Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ik weet niet waar jij hem besteld hebt?
Maar hopelijk ergens tussen de 17e tot de 24e want die datums kom ik overal in Europa tegen. Ik heb gevraagd of ze van te voren willen bellen zodat ik een dag vrij kon vragen. Maar ze laten niks los dus volgens mij weten zij het ook niet.
Maar ja dan is de vraag hoeveel krijgen ze er geleverd ?en is de motor en esc wel op tijd?want de max6 is volgens mij ook overal uitverkocht de 4985 ook niet aan te slepen ?


Ja werkelijk nog geen idee?en het zal ook wel even duren voordat hij uiteindelijk rijdt en het zover is?
Want hij moet eerst uit mekaar diffjes checken voor olie en achter diff dan die plaatjes er nog in.?
Heatsink is ook nog een verhaal apart ?want er kon geen kleinere motor in.
Dus ik ben wel even zoet? maar echt reuze benieuwd.
Helemaal na afgelopen weekend ?

Ik zit zelf aan deze bec te bestellen ?maar deze kabel is toch veelste dun om er een ec5 stekker op te zetten?
Met een beetje mazzel past dit in die nieuwe zender doosje die is ook veel groter?dan werk je het meteen mooie weg.
Het worden dan 2 stekkers, 1 op de lipo en 1 op de regelaar. En uit 1 van die stekkers komen dan 2 extra draadjes waar we die bec op aansluiten.
Moet je een keer gezien hebben, zal wel ff googelen.
Maar het mooiste is dat ie direct aan de stekker van de esc zit.
Ik had ‘m zo op de Kraton zitten:
 
Ok zit dat zo?echt super man? en inderdaad een plaatje is wel makkelijk, die tekening die je erbij krijgt ? wordt ik niet wijs van.?
Hopelijk past ie in dat doosje want ziet er ook niet zo groot uit, maar op mijn typhon moet ff kijken.

Gaan ik het eerst zelf proberen ??want dat solderen moet toch een keer lukken ? en anders kan macgyver nog solderen. Mocht het echt niet lukken ?want tegen die tijd dat het zo ver is hoor je van zelf wel weer paniek vragen ? of van hij doet het niet meer?en hopelijk geen foto's van een afgebrande auto ??
Maakt het trouwens nog uit waar het zwarte en het rode draadje gaat? misschien ook wel handig voor ik het wel in de brand steek?
 
Het worden dan 2 stekkers, 1 op de lipo en 1 op de regelaar. En uit 1 van die stekkers komen dan 2 extra draadjes waar we die bec op aansluiten.
Moet je een keer gezien hebben, zal wel ff googelen.
Maar het mooiste is dat ie direct aan de stekker van de esc zit.
Ik had ‘m zo op de Kraton zitten:
Wat heb jij voor mooi rooster op je ESC zitten? Zelf gemaakt? Ziet er strak uit!
 
Hallo allemaal,

Ik ben Ricardo uit Lelystad. Zit nog niet zo lang in deze hobby. Ben begonnen met een Wltoys144001?. Daarna een Outcast 6S maar daar had ik alleen maar problemen mee (tweedehands gekocht in een blijkbaar slechte staat). Nu wacht ik op de Senton v3. Las dat er ook wel is afgesproken wordt, lijkt me leuk ?.

Welkom Ricardo. Hopelijk ga je dr veel plezier aan beleven de nieuwe 3s line schijnt goed verbetert te zijn ten opzichte vande oude.
Heb je de outcast nog? Want veel onderdelen van de 6s line zijn te vervangen.

Is het een idee dat we een whatsapp groep aanmaken? Dan kunnen we daar alle foto’s en video’s in gooien. En afspreken gaat dan ook wat makkelijker. Stuur ff je mobiele nummer in een pm dan maak ik er één aan.

Ik zal ff mijn 06 in een pm zetten dan kan je ze alvast doorsturen, ben wel benieuwd!

Gaaf, ben erg benieuwd naar de nieuwe 3s lijn.
Beetje leuke plekken in Almere om te rijden?

Leuk plan, waar kan ik me 06 achter laten :cool:
 
Welkom Ricardo. Hopelijk ga je dr veel plezier aan beleven de nieuwe 3s line schijnt goed verbetert te zijn ten opzichte vande oude.
Heb je de outcast nog? Want veel onderdelen van de 6s line zijn te vervangen.



Leuk plan, waar kan ik me 06 achter laten :cool:

nee de Outcast heb ik verkocht omdat ik er klaar mee was ?
 
Nou hier zijn mijn eerste stukjes 7075 aluminium ?heb wat te doen voor het er in zit?
Echt vet vaag?ik heb deze een week later besteld bij alza. Dan alle onderdelen voor die ventilators en daar wacht ik nog op?
Maar ja dit kan er alvast in?
 

Attachments

  • IMG_20200805_164421.jpg
    IMG_20200805_164421.jpg
    476.2 KB · Views: 17
Ben er echt super blij mee?? want mijn rear shock tower was krom gebogen ?heb aardig recht kunnen buigen voor afgelopen zondag.
Maar goed nu voor ongeveer 60 euro voor en achter ?want de exb waren mij iets te duur ?
Maar hopelijk blijven deze wel recht ?

Mag alleen wel weer een nieuwe kap bestellen ?maar voor de Kraton als ik die stuk rij?

https://www.toprc.nl/proline-pre-cut-brute-bash-armor-body-white-pl3521-15.html

Is dit trouwens hetzelfde materiaal als de xmaxx kap??
 

Attachments

  • IMG_20200805_191246.jpg
    IMG_20200805_191246.jpg
    415.6 KB · Views: 24
  • IMG_20200805_191254.jpg
    IMG_20200805_191254.jpg
    475.3 KB · Views: 25
€ 8,63 | Arrma Kraton/Kraton 6 S/Kraton 6 S Blx Bearing Kit ABEC-3
https://a.aliexpress.com/_BSquGf

Ik kom deze tegen op Ali heeft iemand hier wel eens lagers besteld???
Want dan heb je voor +/- 12 euro nieuwe lagers.

Heb deze op de arrma FB pagina een keertje voorbij zien komen.. Iemand had ze besteld.. Meer weet ik er niet van..
 
Ok ja ik zit voorlopig goed hoor want heb wat besteld bij avid?kwam het toevallig tegen.

Ga het wel een keer proberen en zien het dan wel?hou wel van beetje spanning en Russische roulette of je lagers uit elkaar spatten ? klinkt spannend ?

Het ergste wat kan gebeuren is dat hij het begeeft..
Weet niet of daar schade bij ontstaat ?want nog nooit gehad.
Denk dat de wielen het meeste te verduren krijgen ?maar ja main diff is wel erg open ?ach ja we zien het wel
 
Denk dat je het snel genoeg merkt; wiellager dan zal hij Naar een kant gaan trekken en snel afremmen. Diff lagers zal hij niet snel meer optrekken en juist weer heel snel afremmen. Motorlagers zou ik het niet in riskeren, want die is wat gevoeliger en kan einde motor betekenen.
Ben benieuwd want het scheelt wel flink wat geld.
 
Heb gehoord dat sommige lagers uit china (Ali, ebay, bang) echt dikke meuk zijn en dat het een beetje russisch roulette is. Ik heb het iig niet geriskeerd.

Kwam het ook toevallig tegen en is mij goed bevallen. Maar rond de €25 heb je ze ook van Fast Eddy dus zo veel goedkoper is het niet ?
 
Zal eens uitzoeken hoeveel fabrieken er nu eigenlijk lagers maken en waar ze staan.
Heb zo'n vermoeden dat het toch ergens in die buurt gebeurt.

Kwam het ook toevallig tegen en is mij goed bevallen. Maar rond de €25 heb je ze ook van Fast Eddy dus zo veel goedkoper is het niet ?


Maar als jij 12,50€ goedkoper niks vindt schelen ?dan mag jij de volgende keer de helft betalen ?
 
Zal eens uitzoeken hoeveel fabrieken er nu eigenlijk lagers maken en waar ze staan.
Heb zo'n vermoeden dat het toch ergens in die buurt gebeurt.




Maar als jij 12,50€ goedkoper niks vindt schelen ?dan mag jij de volgende keer de helft betalen ?

Haha!! Bedoelde meer dat je voor €12,50 meer zeker goede hebt en niet 6 weken hoeft te wachten. Dan bestel ik voor die €12,50
meer liever de Fast Eddy’s ?
 
Daar zijn ook de meningen over verdeeld ?
En als ze dan toch uit dezelfde fabriek komen als een hoop spulletjes?ander kleur ringetje en hoppa
 
Back
Top