Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Nee heb die voor en achter gaten niet laten verzinken , komt een tbr bumper voor op en achter een skidplate.
Het zal ook wel een stuk sterker zijn , ik heb geen brace erop, ziet er ook wel knap uit ook.
Hey hoe heb jij dat gedaan dan met die Duitser ?
Want heb hem een mail gestuurd over zijn typhon chassis. Maar hij zegt nu dat hij een Duits factuur adres moet hebben en niet naar het buitenland stuurt tenzij je particulier bent?dat ben ik volgens mij?maar goed beetje raar??
 
Ik probeer een lipo te bestellen via hobbyking , maar het lijkt wel of die warehouse in de eu op de schop is ofzo , er is niets meer te krijgen. Weet iemand misschien nog een ander adres ,om een turnigy panther te kopen?
Hey hoe heb jij dat gedaan dan met die Duitser ?
Ik heb je een pb gestuurd
 
Last edited:
Ik probeer een lipo te bestellen via hobbyking , maar het lijkt wel of die warehouse in de eu op de schop is ofzo , er is niets meer te krijgen. Weet iemand misschien nog een ander adres ,om een turnigy panther te kopen?
Nope, ik ben ook aan het wachten op EU stock voor 4S-6000 panthers. Ik heb nog nooit vanuit hobbyking global besteld, maar heb geen zin in extra douane kosten.
 
Wel in voorraad in de UK 6s 5000 panther , maar versturen niet via UK. Afwachten dan maar.
Heb nog even gezocht voor je maar het is een drama.
Dit zijn de merken en sites waar ik zoek, hebben allemaal een warehouse in Europa:

HobbyKing
CNHL
Ovonic
gensacearespammers

Geen 6s te vinden, alles sold out.
 
Heb nog even gezocht voor je maar het is een drama.
Dit zijn de merken en sites waar ik zoek, hebben allemaal een warehouse in Europa:
Hey dat is top , had dit even gemist!
2 daarvan kon ik nog niet , thanx
Afwachten , hopelijk nog dit jaar
 
Krijg net een mail van Toemen over koopzondag op 1 november.
Staat een Mojave EXB Ready to Run in??

1603309343628.png
 
Kwam die tegen op zijn Facebook pagina, is volgens mij geen slechte deal?

Maatje van me die in Spanje woonde is het daar helemaal zat en is nu van plan om naar Brazilië te verhuizen ?hij neemt zijn RC auto's niet mee.
Dus die hebben we gekocht want het was een prikkie.
Het enige nadeel is dat het Traxxas is?
7 auto's in totaal en een roller ?alles doet het?
Was alleen een heel gedoe om te kijken welke afstandsbediening bij welke auto auto hoorde ?

IMG-20201021-WA0000.jpg
 
Krijg net een mail van Toemen over koopzondag op 1 november.
Staat een Mojave EXB Ready to Run in??

View attachment 105645

Ze maken zelf een rtr van de roller. Zie de twee versie’s op hun site.


Deze speciale versie is ready-to-run uitgevoerd en is als een waar "monster" samengesteld door Patrick van het Toemen Modelsport team. Het model bevat de volgende componenten:
(1) Spektrum Firma 160A Smart ESC regelaar (6S/8S) €209.95
(1) Spektrum Firma 1250Kv brushless motor €139.95
(1) Spektrum DX3 2,4 GHz zender met Spektrum ontvanger €89.95
(1) Power HD LW25MG waterproof metalen tandwielen servo €69.95
(1) Integy dubbele coolingfan voor motor €19.95
(1) Montage + garantie behoud op montage €50

B99E964C-7768-48BA-9F90-21100CC14E50.jpeg
 
Last edited:
Ze maken zelf een rtr van de roller. Zie de twee versie’s op hun site.


Deze speciale versie is ready-to-run uitgevoerd en is als een waar "monster" samengesteld door Patrick van het Toemen Modelsport team. Het model bevat de volgende componenten:
(1) Spektrum Firma 160A Smart ESC regelaar (6S/8S) €209.95
(1) Spektrum Firma 1250Kv brushless motor €139.95
(1) Spektrum DX3 2,4 GHz zender met Spektrum ontvanger €89.95
(1) Power HD LW25MG waterproof metalen tandwielen servo €69.95
(1) Integy dubbele coolingfan voor motor €19.95
(1) Montage + garantie behoud op montage €50
Thanks, dat lijkt me best een mooi baantje wat die Patrick heeft.
Kwam die tegen op zijn Facebook pagina, is volgens mij geen slechte deal?

Maatje van me die in Spanje woonde is het daar helemaal zat en is nu van plan om naar Brazilië te verhuizen ?hij neemt zijn RC auto's niet mee.
Dus die hebben we gekocht want het was een prikkie.
Het enige nadeel is dat het Traxxas is?
7 auto's in totaal en een roller ?alles doet het?
Was alleen een heel gedoe om te kijken welke afstandsbediening bij welke auto auto hoorde ?
Nondeknetters da's een goeie berg rc's, jij komt de winter wel door!
 
Ja dat zijn er nogal wat ? echt een prikkie en alles doet het ook nog?
 
Kwam die tegen op zijn Facebook pagina, is volgens mij geen slechte deal?

Maatje van me die in Spanje woonde is het daar helemaal zat en is nu van plan om naar Brazilië te verhuizen ?hij neemt zijn RC auto's niet mee.
Dus die hebben we gekocht want het was een prikkie.
Het enige nadeel is dat het Traxxas is?
7 auto's in totaal en een roller ?alles doet het?
Was alleen een heel gedoe om te kijken welke afstandsbediening bij welke auto auto hoorde ?

View attachment 105716
Haha zo dan! Welke modellen zijn het allemaal?

had iemand hier nou een Hota D6 Pro lader? Ik twijfel even welke stekker er nu voor in gaat, is dat XT60? Ik word er niet wijs uit namelijk
 
Haha zo dan! Welke modellen zijn het allemaal?

had iemand hier nou een Hota D6 Pro lader? Ik twijfel even welke stekker er nu voor in gaat, is dat XT60? Ik word er niet wijs uit namelijk

yes, de Hota D6 pro heb ik ook. inderdaad een XT60.
Na 4 maanden gebruik nog steeds heel blij mee. Heb er nu 2x een 6S aan liggen. Hoop vanmiddag toch even ergens te kunnen rijden met m'n Kraton EXB.
 
Even kijken of ik alles goed zeg.?er zit een emaxx bij en 2 x stampende en 2 x van die drift auto's.
2x een Erevo 1/16 geloof ik en een roller.
Een heel pret pakket ?
 
yes, de Hota D6 pro heb ik ook. inderdaad een XT60.
Na 4 maanden gebruik nog steeds heel blij mee. Heb er nu 2x een 6S aan liggen. Hoop vanmiddag toch even ergens te kunnen rijden met m'n Kraton EXB.
Oké top! Weet ik even welke kabels ik er bij moet bestellen ivm ec5 accu’s. Hoe lang duurt storage laden meestal met die hota als je leeg hebt gereden? Op hoeveel a doe jij storage?
Ik heb afgelopen weekend nog even gebasht met de EXB! Blijft een heerlijke auto.. alleen kunstofgedeelte stuurlink gebroken en de tower ?
 
Dat verschilt heel erg met batterijen ? soms 25 min maar ook gewoon 45 min.
Het voordeel blijft wel dat je er 2 tegelijkertijd aan het opladen bent ?

Had mijn hoop op morgen gevestigd maar dan hebben we ook kans op regen
 
Dat storage laden duurt mij soms echt te lang; mijn duo charger kan maximaal 1.0A storage chargen. Als ik zie dat de lipo goed leeg is dan doe ik hem eerst (balance) chargen op 1C (6.7A) totdat de cellen op ongeveer 3.8v zitten en daarna nog even storage charge.
 
We hebben weer wat te doen want deze kwam net binnen ?ziet er goed uit?mijn typhon wordt een tank?

IMG_20201026_140014.jpg
 
Back
Top