Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Screenshot_2023-02-15-17-59-40-300_com.google.android.apps.maps.jpg
IMG_20230215_174619.jpg

Ook een mooie spot. Klein stukje een bergje op en je beland op een mooie open vlakte. Parkeerplaats met restaurant (bieerrrr!!)

Roestelbergseweg 2, 5171 RL Kaatsheuvel
 
View attachment 278377View attachment 278378
Ook een mooie spot. Klein stukje een bergje op en je beland op een mooie open vlakte. Parkeerplaats met restaurant (bieerrrr!!)

Roestelbergseweg 2, 5171 RL Kaatsheuvel
Ook een mooie plek. Zo’n restaurant in de buurt is handig 😉, maar samen met de bungalows, zullen er ook mensen en honden zijn?🤷‍♂️.
Ben je er al geweest?
 
Mensen en honden ongetwijfeld, is noordzijde van Loonse en Drunense Duinen
Vandaag was het rustig. Durf niet te zeggen hoe druk het in de zomermaanden daar is. hoop dat we iets kunnen fixen voor begin maart. Dan kan dit een mooie spot zijn. Zal dan niet druk zijn met vakantiegangers
 
Last edited:
Wat is een goede soldeerbout om stekkers te vervangen van lipo's en motors? Ik heb nu een cheapo parkside. Tin wordt snel hard. Vermoed dat de temp overdracht te laag is.
 
Wat is een goede soldeerbout om stekkers te vervangen van lipo's en motors? Ik heb nu een cheapo parkside. Tin wordt snel hard. Vermoed dat de temp overdracht te laag is.
Ik doe alles met mijn ZD-931
Voor 8AWG duurt het wat langer, had wat dat betreft liever een hoger wattage gehad. Maar kwa prijs/kwaliteit/bruikbaarheid is het een goeie.
 
Ik doe alles met mijn ZD-931
Voor 8AWG duurt het wat langer, had wat dat betreft liever een hoger wattage gehad. Maar kwa prijs/kwaliteit/bruikbaarheid is het een goeie.
Wel iets duurder, maar ik lees op het forum veel goede dingen over deze https://www.eleshop.nl/hakko-fx-888...MI2peokuea_QIVZRoGAB3qQADKEAQYASABEgLZp_D_BwE. De WE 1010 van Weller is ook goed aan geschreven. Twijfel beetje of het waard is voor alleen wat solderen van connectors. Anderzijds gaan die dingen een leven lang mee 🧐
 
Wel iets duurder, maar ik lees op het forum veel goede dingen over deze https://www.eleshop.nl/hakko-fx-888...MI2peokuea_QIVZRoGAB3qQADKEAQYASABEgLZp_D_BwE. De WE 1010 van Weller is ook goed aan geschreven. Twijfel beetje of het waard is voor alleen wat solderen van connectors. Anderzijds gaan die dingen een leven lang mee 🧐
Als je niet te zuinig hoeft te zijn, is elk watje extra meegenomen ;) Maar eerlijk is eerlijk, tot 10AWG en <8mm connectors heb je aan 48w voldoende.
 
Als je niet te zuinig hoeft te zijn, is elk watje extra meegenomen ;) Maar eerlijk is eerlijk, tot 10AWG en <8mm connectors heb je aan 48w voldoende.
Bij gebrek aan handigheid, hoop ik dat een duur apparaat het wat makkelijker maakt 🤣
 
Vandaag de Fireteam voor het eerst gereden. Ik dacht bij halfgas even volgas te gaan. Lag met een halve backflip meteen op zijn rug🙄. Het kan misschien door de 1/7 ZD Racing desert buggy wielen komen🤷‍♂️, maar net de punch een niveau lager gezet (van 3 naar 2). Rijdt heel anders dan de Mojave, stabieler in de bochten, een neus die graag de lucht ingaat, hoewel dat met een lagere punch minder zal worden.
Kan me niet voorstellen dat je met max punch (5) zou willen rijden, dat lijkt me (offroad) een ongeleide raket.
 
Vandaag de Fireteam voor het eerst gereden. Ik dacht bij halfgas even volgas te gaan. Lag met een halve backflip meteen op zijn rug🙄. Het kan misschien door de 1/7 ZD Racing desert buggy wielen komen🤷‍♂️, maar net de punch een niveau lager gezet (van 3 naar 2). Rijdt heel anders dan de Mojave, stabieler in de bochten, een neus die graag de lucht ingaat, hoewel dat met een lagere punch minder zal worden.
Kan me niet voorstellen dat je met max punch (5) zou willen rijden, dat lijkt me (offroad) een ongeleide raket.
Met mijn TP/XLX2 blijft de FT bij elke snelheid steigeren. Als speedrunner zit punch vooral in de vingers, dus dat vind ik nog niet eens zo erg. Maar als ie voor los komt gaan de (iig de origiene) banden direct ballonen. Dan is ie opeens niet meer zo stabiel. Nu ik de Proline Trechers 3.8" (belted) erop heb liggen rijdt ie een stuk controleerbaarder. Maakt hem ook iets breeder.
 
Maakt voor mij niet erg veel uit. is ongeveer 20km dichter bij. Dus dat maakt het verschil ook niet meer.

Ik was al aan het kijken geweest bij de voormalige zandafgraving hier. Maar kwam er al snel achter dat er teveel stenen en keien liggen. (vraag me niet hoe ik dat nu weet :rolleyes:).

Als er iemand iets centraler weet, zoals ergens in Gelderland of Utrecht, zou dat ook mooi zijn.
Is de Posbank/Veluwezoom geen optie? Is een stuk dichter bij Arnhem. Ik wil binnenkort een 1/5 basher aanschaffen (kraton of een xrt daar ben ik nog niet helemaal over uit) en ik zoek dus ook een mooi stuk om ff los te gaan :cool:

CFC7CF06-288B-44D4-9F15-8D4A7CA13DE0.jpeg


C3FFC391-4B2C-4C4D-90AE-8378FC5F5255.jpeg


70D51147-9369-47A0-B014-EED036CDBEA4.jpeg
 
Last edited:
Ik kom er ook graag, Jasper is een aardige gast en je wordt in de winkel goed geholpen.

Ik begrijp de klachten wel, heb in het verleden ook bij Toemen gekocht en in de winkel werd je altijd goed geholpen maar online bestellen was soms een drama, vooral als de onderdelen besteld moesten worden. Ik heb wel eens 3 maanden op een onderdeel moeten wachten.
Laatst had ik een probleem, eerst een klacht ingediend via de website maar geen reactie, toen naar de winkel gereden en daar werd het binnen een minuut opgelost. Dus ik heb het vermoeden dat online nog niet alles soepel loopt.

Overigens heb ik met TopRC ook goede ervaringen en sinds kort kom ik bij TRXXS-winkel en daar ben ik tot nu toe ook altijd erg goed geholpen, nadeel van de laatste is dat ze niet veel Arrma op voorraad hebben dus ze moeten vrijwel altijd bestellen (Tja zijn nu eenmaal ingericht op een ander merk :p) maar TRXXS-winkel is voor mij zowat om de hoek dus dat heeft ook zijn voordelen.
Klopt, dat is tot op heden nog steeds zo. Onderdelen komen maar niet binnen, bestellen gaat prima, maar leveren lukt ze niet. En je wordt niet op de hoogte gehouden, dat vind ik eigenlijk nog veel irritanter.
 
Back
Top