Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Haha kan je nagaan, ik heb echt een hoop te leren. Wil even zeggen dat ik jullie allemaal zeer behulpzaam vind. Mijn dank daarvoor. Dus voor en achter dezelfde olie en in het midden waar dus de motor tegenaan zit niet wat dat is geen diff maar een slipperclutch

Klopt helemaal! De 3s en 4s hebben daar een slipperclutch.. De 6s heeft daar wel een diff..

Voor en achter zit je diff verstopt in dat blok waar je aandrijfassen uit komen..
 
Bedankt allebei! Klopt dat ik in de manual al wat zag, alleen staat het daar met cst en op de websites waar ik het wil kopen met cps (of andersom) ik wist dus niet dat dat gelijk lag. Dus voor je diff kan je er een klein beetje mee spelen voor andere rijeigenschappen. Kan het eventueel ook fout gaan?

Nee echt fout kan het niet gaan. Alleen dat je rc voor geen meter rijdt :eek::facepalm::banghead::dead:
 
Ik had namelijk ook ergens gelezen dat als het te dun is het te heet kan worden en er wat kan smelten. Maar bedankt het is mij stukken duidelijker
 
Dus voor en achter dezelfde olie en in het midden waar dus de motor tegenaan zit niet wat dat is geen diff maar een slipperclutch

Hoeft niet, ik weet niet wat de beste setup is voor de 4S modellen maar ik rijd mijn Kraton 6S met 50k-100k-20k (voor-midden-achter) en dat is echt een wereld van verschil met de standaard setup (10k-100k-10k).

De Kraton trekt nu moeiteloos wheelies op 4S terwijl dat in de standaard setup veel moeilijker is omdat dan veel meer vermogen naar de voorwielen gaat.

Ik heb nog geen advies langs zien komen Voor de perfecte setup voor de 4S modellen dus misschien de moeite om daar een threadje voor te starten.
 
Hoeft niet, ik weet niet wat de beste setup is voor de 4S modellen maar ik rijd mijn Kraton 6S met 50k-100k-20k (voor-midden-achter) en dat is echt een wereld van verschil met de standaard setup (10k-100k-10k).

De Kraton trekt nu moeiteloos wheelies op 4S terwijl dat in de standaard setup veel moeilijker is omdat dan veel meer vermogen naar de voorwielen gaat.

Ik heb nog geen advies langs zien komen Voor de perfecte setup voor de 4S modellen dus misschien de moeite om daar een threadje voor te starten.
Als de olie in je middendiff hetzelfde is gaat er niet meer vermogen naar de achterwielen. Of is het een typefoutje?
 
Bedankt allebei! Klopt dat ik in de manual al wat zag, alleen staat het daar met cst en op de websites waar ik het wil kopen met cps (of andersom) ik wist dus niet dat dat gelijk lag. Dus voor je diff kan je er een klein beetje mee spelen voor andere rijeigenschappen. Kan het eventueel ook fout gaan?
Lijkt mij niet dat het fout kan gaan, zeker niet als je met kleine stappen omhoog of omlaag gaat.
 
Last edited:
Iemand die hier een orginele ontvanger van de kraton 6s over heeft? En wil verkopen? Had er 1 besteld op internet maar deze krijg ik gewoon niet gebonden ( is wel een flysky ofzo) orginele zijn schijnbaar moeilijk aan te komen xd


Heb een v4 zender en ontvanger overgenomen van dennisd hier dus is prima geregeld zo dankjewel :)
 
Last edited:
Elders op dit forum las ik dat RPM moeilijk te leveren was?
Ik bestelde de A-armen voor de typhon bij EuroRC. 02-07 besteld, net afgeleverd.
Verzendkosten slechts 2,95 vanuit Finland.

Ik heb naar aanleiding van jou bericht hier ook wat besteld, maar helaas nog geen rpm armen voor de outcast 4s beschikbaar.
 
Is dit wat je zoekt @FHE ? Arms Outcast
Dank je voor de moeite..?, deze zijn zo te zien voor de 6s, ik heb een outcast 4s en zijn anders, er is las ik op verschillende fora dat er een tekort aan armen voor de outcast en kraton 4s is. Maar ik heb originele weten te bemachtigen vanuit Zweden, dus kan weer even vooruit.
 
Op MP staat een BRCC van 1 week oud, misschien iets voor jou. (Nee is niet mijn auto & ik ken die persoon ook niet.)

Die heb ik denk op facebook voorbij zien komen.. 2x op gras 3x op asfalt.. Die truck?

Die heeft volgas frontaal een stoep geraakt.. En dan roepen dat Armma kut is.. LOL
 
Had hem niet op FB gezien. Daarom rijd ik niet door de straat... Doe met een Traxxas eens hetzelde dan is die ook total loss.
Screenshot_2019-07-12-18-37-26.png
 
Had hem niet op FB gezien. Daarom rijd ik niet door de straat...

Och afgelopen week heerlijk aan het driften geweest op het industrieterrein, de weg was nog wat nat van de regen en in het gras rijden was geen optie want dat was net gemaaid en doordat het vochtig was leek de wagen na 2 minuten op een rijdende hooibaal. Dus het gras eruit gepulkt en verder op de weg. En inderdaad raak je dan soms de stoeprand maar dat is part of the game denk ik dan maar.
Gelukkig deze keer geen schade gereden.
 
Back
Top