Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ik moet bandjes hebben voor mijn typhon ?maar koop iedere keer de verkeerde ??heeft iemand van jullie een tip.
Die ik nog voor zondag in huis kan hebben ?

Ik heb verschillende setjes gehad..

* v3 dBoots
* Louise B-Pioneer
* PL Badlands (buggy)
* Conrad cheapo's

En inmiddels aan mijn 3e setje Pioneers.. Hebben bakken grip.. Houden het op 6s goed vol..

De Conrad cheapo's.. Set van 4.. Iets van 20eu.. Zijn wat aan de harde kant.. Maar in zand gaan ze echt prima.. Helaas 1 velg gebroken..
Zou het dan zondag echt gaan gebeuren?

Dat we @Sosnl zijn truck live in de puinpoeier gaan zien rijden? ;) Best kans van.. ROFL

-----

EXB bumper viel vandaag binnen..
TopRC had mijn onderdeeltje op voorraad.. Na een belletje bleek dat toch niet zo te zijn.. Op en neer naar r'dam geweest..
Bleek ook mijn diffhuis naar de haaien.. Die had ik nog een nieuwe..

Noto klaar voor zondag.. Typhon nog even een andere pinion.. En dan ben ik er klaar voor!

20200730_230311.jpg
20200730_225240.jpg
20200730_225708.jpg
20200730_225155.jpg
 
Last edited:
Dat we @Sosnl zijn truck live in de puinpoeier gaan zien rijden? ;) Best kans van.. ROFL

Dat zou best kunnen ??? maar zal wel meevallen ?en lach me ballen uit me broek als jij het ben ???

En bumper ziet er goed uit?

En ik heb gisteren nog even naar die 3s modellen gekeken ?echt een stap vooruit ?arrma is lekker bezig ?.
Die safe pinions ?

Maar ik zal er even een andere voorarm in doen want heb geen zin om te klote met die pivot ball ?en zal ook nog even een andere pinion in doen want 20t is te veel ?en hij wordt wat warm?.
18t is net mooi maar die heb ik niet meer.

En een speedrun zit er voorlopig niet meer in? want ik ben mijn GPS kwijt geraakt ?
?In een crash maar er ging geen lichtje branden ? toen ik geen verbinding meer kreeg.
Kwam ik thuis pas achter? ik weer terug zoeken in het gras?maar ja kansloos
 
Dat zou best kunnen ??? maar zal wel meevallen ?en lach me ballen uit me broek als jij het ben ???

En bumper ziet er goed uit?

En ik heb gisteren nog even naar die 3s modellen gekeken ?echt een stap vooruit ?arrma is lekker bezig ?.
Die safe pinions ?

Maar ik zal er even een andere voorarm in doen want heb geen zin om te klote met die pivot ball ?en zal ook nog even een andere pinion in doen want 20t is te veel ?en hij wordt wat warm?.
18t is net mooi maar die heb ik niet meer.

En een speedrun zit er voorlopig niet meer in? want ik ben mijn GPS kwijt geraakt ?
?In een crash maar er ging geen lichtje branden ? toen ik geen verbinding meer kreeg.
Kwam ik thuis pas achter? ik weer terug zoeken in het gras?maar ja kansloos
welke oliebron heb jij eigenlijk aangeboord om heel die hobby van jou te financieren? ?

zondag gaat het gewoon gebeuren hoor !! ik neem alvast veger en blik mee om @Sosnl zn brokken bij elkaar te vegen ? en een rol duct tape om de boel weer bij elkaar te plakken.
heeft iemand nog een camera met statief? zodat we zeker geen enkele crash missen...?
 
Dat zou best kunnen ??? maar zal wel meevallen ?en lach me ballen uit me broek als jij het ben ???

Daar heb je best kans van.. Ik heb 2 voorste armen die niet meer zijn wat ze zijn geweest.. Alletwee zijn ze een beetje uitgevreten door de dogbone, nadat deze uit de cup was gesprongen.. We gaan het zien!
heeft iemand nog een camera met statief? zodat we zeker geen enkele crash missen...?

Camera op een statief? Zodat @Sosnl zijn truck daar tegenaan kan parkeren? LOL

Ik heb 2 gopro's maar geen statief.. Zal eens kijken of ik nog wat kan fabriceren..

EDIT: ik heb het statief van mijn laser.. Ik weet alleen even niet of ie op de zaak, of in de werkplaats ligt.. Zal eens kijken..
 
Last edited:
welke oliebron heb jij eigenlijk aangeboord om heel die hobby van jou te financieren? ?

zondag gaat het gewoon gebeuren hoor !! ik neem alvast veger en blik mee om @Sosnl zn brokken bij elkaar te vegen ? en een rol duct tape om de boel weer bij elkaar te plakken.
heeft iemand nog een camera met statief? zodat we zeker geen enkele crash missen...?
??? Wat is dit nou weer zeg??? zometeen is mijn auto de enige die ongeschonden uit de strijd komt ?


Camera op een statief? Zodat @Sosnl zijn truck daar tegenaan kan parkeren? LOL
De kans zit er wel in dat ik hem daar tegen aan prak ?
Want het zal niet de eerste paal zijn die ik over het hoofd zie?
 
??? Wat is dit nou weer zeg??? zometeen is mijn auto de enige die ongeschonden uit de strijd komt ?
dat zou kunnen. het zou ook kunnen dat ik straks de lotto win. beide kansen schat ik even hoog ??
nee hoor ik kom ook zelden terug naar huis zonder schade. ik ga gewoon minder vaak rijden denk ik dus het valt iets vaker op bij jou. en beetje dollen kan geen kwaad he ?
 
?? ik kan gelukkig tegen een geintje ?en zie de lol er van in??
Beloofd gezellig te worden zondag?en daar gaat het uiteindelijk om ?en hopelijk iets wat we vaker gaan doen met ze alle ?

Ik probeer wel altijd zonder schade thuis te komen ?maar ja er gebeurt wel eens wat?en dan ben ik nog geen eens aan het springen ?want dan gaat er zeker iets stuk?
Maar ja ik heb een goede raad?en dat is voorraad ?
 
Ik zit weer eens te kijken naar maten van de armen?want ja een iets bredere auto vindt ik wel fijn.
Plus toch niks te doen met die hitte ?

Maar zie ik het nou goed dat de armen van een mojave net zo lang zijn als die van een typhon?
Of is de achter breder van de mojave en past dat helemaal niet wat ik weer bedenk?

Want al kijk ik naar de de specs dan zie je toch hele andere maten.?
 

Attachments

  • Screenshot_20200731-112823.jpg
    Screenshot_20200731-112823.jpg
    128.4 KB · Views: 20
  • Screenshot_20200731-112853.jpg
    Screenshot_20200731-112853.jpg
    129.8 KB · Views: 25
  • Screenshot_20200731-112952.jpg
    Screenshot_20200731-112952.jpg
    88.9 KB · Views: 20
Ik zit weer eens te kijken naar maten van de armen?want ja een iets bredere auto vindt ik wel fijn.
Plus toch niks te doen met die hitte ?

Maar zie ik het nou goed dat de armen van een mojave net zo lang zijn als die van een typhon?
Of is de achter breder van de mojave en past dat helemaal niet wat ik weer bedenk?

Want al kijk ik naar de de specs dan zie je toch hele andere maten.?

Dat is een fout van Ron..
De Arrma a-arms hebben allemaal een maatcode..
Senton "S"
Typhon, Infraction, Limitless "M"
Kraton, Talion, OC/Noto "L"

Alle codes waren op deze manier vergeven.. Naja.. "XS" of "XL" zou nog mogelijk zijn.. Maar je begrijpt wat ik bedoel..

De Mojave armen vallen uit mijn hoofd tussen "M" en "L" qua lengte.. Die hebben de dus "100mm" meegegeven..
Passen doen ze ipc wel.. En wordt je dus iets breder.. Maar, langere armen betekend ook; langere aandrijfassen

Lengte aandrijfassen voor:
Typhon: 94mm
Mojave 109mm

Lengte aandrijfassen achter:
Typhon: 91mm
Mojave 107mm
 
Lekker bezig Mike ?maar dan komt het er toch weer op neer dat ik ook die mojave shock towers moet hebben? ach het idee is er maar de uitvoering laat nog even op zich wachten.
Want dat is dan vast weer zonder cvd achter?

Want ik moet eerst maar eens kijken of ik ergens anders nog olie put kan slaan ?om het volgende project weer te financieren?
 
De kans zit er wel in dat ik hem daar tegen aan prak ?
Want het zal niet de eerste paal zijn die ik over het hoofd zie?
Dus toch die bril ?, anders leen je die van mij even zondag ?. (Rij ik wel tegen dat statief aan, heb ik wel een goed excuus. Zag m echt niet ?)

PS: kan ook de Mavic mini meenemen, kan die een beetje boven ons hoofd filmen. (Als het weer het toe laat tenminste, weegt maar 249 gram)
 
Last edited:
De Noble is net binnen. Wow wat een mooi apparaat is dat, voelt zeer solide aan, ligt lekker in de hand, niet te licht niet te zwaar. (Echt premium gevoel.)

Bereik valt wel een beetje tegen, maar genoeg om te rijden. Zit nu de kleine ontvanger in de FGr4S zonder antenne. Die met antenne past niet in de radiobox van de Mojave helaas. kijken of die andere met antenne de FGr4P wel past en een beter bereik heeft. (Daar moet ik helaas nog even op wachten net als alle sensors, ben benieuwd naar de temp sensor, die gaat op de motor)
8B834DFB-7067-4773-97A4-8FCBD5F20A5A.jpeg
71F18D0B-5366-4203-9F5F-1BB4D1952925.jpeg

En echt veel instellingen, van rem exp tot gas. Trim, sub trim. En alles wat je niet nodig hebt kan je verwijderen uit het menu. Per model instelbaar.

dit is echt een wereld van verschil tov STX2, nu begrijp ik wat iedereen bedoeld ?.
 
De Noble is net binnen. Wow wat een mooi apparaat is dat, voelt zeer solide aan, ligt lekker in de hand, niet te licht niet te zwaar. (Echt premium gevoel.)

Bereik valt wel een beetje tegen, maar genoeg om te rijden. Zit nu de kleine ontvanger in de FGr4S zonder antenne. Die met antenne past niet in de radiobox van de Mojave helaas. kijken of die andere met antenne de FGr4P wel past en een beter bereik heeft. (Daar moet ik helaas nog even op wachten net als alle sensors, ben benieuwd naar de temp sensor, die gaat op de motor)
View attachment 92173View attachment 92174
En echt veel instellingen, van rem exp tot gas. Trim, sub trim. En alles wat je niet nodig hebt kan je verwijderen uit het menu. Per model instelbaar.

dit is echt een wereld van verschil tov STX2, nu begrijp ik wat iedereen bedoeld ?.
Zondag maar 's ff showen dan!
 
Iemand hier ervaring met die aliexpress "delivered by date" optie?

Als ik mijn motor en servo morgen niet binnen heb.. Kan ik een refund aanvragen.. Omdat de beloofde uiterlijke datum niet gehaald is..

Krijg ik dan een refund? En mag ik de spullen dan houden? Wooot?
 
Dus toch die bril ?, anders leen je die van mij even zondag ?. (Rij ik wel tegen dat statief aan, heb ik wel een goed excuus. Zag m echt niet ?)
??Wat goed zeg??

De Noble is net binnen. Wow wat een mooi apparaat is dat, voelt zeer solide aan, ligt lekker in de hand, niet te licht niet te zwaar. (Echt premium gevoel.)

Bereik valt wel een beetje tegen, maar genoeg om te rijden. Zit nu de kleine ontvanger in de FGr4S zonder antenne. Die met antenne past niet in de radiobox van de Mojave helaas. kijken of die andere met antenne de FGr4P wel past en een beter bereik heeft. (Daar moet ik helaas nog even op wachten net als alle sensors, ben benieuwd naar de temp sensor, die gaat op de motor)
View attachment 92173View attachment 92174
En echt veel instellingen, van rem exp tot gas. Trim, sub trim. En alles wat je niet nodig hebt kan je verwijderen uit het menu. Per model instelbaar.

dit is echt een wereld van verschil tov STX2, nu begrijp ik wat iedereen bedoeld ?.
Ziet er goed uit maar die zien we zondag ?

Iemand hier ervaring met die aliexpress "delivered by date" optie?

Als ik mijn motor en servo morgen niet binnen heb.. Kan ik een refund aanvragen.. Omdat de beloofde uiterlijke datum niet gehaald is..

Krijg ik dan een refund? En mag ik de spullen dan houden? Wooot?
Mike jij krijgt gewoon je centjes terug?even een dispute aan vragen en dan even wachten ?maar je krijgt netjes je geld terug ?
 
? ben ik met mijn auto bezig ? nieuwe pinion er in?geen probleem en toen de rechter voorarm ?
Maar mijn hinge pin is zo krom als een hoepel ?
En er is niemand in de buurt hier die hem heeft?
 
? ben ik met mijn auto bezig ? nieuwe pinion er in?geen probleem en toen de rechter voorarm ?
Maar mijn hinge pin is zo krom als een hoepel ?
En er is niemand in de buurt hier die hem heeft?
Heb je een hammer ?, gewoon de pin weer recht slaan. Heb ik ook gedaan en de pin werkt weer als een nieuwe.
 
Iemand hier ervaring met die aliexpress "delivered by date" optie?

Als ik mijn motor en servo morgen niet binnen heb.. Kan ik een refund aanvragen.. Omdat de beloofde uiterlijke datum niet gehaald is..

Krijg ik dan een refund? En mag ik de spullen dan houden? Wooot?

Volgens mij werkt zo, dat je refund aanvraagt als je dan het spul toch gehad hebt je het terug moet sturen en als zij het weer ontvangen dan krijg je geld terug.

Btw ik kan er zondag niet bij zijn. Heb geen auto:mad:. Had echt leuk gevonden om te rijden. Ben laatst als is op locatie geweest. Je kan er heerlijk rijden en lekker dicht bij parkeren:cool:
 
Recht slaan gaat niet want hij is op 2 plekken krom ?
Maar ik ga ze halen dus ik ben er morgen gewoon ?
Btw ik kan er zondag niet bij zijn. Heb geen auto:mad:. Had echt leuk gevonden om te rijden. Ben laatst als is op locatie geweest. Je kan er heerlijk rijden en lekker dicht bij parkeren:cool:
Super jammer man? wat is er mis met je auto??
 
Back
Top