Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Mischien dat deze YouTube video je meer wegwijs kan maken? Legt de FS GT5 helemaal uit.
Top man dank je wel?maar mijn andere auto heb ik hem er ook in?en geen last of problemen. Dat instellen gaat perfect dank dat het de reciever is?
Bestel wel nieuwe zijn gelukkig niet zo duur.
Bij mij andere auto gaat ook netjes rechtdoor als ik de bocht om wil ?is echt een tank zo ruim dat die door de bochten gaat?top ding?
 
Het weer ziet er niet zo best uit komend weekend :mad:

1593020581989.png
 
Ik had toch maar een bestelling geplaatst bij Modelbau Bochum. Maandag werd alles verstuurd met DHL, maar status DHL is nog steeds hetzelfde als van maandag 22 juni.

Hoelang duurt het voordat je de parts krijgt van Modelbau Bochum?

vind het wel lang duren namelijk... ik kan mn diff niet monteren icm de CVD's...
 
Ik had toch maar een bestelling geplaatst bij Modelbau Bochum. Maandag werd alles verstuurd met DHL, maar status DHL is nog steeds hetzelfde als van maandag 22 juni.

Hoelang duurt het voordat je de parts krijgt van Modelbau Bochum?

vind het wel lang duren namelijk... ik kan mn diff niet monteren icm de CVD's...
Modelbau Bochum (of andere winkels) hebben geen invloed op de verzending. Het enige wat ze kunnen doen is het snel opsturen en daarna ben je overgeleverd aan de bezorger, hebben we allemaal last van, komt door Corona, gewoon wachten is het enige wat je kan doen helaas.
Of de volgende keer een tripje naar Bochum!
 
Modelbau Bochum (of andere winkels) hebben geen invloed op de verzending. Het enige wat ze kunnen doen is het snel opsturen en daarna ben je overgeleverd aan de bezorger, hebben we allemaal last van, komt door Corona, gewoon wachten is het enige wat je kan doen helaas.
Of de volgende keer een tripje naar Bochum!

Echt balen met de verzenders... Ze zijn toch zo traag...

maja, even geduld aub :)

volgende keer naar Bochum idd ;-)
 
Mischien overbodige info. Maar op mijn zoektocht naar onderdelen kwam ik deze site nog tegen. Heeft ook nog veel op voorraad helaas nog geen ervaring met verzending vanuit Finland.

https://hobbyfactory.fi/en/
Ik bestel nog al eens wat via eurorc.com ook een finse webshop.. Verzenden via GLS voor 3,99
Over het algemeen doet het er 4 of 5 werkdagen over..
 
Ik zat even te snuffelen en kwam toen dit tegen.
Maar wat gebeurt er eigenlijk als je die groter maakt?
 

Attachments

  • Screenshot_20200627-092139.jpg
    Screenshot_20200627-092139.jpg
    122.9 KB · Views: 22
Daar gaat ie wel langs.. Zul je hem alleen wat naar buiten moeten draaien.. Ik maak nog wat fotos

View attachment 83696View attachment 83697View attachment 83698
heb net mn fans en heatsink binnen gekregen. als ik het goed zie op de foto dan heb jij de fans zo geinstalleerd dat ze de warme lucht uit de motor zuigen en blazen richting de kap. ik was van plan om ze net andersom te installeren zodat ze op de motor blazen. wat is de beste optie?
 
heb net mn fans en heatsink binnen gekregen. als ik het goed zie op de foto dan heb jij de fans zo geinstalleerd dat ze de warme lucht uit de motor zuigen en blazen richting de kap. ik was van plan om ze net andersom te installeren zodat ze op de motor blazen. wat is de beste optie?

Spacers ertussen zetten.. En blazen.. Je heatsink neemt de warmte van de motor op.. En door te blazen koel je de heatsink weer af..
 
Spacers ertussen zetten.. En blazen.. Je heatsink neemt de warmte van de motor op.. En door te blazen koel je de heatsink weer af..
ja maar als ik de positie van jou fans zie dan blazen die toch naar boven? of zie ik dat verkeerd? jou kabel aansluiting zit bovenaan en als ik ze op de heatsink wil laten blazen zitten mn kabels onderaan...
 
Ik heb de td310480 outdrive set binnen maar kan aan de main diff gear Kant maar 1 washer gebruiken. Als ik beide gebruik (origineel kleine washer en de grote Mugen Seiko washer) dan past het allemaal niet.

@JvG: hoe heb jij dat gedaan? Hoeveel washers heb jij gebruikt?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    385.3 KB · Views: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    228.1 KB · Views: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    436.6 KB · Views: 13
  • image.jpg
    image.jpg
    263.4 KB · Views: 22
ja maar als ik de positie van jou fans zie dan blazen die toch naar boven? of zie ik dat verkeerd? jou kabel aansluiting zit bovenaan en als ik ze op de heatsink wil laten blazen zitten mn kabels onderaan...

Kabels komen van onder.. Heb ze naar boven doorgelust.. YR stickers op fan naar boven..

20200629_223805.jpg
 
Ik heb de td310480 outdrive set binnen maar kan aan de main diff gear Kant maar 1 washer gebruiken. Als ik beide gebruik (origineel kleine washer en de grote Mugen Seiko washer) dan past het allemaal niet.

@JvG: hoe heb jij dat gedaan? Hoeveel washers heb jij gebruikt?
Ja hier ook 1 washer, de toleranties zijn kleiner bij race spec spul
 
Back
Top