties (sowieso duct-tape en tie wraps! :ROFLMAO:), wat te snacken/ drinken en een zeil of deken om op te zitten en sleutelen. Het is namelijk een kleine vijf minuten lopen door het zand.

Voor wat betreft de volgende auto's: het terrein waarop je gaat rijden en je gewenste rijstijl helpen je bij de selectie van de mogelijke auto's. Zo zou ik geen Infraction kopen om mee te komen rijden op het Buurlderberg zand;)
 
Goed om te horen!
Inmiddels zijn er aardig wat bolderkarren aangeschaft voor de auto's, lipo's, schansjes, wat gereedschap en onderdelen voor noodreparaties (sowieso duct-tape en tie wraps! :ROFLMAO:), wat te snacken/ drinken en een zeil of deken om op te zitten en sleutelen. Het is namelijk een kleine vijf minuten lopen door het zand.

Voor wat betreft de volgende auto's: het terrein waarop je gaat rijden en je gewenste rijstijl helpen je bij de selectie van de mogelijke auto's. Zo zou ik geen Infraction kopen om mee te komen rijden op het Buurlderberg zand;)
Een project voor deze winter. kijken dat ik wat bredere luchtbanden kan monteren onder de kar. of iets geheel nieuws in elkaar zetten. Dat fijne zand en die dunne wieletjes is ook niet een ideale combo.:rolleyes:

En idd het type rijden bepaald voor een groot gedeelte de selectie van autos. Ik vind een infraction er erg gaaf uitzien en lijkt me ook leuk rijden op vlak asfalt of zo, maar daar rij ik nooit dus was geen optie.
 
Het is namelijk een kleine vijf minuten lopen door het zand.
Ligt er wel aan wie er voorop loopt en welke route dat ie neemt :p

Ik vind een infraction er erg gaaf uitzien en lijkt me ook leuk rijden op vlak asfalt of zo, maar daar rij ik nooit dus was geen optie.
Met Dutch_Joker ook al eens gehad over het organiseren van een onroad dagje volgend jaar (Soesterberg als eerste optie)
De parkeerplaats en weg bij de buulderberg lenen zich ook nog wel enigzins tot wat onroad actie. Maar schieten wel te kort voor mijn speedrunners. En die wil ik ook nog wel eens een keer meenemen.
 
Een project voor deze winter. kijken dat ik wat bredere luchtbanden kan monteren onder de kar. of iets geheel nieuws in elkaar zetten. Dat fijne zand en die dunne wieletjes is ook niet een ideale combo.:rolleyes:

En idd het type rijden bepaald voor een groot gedeelte de selectie van autos. Ik vind een infraction er erg gaaf uitzien en lijkt me ook leuk rijden op vlak asfalt of zo, maar daar rij ik nooit dus was geen optie.
Mocht je iets gevonden of bedacht hebben voor de luchtbanden hoor ik het graag, want mijn bolderkar kunnen maar smalle banden en luchtbanden zijn dan te breed.
 
Back
Top