Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Zucht..... Dit kan nog wel even duren gok ik ?
Dat heb ik ook man ik wacht al een maand op een vergrootglas met LCD scherm voor op mijn werk?staat al een maand bij het postkantoor ?en zo heb ik meerdere AliExpress pakketjes die stil staan.
En mijn nieuwe thermometer ligt daar nu ook al 2 weken ? dus daar is geen pijl op te trekken wanneer het komt.
Want ze kwamen vandaag Ron zijn spulletjes netjes brengen en dat is de 21e besteld.

Was laatst in nieuws dat er een vrachtwagen gevonden was met AliExpress pakketjes

https://www.ad.nl/binnenland/duizen...gevonden-op-verlaten-parkeerterrein~a386d873/


Ik ken ze zakelijk en heeft me een vlaai en wat Bossche bollen gekost ??
Ziet er goed uit man?en doe je goed? klein beetje jaloers.
Maar valt er nog wat te regelen voor een typhon ??want ik wil ook 7075 aluminium ?
Ik zou zeggen zet je broertje maar aan het werk ?want dat soort stukjes aluminium uit Amerika laten komen is ook geen goedkope hobby.
 
Heb even een shocktower laten maken van 6 mm dik en van AW-7075. Ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.. mijn broertje heeft dit uitgetekend en ik heb dit laten maken bij een metaal techniek bedrijf...

past perfect!!
Ziet er netjes uit, waar kan ik die Bossche Bollen naar toe sturen? :cool:
 
Mijn datum stond op 25 juni en op 26 juni sprong die dus hierop... Begin juni besteld. Idd mijn flysky! Met smart op te wachten... Benieuwd wanneer die van jou er is. Als mijne er is meld ik mij

Zat ie niet toevallig in die gesloten vrachtwagen??
Ik ken ze zakelijk en heeft me een vlaai en wat Bossche bollen gekost ??

Ik zou eenz een balletje opgooien bij die lui.. Wat ze ervoor moeten hebben als je 10 setjes laat maken.. Das goeie handel!!
 
Heb daar een tijdje terug ook nog aanzitten denken. Maar goed dan moet je al mensen kennen die daar inzitten en dat willen doen in hun vrije tijd. Want ze hebben ongetwijfeld een stukje 7075 over waar ze iets van kunnen maken ?
Maar die ik ken hebben daar helemaal geen tijd voor of zin in?
En zelf doen is onmogelijk en daar zijn die machines ook veel te duur voor?.

Maar heb ook het idee als je dat een beetje slim aanpakt het niet aan te slepen is. Want iedereen die dat doet heeft een back orders lijst. Paar knappe foto's op het forum ? en hoppa?dan schrijven wij hier met ze alle een top review ?op je site of noem maar op?waar het nodig is?voor een gereduceerd prijsje?

Je hebt alleen een mooi en ontwerp nodig en vooral even testen dat je geen gezeur krijgt ?wil ik ook best voor jou doen hoor?
Dus ik zou zeggen ga ervoor ?daar zit handel in....
 
Heb daar een tijdje terug ook nog aanzitten denken. Maar goed dan moet je al mensen kennen die daar inzitten en dat willen doen in hun vrije tijd. Want ze hebben ongetwijfeld een stukje 7075 over waar ze iets van kunnen maken ?

Uiteindelijk stelt het allemaal niet zo heel veel voor.. Stuk 7075 in de cnc/water-/laserjet.. Het ontwerp 10× inladen.. Op de groene knop drukken.. En de rest gaat vanzelf..
 
Daar heb jij gelijk in en alles lijkt zo simpel als iemand het doet die er verstand van heeft of het vaker heeft gedaan ?

Maar als jij en ik met onze vingertjes aan zo'n machine mogen zitten ?wordt dat natuurlijk niks?
plus ik denk niet dat je hebt ook niet de centjes in je achter zak om zo'n machine te kopen en die gok te wagen ?

buiten dat blijft het wel een goed idee
 
Wat vinden we hiervan?
 

Attachments

  • 41C98E56-320E-489F-9CE8-0A21C8B644F0.png
    41C98E56-320E-489F-9CE8-0A21C8B644F0.png
    1,013.9 KB · Views: 30
Ik kan dat hele bedrijf waar upgrade onderdelen van zijn niet vinden ?
Zal wel aan maar in liggen ? iemand een linkje??
Kan er helemaal niks over vinden dus dit zal wel een Tienen editie zijn?ik weet het niet??
 
Last edited:
Dan heb ik een vraag want hoe lang gaan de tandwielen in je differentieel eigen gemiddeld mee?
Of hoe kan je eigenlijk zien dat ze versleten zijn??
Want neem dat die zwarte drek die eruit komt gewoon metaal bevat?
 
Ligt er helemaal aan uit wel alu het chassis en towers zijn.. Anders is het een Kraton zonder 300/350eu electronics.. Met voor 72$ HR chassis braces en servo mount.. En een RPM-like bumper..

@JvG jij al meer specs?
Precies dat! zie net een post in Arrma groep op FB met alle loss onderdelen. Lijkt er sterk op dat iedereen zijn eigen extreme basher al zelf heeft gebouwd met alle upgrades
 
Ok.. Daar gaat mijn spaarpot!!

2min van rcdude81 zijn video gezien..

7075 chassis en towers.. Limited slip front en midden diff.. Alu chassis braces, servo mount, en blokje onder de top plate.. Dikkere a-arms met alu versteviging, dikke bumper..

Tp-power motor erin.. Hobbywing Max.. (kweet nog niet welke) erbij.. Lets go!

Nu de rest van de video kijken ;)
 
Ik kan dat hele bedrijf waar upgrade onderdelen van zijn niet vinden ?
Zal wel aan maar in liggen ? iemand een linkje??
Kan er helemaal niks over vinden dus dit zal wel een Tienen editie zijn?ik weet het niet??

Welke upgrade onderdelen heb jij hebt over?
 
Uiteindelijk stelt het allemaal niet zo heel veel voor.. Stuk 7075 in de cnc/water-/laserjet.. Het ontwerp 10× inladen.. Op de groene knop drukken.. En de rest gaat vanzelf..

Je moet wel kunnen tekenen! Het is niet zomaar tekenen en that's it. Meten is weten. Gaten moeten op de juiste plek komen, etc etc....

En je moet een bedrijf vinden die dit zo even voor je wilt doen..
 
Je moet wel kunnen tekenen! Het is niet zomaar tekenen en that's it. Meten is weten. Gaten moeten op de juiste plek komen, etc etc....

En je moet een bedrijf vinden die dit zo even voor je wilt doen..

Nevermind.. Arrma heeft vanmiddag de hele handel in kwaliteits hop-up parts stilgelegd ;)
 
Hoe bedoel je???

Ik kan ook niks vinden over dat ding bij toemen??
 
Back
Top