Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ik neem misschien nog 2 andere mee die willen ook even kijken?zijn ook redelijk nieuw in de hobby.
En moeten zich nog inschrijven op het forum ?
mooi zo. wordt gezellig, en je kan die vast wel eens met jou autootje laten rijden. kunnen ze eens voelen wat het is en wij filmen wel ondertussen
 
???nou misschien kan hij met jou autootje rijden ? want eentje heeft gisteren een granite gekocht ? leuk autootje?
Dus zo nieuw in de hobby en hij is daar nog niet klaar voor ?maar hij twijfelt nog een beetje of hij meegaat.

Die andere doet ook nog niet zo heel lang en heeft gisteren nog een Traxxas bandit gekocht.?
En hij heeft echt een hele oude arrma Fury geloof ik?
 

Attachments

  • IMG-20200802-WA0003.jpg
    IMG-20200802-WA0003.jpg
    208.4 KB · Views: 27
@JvG ik ben onderweg en bedenk mij net dat ik het dekseltje van mijn receiverbox vergeten ben heb jij er toevallig een liggen die ik even kan gebruiken? zo niet rij ik wel zonder
 
@JvG ik ben onderweg en bedenk mij net dat ik het dekseltje van mijn receiverbox vergeten ben heb jij er toevallig een liggen die ik even kan gebruiken? zo niet rij ik wel zonder
Ligt eraan welke je hebt, maar zal meenemen wat ik heb
 
Ik ben weer thuis en vond echt super gezellig ?en leuk om jullie eindelijk eens te ontmoeten ?en super gaaf om al jullie auto's te zien ?en hoe jullie het allemaal doen ?
Echt een top plek?vette jumps?moeten we vaker doen ?

En zo even mijn autootje schoonmaken en inspecteren of er wat stuk is gegaan ?echt ik sta er van te kijken dat hij nog heel is?

Ben echt benieuwd naar de beelden en of er van mij nog beetje knap jumps op staan??echt vet die drone ?
 
net thuis geraakt se. deze week eens alle schade opmeten. maar denk enkel pinion gear in stukken en mn achterdiff moet nog eens open worden gegooid. even alle steentjes van @DynaRy eruit vissen ?
wel knap dat je niks hebt stuk gereden @Sosnl !
het was hartstikke gezellig. moeten we vaker doen. ben eens benieuwd naar de filmpjes!
 
??ik sta er ook van te kijken ??
En met schoonmaken ook nog niks tegengekomen ?ga vanavond wel even zitten en goed kijken?want geloof het bijna ook niet?

Ik had alleen wel iets van zonnebrand kunnen gebruiken ?want ben lichtelijk verbrand ?
 
Heren,

heb dit keer een Kraton 6s V4 uit elkaar liggen voor onderdelen. Mochten jullie wat nodig hebben stuur mij even een bericht en kijk ik voor je!

hoe was het rijden gister?
 
Back
Top