Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Nou wat zullen de volgende 5 dan zijn??
En krijgen nu elke week een release?
 
Hij is wel bruut hoor?ben benieuwd naar filmpjes van al die YouTube kanalen..

Maar krijgen we nu elke week nieuws of zijn we vergeten dat we er nog 5 krijgen dit jaar.
Is dat dan niet gewoon de V4 naar V5 verhaal??
Of is dat gewoon al door de exb,??
 
Hoe kom jij nou bij die nummers dan?

En dat verschil van 480gr dat is nogal wat..
Aangezien bij de EXB de motor en ESC nog bij komen..

View attachment 88408


De motor pas er maar net in.. Ligt over de hele lengte aan de onderkant tegen het chassis.. Hoeveel heatsink wil je hebben ;)
Haha potverdorie! Sta ik opeens met mijn kop op het forum ??
 
Weet iemand dat? want hoe zit dat normaal gesproken eigenlijk als arrma met wat nieuws komt.
Hoe lang duurt het dan meestal voordat het in de winkel ligt??
 
in afwachting van de exb onderdelen en wegens een gescheurde rear chassis brace heb ik zelf maar een in elkaar geknutseld. Had geen zin om nog zo een origineel stuk rommel te kopen. past mooi bij mn wing mount zo ?
20200710_172108.jpg
 
in afwachting van de exb onderdelen en wegens een gescheurde rear chassis brace heb ik zelf maar een in elkaar geknutseld. Had geen zin om nog zo een origineel stuk rommel te kopen. past mooi bij mn wing mount zo ?
View attachment 88971

Netjes! Hopen dat ie het een week 8 heel blijft.. Wat is het voor materiaal?
 
Netjes! Hopen dat ie het een week 8 heel blijft.. Wat is het voor materiaal?
dikke kunststof plaat. weet niet precies welke soort maar iig heel stevig. zit amper flex in. heeft zn stevigheid al bewezen in mn wing mount, en dat waren 2 x 2 platen van 2mm tegen elkaar. dit is uit een plaat van 1cm gemaakt
 
Doe je goed en inderdaad zonde om nu onderdelen te halen als ze ergens halverwege augustus in de winkel liggen ?
Heb even nagevraagd en moet de 2e week van augustus zijn.

Zal mijn benieuwen wat er is een behoorlijke run op de exb en de hobbywing max6 en de 4985.
Zometeen is er geen motor en esc meer te krijgen en krijgen ze maar een paar exb exemplaren ?
 
Doe je goed en inderdaad zonde om nu onderdelen te halen als ze ergens halverwege augustus in de winkel liggen ?
Heb even nagevraagd en moet de 2e week van augustus zijn.

Zal mijn benieuwen wat er is een behoorlijke run op de exb en de hobbywing max6 en de 4985.
Zometeen is er geen motor en esc meer te krijgen en krijgen ze maar een paar exb exemplaren ?
De originele elektronica kan er ook in hoor met een 12t gaat dat prima. Het hoeft niet altijd mega hard (en kapot) te gaan ;)
 
Snelheid is alles ?maar helaas ook snel kapot ?moet wel voorzichtig doen nu want al is ie stuk moet wachten tot eind van de maand ?
Want ik heb alles besteld ?dus dat moet goed komen ? Servo heb ik al in huis nu de rest nog en dan kan het lang duren tot augustus.

Heb nu ook die tang binnen gekregen om zelf Servo plugs te maken ?
Ik hoop morgen dan ook 2 draadjes aan mekaar te maken. Zodat ik 2 ventilators aan kan zetten en de temperatuur goed onder controle heb.
Maar daar zal ik morgen wel in paniek om terug komen ?
Eerst maar even oefenen voor ik wat los knip?

Dan heb ik ook badlands 2.8 gehaald voor mijn typhon. Maar er staan op die proline banden altijd een geel stipjes op?
Is dat om links en rechts aan te geven?
 
Snelheid is alles ?maar helaas ook snel kapot ?moet wel voorzichtig doen nu want al is ie stuk moet wachten tot eind van de maand ?
Want ik heb alles besteld ?dus dat moet goed komen ? Servo heb ik al in huis nu de rest nog en dan kan het lang duren tot augustus.

Heb nu ook die tang binnen gekregen om zelf Servo plugs te maken ?
Ik hoop morgen dan ook 2 draadjes aan mekaar te maken. Zodat ik 2 ventilators aan kan zetten en de temperatuur goed onder controle heb.
Maar daar zal ik morgen wel in paniek om terug komen ?
Eerst maar even oefenen voor ik wat los knip?

Dan heb ik ook badlands 2.8 gehaald voor mijn typhon. Maar er staan op die proline banden altijd een geel stipjes op?
Is dat om links en rechts aan te geven?

Niet helemaal zeker.. Maar als het zo is als bij een 1/1 auto band, dan betekend de gele stip ipc dat daar waar de stip staat het lichtste (of zwaarste, not sure) punt is gebleken na het balanceren..
 
vandaag nig een uitdaging gevonden met de taifun. vond binnenin een sticker terug.
blijkbaar heeft hij op oudejaarsavond 1979 een verbluffende topsnelheid van 20,9 km/h gehaald ?

eens zien of we er binnenkort een nieuwe sticker kunnen inplakken... hopelijk voldoen 2x 540 brushed motortjes, en anders gaan we er toch een 2x brushless 6s van moeten maken ?

20200710_230052.jpg
 
vandaag nig een uitdaging gevonden met de taifun. vond binnenin een sticker terug.
blijkbaar heeft hij op oudejaarsavond 1979 een verbluffende topsnelheid van 20,9 km/h gehaald ?

eens zien of we er binnenkort een nieuwe sticker kunnen inplakken... hopelijk voldoen 2x 540 brushed motortjes, en anders gaan we er toch een 2x brushless 6s van moeten maken ?
Whaha, dan is de Taifun zeker geen Typhon :joyful: maar niet slecht voor zo'n oud beestje
Snelheid is alles ?maar helaas ook snel kapot ?moet wel voorzichtig doen nu want al is ie stuk moet wachten tot eind van de maand ?
Want ik heb alles besteld ?dus dat moet goed komen ? Servo heb ik al in huis nu de rest nog en dan kan het lang duren tot augustus.

Heb nu ook die tang binnen gekregen om zelf Servo plugs te maken ?
Ik hoop morgen dan ook 2 draadjes aan mekaar te maken. Zodat ik 2 ventilators aan kan zetten en de temperatuur goed onder controle heb.
Maar daar zal ik morgen wel in paniek om terug komen ?
Eerst maar even oefenen voor ik wat los knip?

Dan heb ik ook badlands 2.8 gehaald voor mijn typhon. Maar er staan op die proline banden altijd een geel stipjes op?
Is dat om links en rechts aan te geven?
Zou toch 's gaan kijken naar een Limitless dan ????
 
vandaag nig een uitdaging gevonden met de taifun. vond binnenin een sticker terug.
blijkbaar heeft hij op oudejaarsavond 1979 een verbluffende topsnelheid van 20,9 km/h gehaald ?

eens zien of we er binnenkort een nieuwe sticker kunnen inplakken... hopelijk voldoen 2x 540 brushed motortjes, en anders gaan we er toch een 2x brushless 6s van moeten maken ?

View attachment 88999
Dat is echt wel heel gaaf!!

Maar ehm.. 31/12/79
Het is niet dat ze er toen al even een GPS metertje in hingen.. Of een smartphone met een snelheidsapp for that matter..

Hoe hebben ze dat gemeten dan? Bevriende agent met een lasergun?? Waren die er al wel?
 
Dat is echt wel heel gaaf!!

Maar ehm.. 31/12/79
Het is niet dat ze er toen al even een GPS metertje in hingen.. Of een smartphone met een snelheidsapp for that matter..

Hoe hebben ze dat gemeten dan? Bevriende agent met een lasergun?? Waren die er al wel?
ik vermoed dat ze gewoon een bepaalde afstand aan volle snelheid vaarden en de tijd opnamen, en daaruit de snelheid berekenden ?
 
Back
Top