Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
??wel interessant hoor om te kijken ?gebeurt niks maar toch interessant ?
Ik hoop een nieuwe typhon ?
 
Nieuw..

* optie 1: SWB 1/6 Outcast
* optie 2: SWB 1/6 Typhon
* optie 3: 1/10 4s Mojave
JD heeft het over 12-24 maanden development dus ik denk iets compleet nieuws en geen andere variant van wat al bestaat, dat zou dan wel een beetje lang zijn toch?
neen geen waterkoeling inderdaad. dus setup nodig die niet te warm wordt en leuk vaart.
ga de 540 motortjes eens bekijken. zou je die kunnen aansluiten op 1 esc denk je?
Ja dat kan met brushed motoren, wel ff op letten bij de parallelschakeling welke kant de motor op moet draaien. Als het goed is draaien de schroeven in tegengestelde richting.
 
GVD zal je net zien heb ik net die kraton exb geregeld en knopen door gehakt wel systeem er in komt. ?
Krijg je daarna te horen dat er morgen weer iets nieuws komt?
Moet ik zometeen alles weer annuleren ?


Is die gast die die topic gemaakt heeft over een nieuwe arrma de oprichter??
Of is dat gewoon iemand die de topic gemaakt heeft?
 
GVD zal je net zien heb ik net die kraton exb geregeld en knopen door gehakt wel systeem er in komt. ?
Krijg je daarna te horen dat er morgen weer iets nieuws komt?
Moet ik zometeen alles weer annuleren ?


Is die gast die die topic gemaakt heeft over een nieuwe arrma de oprichter??
Of is dat gewoon iemand die de topic gemaakt heeft?

Jason Dearden is de oprichter en CEO van Arrma..
 
Reubydoobe die bedoel ik.

Maar nu ik de temperatuur kan meten ?
Wat zijn eigenlijk de temperaturen die goed zijn en welke niet goed zijn??
Want we hebben het er wel eens over gehad maar ik weet het niet meer ?
 
Wat zitten jullie te kijken/lezen dan? Linkje?

Ondertussen... eindelijk Dumborc zender ontvangen, via aliexpres en geen boetes?
Dus net mijn eerste upgrade ooit erin gezet jaja? Was echt heel makkelijk. En wat een verschil!!! Niet normaal, even in een smal nat straatje op en neer knallen... Opeens 'totale' controle. Met gyro een klein beetje aan... hij heeft een sweetspot. Heb t idee dat de hobby nu pas begonnen is lol!
 
Reubydoobe die bedoel ik.

Maar nu ik de temperatuur kan meten ?
Wat zijn eigenlijk de temperaturen die goed zijn en welke niet goed zijn??
Want we hebben het er wel eens over gehad maar ik weet het niet meer ?

Somehow heeft Reubydoobe altijd wat inside info.. Hij schijnt ook te weten;
Dat integenstelling tot wat toemen heeft geroepen: "Rest van de 6s lijn volgt dit jaar nog.."
De andere trucks pas als EXB uit zullen gaan komen als de Kraton EXB echt een succes wordt..
 
https://www.arrmaforum.com/threads/new-arrma-tomorrow.25000/page-2#post-343490

Beter hoor ?doe je goed ?je wordt er steeds dieper in gezogen ?en steeds ontdek je weer wat nieuws ?

een Servo is ook een hele goede upgrade voor jou auto ?
En die lagers in je stuurinrichting zijn waarschijnlijk nog van die messing dingen.
Die zal ik ook snel omwisselen stuurt hij als een zonnetje ?
Thx voor de link, kga lezen.

Merk nu pas met hoeveel stress je eigenlijk rijdt als je de standaard zender gebruikt. Wist ik veel... had geen vergelijkingsmateriaal. Nu kun je veel meer ontspannen en plezier hebben.

De servo zal ook wel bijna bezorgd worden?
Maar de lagers in de stuurinrichting had ik nog niet aan gedacht, goeie! Die zitten vast niet inbegrepen in zo'n lagersetje van fast eddy, of wel?
 
Somehow heeft Reubydoobe altijd wat inside info.. Hij schijnt ook te weten;
Dat integenstelling tot wat toemen heeft geroepen: "Rest van de 6s lijn volgt dit jaar nog.."
De andere trucks pas als EXB uit zullen gaan komen als de Kraton EXB echt een succes wordt..

Ok hij antwoordt op jou reactie dat hij dat niet erg vindt als je inruilt ?dacht even het is de oprichter ?

Maar goed hoe laat gaat het gebeuren morgen?? en zal toemen weer als eerste zijn met het bekend maakt op Facebook?
Had aan hen gevraagd maar hij zie niks alleen dat er iets komt

Begrijp trouwens niet wat je bedoeld met wat Jasper zei???


De servo zal ook wel bijna bezorgd worden?
Maar de lagers in de stuurinrichting had ik nog niet aan gedacht, goeie! Die zitten vast niet inbegrepen in zo'n lagersetje van fast eddy, of wel?
Ja scheelt een hoop en inderdaad wat rust in je hoofd als je weet dat alles goed is.
Maar die zitten er gewoon in zijn de kleinste dat je denkt waar moeten die nou.
Nou dat zijn dus je steering lagers.?
 
Begrijp trouwens niet wat je bedoeld met wat Jasper zei???

Jasper heeft onder zijn eigen "Pre-order Kraton EXB post op facebook het onderstaande geroepen..
En zegt dus te weten dat Arrma alle autos in EXB versie gaat uitbrengen.. Dit jaar nog..
Reubydoobe spreekt hem tegen.. En zegt, met de info die hij heeft, en zoals gezegd, hij heeft altijd veel sneakpeak info, dat het misschien zo kan zijn, maar alleen als de Kraton EXB een dikke hit wordt..

IMG_20200708_213251.jpg
 
Jasper heeft onder zijn eigen "Pre-order Kraton EXB post op facebook het onderstaande geroepen..
En zegt dus te weten dat Arrma alle autos in EXB versie gaat uitbrengen.. Dit jaar nog..
Reubydoobe spreekt hem tegen.. En zegt, met de info die hij heeft, en zoals gezegd, hij heeft altijd veel sneakpeak info, dat het misschien zo kan zijn, maar alleen als de Kraton EXB een dikke hit wordt..

View attachment 88720
Kan ook zijn dat Jasper wat anders bedoelt dan exb’s.
Ik wacht iig nog even met bestellen!
 
Dat meen je niet ?dit gaat in de papieren lopen dit jaar?wel spannend wat het is want er is een behoorlijke Buzz gaande.

Maar goed als ondernemer krijg je wel wat eerder informatie omdat je natuurlijk moet inkopen voor de release.
Hoop niet dat corona daar heel veel invloed op heeft.
Maar hij heeft groot in gekocht ? want hij heeft ook 50 x van die hobbywing combo's besteld ? die wie weet nog meer rollers?
 
Kan ook zijn dat Jasper wat anders bedoelt dan exb’s.
Ik wacht iig nog even met bestellen!
hmmm ik zit ook nog in de twijfel, maar sls dat zo is wacht ik ook nog wel even tot ze een talion exb gaan uitbrengen, en dan upgrade ik de kraton wel met enkele exb onderdelen.
wel een moeilijke... want het kriebelt toch om de kraton te bestellen, en 2 rollers + alle electro kopen op 1 jaar gaat mij naast die uitgave ook nog een half huis kosten... ??
 
Maar een talion is in principe toch niet heel veel anders dan een kraton?paar onderdelen omwisselen en hoppa?
Dat bedenk ik me nou net? maar zal het meteen een exb model zijn ?of zullen dat weer upgrades zijn?
 
Talion vs Kraton

* ander chassis, servo 1/4 slag gedraaid, motor iets verder naar achter..
* smalle (typhon) hubs
* korte (typhon) wheelaxle
* lagere towers
* kortere shocks
* center dogbones??
 
Nou dat bedoel ik een paar onderdelen en hele dikke portemonnee en hoppa ?
 
Back
Top