Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Tja morgen wordt hij rond 1400 verwacht bij toemen ?even bellen voor je die kant op rijdt..
Maar helaas pindakaas het wordt wachten op de motor combo ?hoop van de week maar ja het is een gewilde combinatie.

Maar ja mis nog van alles dus zo erg is het niet ? en je moet toch alle diffjes checken en alles even rustig bewonderen ??
En dan gaat het even regen dus voorlopig zit het er niet in?
 
Tja morgen wordt hij rond 1400 verwacht bij toemen ?even bellen voor je die kant op rijdt..
Maar helaas pindakaas het wordt wachten op de motor combo ?hoop van de week maar ja het is een gewilde combinatie.

Maar ja mis nog van alles dus zo erg is het niet ? en je moet toch alle diffjes checken en alles even rustig bewonderen ??
En dan gaat het even regen dus voorlopig zit het er niet in?

Waterproof toch? Lekker baggeren met dat hok!
 
Heb de 4985 en alle andere onderdelen al in huis. Heb ik wat te knutselen tijdens de regen komende dagen.

alleen nog 6s lipo’s.
 
Dat meen je niet?nou heb je mazzel dat jij je motor al hebt? maar goed eerst alles even inspecteren.

Heb je die shims ook of ga jij die plaatjes in je diff zetten???
Ga ff kijken of die Shims al te bestellen zijn?want ik doe die plaatjes er maar in want anders weet ik het ook niet??
 
haha, nu ga je te snel voor me.
Ben redelijk nieuw in de RC wereld. Dacht spring meteen in het diepe met de EXB roller.

qua shims moet ik alles nog uitzoeken.

Qua spullen die ik binnen heb doel ik op motor, zender, servo en lipo lader :cool:
 
Ik ben ook aardig nieuw en dit is mijn eerste nieuwe auto ?
Maar duik er maar in je hebt huiswerker voor je gaat rijden ?
En ik zal alvast maar die plaatjes en sungear bestellen ?of shims ? wat te doen ?

Ik maak er een slip van en zie wel hoe dat gaat?heb die plaatjes gelukkig door Mike maar er is een run op.....

Want die shims kan je niet bij hetzelfde bedrijf kopen of in Amerika ?
En ze zijn er nog niet helemaal uit wat het beste is om te doen ?
 
Ben echt benieuwd wat jullie van de K6 (EXB) vinden.
Dacht tot vorige vrij zeker te zijn dat ik voor een Mojave zou gaan (wacht nog even af of er binnekort een nieuwe komt: V2, of 1/7 roller, of EXB?). Begon echter ineens te twijfelen over de K6. Afgelopen weekend toch weer licht richting een Mojava gegaan: ik ben geen extreme jumper of wheelies iemand. Ik rijd alleen op zand, gras en trails en volgens mij is de Mojave daar voor gemaakt.
Alleen heeft een K6 weer meer meer upgrade parts volgens mij; zo schijnt de keuze voor Mojave wielen erg beperkt te zijn.
Hoewel ik nu 4s snel genoeg vind, misschien toch ook maar eens een 6s lipo in de mijne proberen :unsure:

Teveel keuze :eek::cool:
 
@Mike-NLD @Sosnl @Vanquish

Als je de Max6 uit de doos haalt gooi dan gelijk een shock piston onder de fan, houd ie het een stuk langer vol:
(post #16)
https://www.arrmaforum.com/threads/max-6-hex-6-fan-upgrade.12563/#post-153898

Vind het beetje vreemd.. Want waarom de onderkant ondersteunen? Het probleem schijnt hem, in alle eerdere posts, juist te zitten in het feit dat de bladen het "rooster" aan de bovenkant raken..

@Sosnl Heeft bij alza een mounting plate besteld waar een 40×40 op past.. De hele topcover gaat eraf.. Mount erop.. Fan daarop..

https://shop.alza-racing.com/en/universal-parts/96-universal-40mm-fan-mounting-base.html
 
Vind het beetje vreemd.. Want waarom de onderkant ondersteunen? Het probleem schijnt hem, in alle eerdere posts, juist te zitten in het feit dat de bladen het "rooster" aan de bovenkant raken..

@Sosnl Heeft bij alza een mounting plate besteld waar een 40×40 op past.. De hele topcover gaat eraf.. Mount erop.. Fan daarop..

https://shop.alza-racing.com/en/universal-parts/96-universal-40mm-fan-mounting-base.html
Mmm hij zakt door met flinke jumps, de bovenkant raken zie ik niet helemaal...of je moet altijd op z’n dak landen.

Thanks for de link, meteen besteld ? heb nog een paar WTF’s 40mm liggen
 
Mmm hij zakt door met flinke jumps, de bovenkant raken zie ik niet helemaal...of je moet altijd op z’n dak landen.

Thanks for de link, meteen besteld ? heb nog een paar WTF’s 40mm liggen

Er staat nog ergens een andere thread.. Al die gasten hebben hetzelfde probleem.. Blades raken de topcover.. En breken daardoor.. Over het feit dat het hart eruit breekt heb ik daar niemand gehoord..

Deze:
https://www.arrmaforum.com/threads/tired-of-breaking-fan-blades-try-this.19008/
 
Ik heb ook die esc mount ?en had provisie moeten vragen ? maar die site heeft nog meer leuke spulletjes?

Het is niet zo erg als die breekt? want ik denk dat ik daar ook zo'n ventilator op zet?maar ik twijfel nog een beetje.
Weet niet of mijn gedachten daarbij kloppen ?
Want uiteindelijk als je esc te heet wordt slaat hij uit en niet als je motor te heet is?wat je uiteindelijk wil hebben.
Maar die mogelijkheid heeft de motor wel maar de esc nog niet ?want op hun site staat er wel iets over?

Als je esc te heet is dan is 9 van de 10 keer je motor ook te heet?maar met die fan blijft je esc koel en je motor loopt gewoon op? ondanks turbo ventilators erop

Maar gekleurde kabel is binnen ?dus kan mooi knutselen dit weekend ?en een beetje kijken hoe en wat?en benieuwd wel problemen deze batch heeft.
Wel grappig je hebt nog niemand horen zeuren over locktite ?

Heb nog een ding want op 12v gaan ze echt als de brandweer ?.
Heb nog wel andere gezien die waarschijnlijk nog harder gaan? als ik het tenminste goed begrijp?en dat is met 2 draden maar wel 1,-€ duurder als die ik nu heb?

Want want ik nu heb is 12v met 0.39 amp en ik heb er een gezien met 0.60 amp.
Neem aan dat die dan beter is en meer stroom trekt???
En dan dus harder draait?? Of werkt dat niet zo??


Kwam deze ook net tegen

https://www.arrmaforum.com/threads/3d-printed-max6-fan-adapters.26358/#post-362894
 
Last edited:
Iemand ervaring met Louise MT pioneer banden/wheels? Wil via MP kopen maar wil wel weten of ze goed zijn voor mn Kraton...
 
Iemand ervaring met Louise MT pioneer banden/wheels? Wil via MP kopen maar wil wel weten of ze goed zijn voor mn Kraton...

Formaat Kraton geen ervaring.. Ik rij de pioneers, inmiddels mijn 3e set, op mijn Typhon.. Hebben bakken grip op alle ondergronden en houden zich goed.. Van asfalt/klinkers krijgen ze door de zachte compound wel goed op hun donder..
 
Dat zeg je verkeerd Mike?want je hebt nog geen ervaring met kraton banden ?maar daar komt heel snel verandering in?

Haal jij hem op of wordt hij bezorgd??
 
Dat zeg je verkeerd Mike?want je hebt nog geen ervaring met kraton banden ?maar daar komt heel snel verandering in?

Haal jij hem op of wordt hij bezorgd??

Nee die laat ik bezorgen...

Dus ik kan een gokje wagen met deze bandjes? Louise banden zijn over het algemeen toch gewoon goed? Hex 17 en moet dus passen
 
Back
Top