Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ja hier ook 1 washer, de toleranties zijn kleiner bij race spec spul
En kun je ook aangeven waar? Zie foto met pijltjes.

oranje -> kleine originele washer of grote Mugen washer?

groen-> duidelijk de kleine originele washer
 

Attachments

  • 86DD2D54-BA04-444B-8A2B-599D7E240A05.jpeg
    86DD2D54-BA04-444B-8A2B-599D7E240A05.jpeg
    1.3 MB · Views: 22
En kun je ook aangeven waar? Zie foto met pijltjes.

oranje -> kleine originele washer of grote Mugen washer?

groen-> duidelijk de kleine originele washer
Oranje groot zit er bij mij op, als dat te strak is dan de originele erop, niet ieder diff is hetzelfde.
 
Oranje groot zit er bij mij op, als dat te strak is dan de originele erop, niet ieder diff is hetzelfde.
Goedemorgen! Ah ok, duidelijk. Ik zal even gaan passen en meten..????
Thanks!!
 
Wat grappig zeg ik ben toevallig ook bezig met de Heat sink met 2 ventilators ?want 1 doet niet veel?
Maar ik wou 2 betere fans erop zetten maar dat gaat niet ?dus nu even wachten tot ik de juiste ventilators heb?

Ombouwen schiet ook lekker op en hopelijk morgen even stukje testen ?of alles weer goed is. En dan kan ik die andere weer maken ?
 
Wat grappig zeg ik ben toevallig ook bezig met de Heat sink met 2 ventilators ?want 1 doet niet veel?
Maar ik wou 2 betere fans erop zetten maar dat gaat niet ?dus nu even wachten tot ik de juiste ventilators heb?

Ombouwen schiet ook lekker op en hopelijk morgen even stukje testen ?of alles weer goed is. En dan kan ik die andere weer maken ?

Jou kennende gaat 2 fans ook weinig oplossen.. ;) Wat voor pinion rij je op de verschillende autos?
 
??wat goed zeg?maar op mijn 4s zit nu gewoon een 18t pinion die had ik al afgevoerd ?want daar zat een 26t op?maar die is leuk zo met 18t en hitte gaat wel ?maar kan voor de zekerheid wel een bij?hopelijk morgen ?

Op mijn typhon heb ik een 16t zitten die ik van jou?wat is de snelheid met een 16 t eigenlijk??
Want de Robinson zijn nog onderweg ? dat zijn echt top dingen trouwens nog geen een daarvan opgegeten ?
Het moet in principe goed zijn, maar vrijdag was hij wel erg heet.
Ik weet niet of dat te maken heeft gehad dat achter de input main cup los zat?
Of dat het best warm was buiten ?

Hoop deze week ook die thermometer te krijgen zodat eindelijk kan meten.
Want meten is weten?en nu een beetje gokken en dat is ook kut
 
Op mijn typhon heb ik een 16t zitten die ik van jou?wat is de snelheid met een 16 t eigenlijk??
Want de Robinson zijn nog onderweg ? dat zijn echt top dingen trouwens nog geen een daarvan opgegeten ?
Het moet in principe goed zijn, maar vrijdag was hij wel erg heet.
Ik weet niet of dat te maken heeft gehad dat achter de input main cup los zat?
Of dat het best warm was buiten ?

Dat ligtberaan wat je ermee doet.. En op hoeveel cellen.. En de ondergrond.. Ik rij mijn Typhon met de stock pinion.. 13T.. Maar ik hem eigenlijk altijd offroad.. Mul zand, kaal grasveld..

Op 6s kan ik mijn 6500mah niet leeg rijden zonder hem halverwege even te laten rusten..

Ipc is het zo dat meer grip/weerstand voor hogere temps zorgt..

Mijn Typhon doet 82kmh op een 13T
Als ik een kleine gok mag wagen.. Op 6s
Met een 16T ga je richting 96kmh (60mph)
Met een 20T ga je richting 112kmh (70mph)
 
??wat goed zeg?maar op mijn 4s zit nu gewoon een 18t pinion die had ik al afgevoerd ?want daar zat een 26t op?maar die is leuk zo met 18t en hitte gaat wel ?maar kan voor de zekerheid wel een bij?hopelijk morgen ?

Op mijn typhon heb ik een 16t zitten die ik van jou?wat is de snelheid met een 16 t eigenlijk??
Want de Robinson zijn nog onderweg ? dat zijn echt top dingen trouwens nog geen een daarvan opgegeten ?
Het moet in principe goed zijn, maar vrijdag was hij wel erg heet.
Ik weet niet of dat te maken heeft gehad dat achter de input main cup los zat?
Of dat het best warm was buiten ?

Hoop deze week ook die thermometer te krijgen zodat eindelijk kan meten.
Want meten is weten?en nu een beetje gokken en dat is ook kut
Ja die Robinson gears zijn ech top.
Heb mijn Typhon altijd offroad op 16t gereden, nooit problemen mee gehad, wel met motorkoeling.
Ook een keer 19t geprobeerd, dan weet je echt niet wat je meemaakt, ging echt absurd hard o_O.
 
Dat was een goede tip?kan niet vaak genoeg gezegd worden dat het bij iedereen in zijn oren zit? Robinson pinions extra hard?je kan bijna om provisie vragen ?

Had er vrijdag wel Heat sink op maar die zat er niet goed op en die fan was drama.
Had de verkeerde maat besteld ?Wüst ik ook niet ?
Nu zit het er strak om heen ?is alleen jammer dat die 2 ventilatoren die ik heb er niet oppassen want die zijn echt goed namelijk.
Of ik moet een 2 gaatjes boren en er M3 in tappen.
Maar geen idee welke boortjes ik dan moet hebben ?weet iemand dat misschien??
Of kan iemand dat ?


Ik heb trouwens 84km gemeten met een 16t maar daar heb je geen ruimte om dat goed te testen.
Maar zoals ik het nu zie gaat ie veel harder dan de 4s en is al echt een monster ?ik hou hem voorlopig even zo?
Maar moet ff naar goede plek en dan meten....
 

Attachments

  • IMG_20200626_192233.jpg
    IMG_20200626_192233.jpg
    393.2 KB · Views: 20
Dat was een goede tip?kan niet vaak genoeg gezegd worden dat het bij iedereen in zijn oren zit? Robinson pinions extra hard?je kan bijna om provisie vragen ?

Had er vrijdag wel Heat sink op maar die zat er niet goed op en die fan was drama.
Had de verkeerde maat besteld ?Wüst ik ook niet ?
Nu zit het er strak om heen ?is alleen jammer dat die 2 ventilatoren die ik heb er niet oppassen want die zijn echt goed namelijk.
Of ik moet een 2 gaatjes boren en er M3 in tappen.
Maar geen idee welke boortjes ik dan moet hebben ?weet iemand dat misschien??
Of kan iemand dat ?


Ik heb trouwens 84km gemeten met een 16t maar daar heb je geen ruimte om dat goed te testen.
Maar zoals ik het nu zie gaat ie veel harder dan de 4s en is al echt een monster ?ik hou hem voorlopig even zo?
Maar moet ff naar goede plek en dan meten....
heb je nu nog steeds geen Google op je telefoon? ?
m3 tappen is 2.5 mm voorboren.
heb je kolomboormachine? want zou dat wel niet uit de hand boren .gaat nooit recht zijn. anders mss toch beter gewoon de goeie maat fans kopen ?
 
??Ik heb Google ? maar je krijgt allemaal van die rare tabellen ?echt geen idee zo handig ben ik niet?dus daar wordt deze jongen niet wijs van als ik daarna zit te kijken.
Al die cijfertjes en lettertjes begin nog net niet te tollen ?

Maar hoor het al dat gaatje boren en tappen wordt niks?want zo'n apparaat heb ik niet.
Gaan ff knutselen want heb een idee?
En de ventilators die er op horen zijn niet zo heel goed vergelijken met die andere ik er op wil?
 
Ik heb trouwens 84km gemeten met een 16t maar daar heb je geen ruimte om dat goed te testen.
Maar zoals ik het nu zie gaat ie veel harder dan de 4s en is al echt een monster ?ik hou hem voorlopig even zo?
Maar moet ff naar goede plek en dan meten....

Steven, even over je foto.. Heb je die m3 skidplate nou aan de voorkant gemonteerd? Die zijn bedoelt voor de achterkant he.. Ik bedoel te zeggen, de voorkant van je chassis heeft een knik erin.. En die is er met een reden.. Die skidplate is dikker en sterker als je chassis.. Gaat die je chassis daardoor niet recht trekken?

EDIT - gewoon even andere bestellen die wel op je heatsink passen.. In die kunststof fans zit niet heel veel verschil.. Die van YR houden het bij mij goed vol.. Hebben soms een jumpstart nodig, omdat er toch wat rommel in zit.. De WTF fans zijn ook top!
 
Zucht..... Dit kan nog wel even duren gok ik ?
zal wel meevallen. die datum is volgens mij gewoon de dag van verzending +90 dagen. als je pakket dan niet is toegekomen kan je je geld terug krijgen van ali express. en als je geluk hebt komt je pakket alsnog toe (gratis ?)
heeft een collega van me al vaak gehad in deze corona periode.
is dat je flysky gt5? mijne is ook besteld op 27 juni en geschatte levertijd is 9-12 juli...
 
Mijn datum stond op 25 juni en op 26 juni sprong die dus hierop... Begin juni besteld. Idd mijn flysky! Met smart op te wachten... Benieuwd wanneer die van jou er is. Als mijne er is meld ik mij
 
Mijn datum stond op 25 juni en op 26 juni sprong die dus hierop... Begin juni besteld. Idd mijn flysky! Met smart op te wachten... Benieuwd wanneer die van jou er is. Als mijne er is meld ik mij
toen mn bestelling van rcmart was aangekomen in Nederland had ik hem 4 dagen later thuis. dus ik denk dat je niet heel lang meer hoeft te wachten. wel kans dat hij nog even langs de douane passeert en dat hij nog wat extra gaat kosten denk ik. laat het mij maar weten dan kan ik me al voorbereiden op wat ik nog moet bij betalen ??
 
toen mn bestelling van rcmart was aangekomen in Nederland had ik hem 4 dagen later thuis. dus ik denk dat je niet heel lang meer hoeft te wachten. wel kans dat hij nog even langs de douane passeert en dat hij nog wat extra gaat kosten denk ik. laat het mij maar weten dan kan ik me al voorbereiden op wat ik nog moet bij betalen ??
Haha keep you posted!
 
Heb even een shocktower laten maken van 6 mm dik en van AW-7075. Ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.. mijn broertje heeft dit uitgetekend en ik heb dit laten maken bij een metaal techniek bedrijf...

past perfect!!
 

Attachments

  • 0456B7E2-49C0-4226-A1EF-4A4972655922.jpeg
    0456B7E2-49C0-4226-A1EF-4A4972655922.jpeg
    90.5 KB · Views: 24
  • 023E81F5-0E35-40B4-BD2F-60473ABEA60F.jpeg
    023E81F5-0E35-40B4-BD2F-60473ABEA60F.jpeg
    303.6 KB · Views: 26
Heb even een shocktower laten maken van 6 mm dik en van AW-7075. Ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.. mijn broertje heeft dit uitgetekend en ik heb dit laten maken bij een metaal techniek bedrijf...

past perfect!!
wow ziet er nice uit! wat heeft je dat gekost om te laten maken als ik vragen mag?
 
Back
Top