Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Maar even filmpje gezien ?vet hoor doen ze goed als die upgrades ?in 7075
Daar gaat inderdaad mijn portemonnee ?

Benieuwd wanneer daar de onderdelen van te koop zijn. Want die differentieel klinkt ook wel interessant ?
 
komt als geroepen die roller! net even mn eerste fatsoenlijke rondje op 6s gaan knallen (eerste keer was op een nieuw plekje maar viel tegen)

voor de eerste keer echt ondervonden hoe slecht de stx2 is... reageerde niet op de rem nadat ik hem even vol had opengetrokken. hobbeltje over en vol op een boom geplakt.

de (voorlopig vastgestelde) schade:
-chassis achteraan geplooid
-front shocktower geplooid
-fanblade van motorkoeling afgebroken

morgen uit elkaar schroeven en de rest controleren...

wel heel tevreden over de motorkoeling! motor is niet warmer dan 50 graden geworden na toch wel stevig te bashen. straks maar gelijk 4 nieuwe fans bestellen bij rc mart zodat we er een paar op reserve hebben. die kosten toch geen drol ?
 
komt als geroepen die roller! net even mn eerste fatsoenlijke rondje op 6s gaan knallen (eerste keer was op een nieuw plekje maar viel tegen)

voor de eerste keer echt ondervonden hoe slecht de stx2 is... reageerde niet op de rem nadat ik hem even vol had opengetrokken. hobbeltje over en vol op een boom geplakt.

de (voorlopig vastgestelde) schade:
-chassis achteraan geplooid
-front shocktower geplooid
-fanblade van motorkoeling afgebroken

morgen uit elkaar schroeven en de rest controleren...

wel heel tevreden over de motorkoeling! motor is niet warmer dan 50 graden geworden na toch wel stevig te bashen. straks maar gelijk 4 nieuwe fans bestellen bij rc mart zodat we er een paar op reserve hebben. die kosten toch geen drol ?

Per 5 (en per 10) zijn ze nog goedkoper :)
 
Last edited:
Wat bedoel je hier precies mee ?dat je geen m2c chassis meer kan kopen en al dat soort onderdelen?
En dat ze willen dat je voor hun lijn gaat?

Dat soort onderdelen zullen sowieso wel beschikbaar blijven.. Maar als je Arrma en M2C even tegenover elkaar zet..

En ze bieden beide eenzelfde product.. En het ene chassis kost 90eu en het ander 130..

Welke pak je dan?

Open is wat er nu in zit.. Limited slip zou ervoor moeten zorgen dat er minder vermogen naar de voorwielen gaan als ze geen grip hebben..

Open = voor achter
Limited slip = voor mid en voor
 
Arrma slaat ‘m wel goed op z’n kop met deze release, supervet.
Ik ben m’n Kraton al aan het klaarmaken voor marktplaats.
ff een paar upgrades eraf halen en dan weg ermee!

Hier komt ie er gewoon bij.. Van mijn Typhon kan ik geen afscheid nemen.. En de Noto/OC is nog te jong om met 150eu verlies van de hand te doen..

https://www.arrma-rc.com/products/-/30/1/ARA106046/OPT/ALL/ALL/EXB

Hier een partslist.. Well worth the money!
 
Partslist was meer om te laten zien waar ie mee komt.. Bizar! 100% een complete truck..
Ja dit is goud waard voor ons, geen gezeik meer met upgrades vanuit overal en nergens met dounekosten. Gewoon in 1x goed. Op de cvd’s achter na dan.
Ik wacht trouwens nog even tot bekend is of ze ook met een Talion roller komen, heb al jaren een Kraton en vind de Talion ook gaaf.
 
Ja dit is goud waard voor ons, geen gezeik meer met upgrades vanuit overal en nergens met dounekosten. Gewoon in 1x goed. Op de cvd’s achter na dan.
Ik wacht trouwens nog even tot bekend is of ze ook met een Talion roller komen, heb al jaren een Kraton en vind de Talion ook gaaf.

Ze hebben iig ook een 7075 Talion chassis gemaakt.. Dus wie weet..
 
Partslist was meer om te laten zien waar ie mee komt.. Bizar! 100% een complete truck..
Nu ook met rubber sealed bearings die iedereen er std inzet https://www.arrma-rc.com/part/ARA610038
(alhoewel ik zelf niet echt last heb van de slechte lagers)

Best leuk wagentje geworden. €500 + BLX185 en motor voor €120 @ Rons RC. Weet wel welke de volgende wordt. :) Hebben echt geluisterd naar de community aangaande de hop-ups.
 
Ze hebben iig ook een 7075 Talion chassis gemaakt.. Dus wie weet..
Ja ik twijfel heel erg, heb hier een een hele dikke Kraton staan met veel upgrades en heb er dit jaar nog geen meter mee gereden.
Met dat nieuwe 7075 chassis en de shocktowers is het eigenlijk ook wel goed, denk er nog ff over na.
 
RC Freaks:

Pre-order de Kraton EXB voor €450 incl verzenden!

Komt goed uit.. Ik gun hem mijn centjes wel.. Na de garantieclaim van mijn motor even klaar met de ene, en na een online bestelling even klaar met de andere grote speler!!
 
Ja ik twijfel heel erg, heb hier een een hele dikke Kraton staan met veel upgrades en heb er dit jaar nog geen meter mee gereden.
Met dat nieuwe 7075 chassis en de shocktowers is het eigenlijk ook wel goed, denk er nog ff over na.

Ik zou het niet doen.. Jou kraton is toch al kei dik...
 
Ja dit is goud waard voor ons, geen gezeik meer met upgrades vanuit overal en nergens met dounekosten. Gewoon in 1x goed. Op de cvd’s achter na dan.
Ik wacht trouwens nog even tot bekend is of ze ook met een Talion roller komen, heb al jaren een Kraton en vind de Talion ook gaaf.
wil er eigenlijk ook een talion bij, maar vrees dat ze enkel de kraton als roller gaan uitbrengen en de rest als losse onderdelen verkopen. ga er nog even over moeten nadenken. wil er een 2de bij zodat ik samen met m'n zoontje kan rijden en we niet steeds moeten wisselen.

indien geen talion roller wordt het deze en zet ik mn kraton in orde voor mn zoon. die rijd er nog iets fatsoenlijker mee dan ik ?
 
RC Freaks:

Pre-order de Kraton EXB voor €450 incl verzenden!

Komt goed uit.. Ik gun hem mijn centjes wel.. Na de garantieclaim van mijn motor even klaar met de ene, en na een online bestelling even klaar met de andere grote speler!!
Mogge ? ik denk toch eens kijken bij die RC freak. Maar ik vraag me af wat het verschil is? of dat het misschien een foutje is.??

Ik heb even zitten kijken en ik kwam ergens augustus tegen dat het verwacht wordt ?dus dat duurt nog even. Kan je tot die tijd jezelf lekker gek maken ?want we willen hen allemaal ?weet alleen niet meer welke site dat was waar dat stond.

Vindt wel jammer dat ze geen diff hebben voor een typhon ?.???
Want daar zit dan een iets ander spiraal in met 15 graden vertanding.
Had wel een filmpje gezien waar iemand uitlegt dat met rechter vertanding je sneller uit de bocht komt?? En hij zei precies hetzelfde als Mike dat die nieuwe sterker zijn. Rare keuze waarom de typhon wordt overgeslagen ??
Zal mij benieuwen of ze dat nog gaan doen want hier gaan ze volgens mij over zeuren.
En een 13t main input gear moet ook niet zo moeilijk zijn toch.

En zullen Ron en Jenny deze ook uit mekaar gaat trekken voor onderdelen??

En ik denk dat er binnenkort een hoop auto's op marktplaats komen te staan ?want ik heb ook een prachtige auto die altijd in de garage heeft gestaan met weinig kilometers ?is van een oud omaatje geweest ?
 

Attachments

  • Screenshot_20200703-055925.jpg
    Screenshot_20200703-055925.jpg
    132.8 KB · Views: 26
Back
Top