Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Nou deze kwam ook binnen van de week ? en zit er nu op?ben benieuwd of het werkt?

IMG_20201119_193117.jpg


IMG_20201121_160236.jpg


IMG_20201119_193327.jpg
 
Eindelijk een beetje tijd gehad om met het carbon voor mn typhon te knoeien...
Wat is dat eigelijk een naar spul om gewoon met huis tuin en keuken gereedschap mee te werken zeg??

Nu als het lukt morgen de alu stuurplaatjes ( hoe heten die kleine rode dingen eigelijk? ) ook even proberen na te maken van carbon ?

En dan alles wat er van over is een custom spoilertje denk ik

20201121_162211.jpg
 
Eindelijk een beetje tijd gehad om met het carbon voor mn typhon te knoeien...
Wat is dat eigelijk een naar spul om gewoon met huis tuin en keuken gereedschap mee te werken zeg??

Nu als het lukt morgen de alu stuurplaatjes ( hoe heten die kleine rode dingen eigelijk? ) ook even proberen na te maken van carbon ?

En dan alles wat er van over is een custom spoilertje denk ik

View attachment 110164
Ziet er wel heel strak uit zo!
 
Eindelijk een beetje tijd gehad om met het carbon voor mn typhon te knoeien...
Wat is dat eigelijk een naar spul om gewoon met huis tuin en keuken gereedschap mee te werken zeg??

Nu als het lukt morgen de alu stuurplaatjes ( hoe heten die kleine rode dingen eigelijk? ) ook even proberen na te maken van carbon ?

En dan alles wat er van over is een custom spoilertje denk ik

View attachment 110164
Raar spul en vooral niet inademen ?maar netjes en weer een paar grammetjes lichter?maar wat is dat rode eigenlijk wat je op de voorkant heb zitten van je auto?
 
Raar spul en vooral niet inademen ?maar netjes en weer een paar grammetjes lichter?maar wat is dat rode eigenlijk wat je op de voorkant heb zitten van je auto?
Yes dat heb ik me ook al afgevraagd xd...
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...het zat al op de auto toen ik hen kocht...dat is waar normaal dat losse stukje kap van een typhon zit??
 
Lekker bezig maar wat een duur ding?kan je zelf dan niet wat in mekaar zetten??
 
Nou ben benieuwd of jij dan ook zo'n stofzuiger hebt als je hem aan gaat?
Ik zat even door de nieuwe tekeningen heen te kijken ?
Maar was jullie deze al opgevallen?
Doe is er zeker voor je pinion dat hij altijd op de juiste plek zit?
Nog niemand over gehoord of gezien op YouTube die een review deed van de nieuwe modellen.

Screenshot_20201122-072615.jpg
 
€ 56,27 32%OFF | Rocket 4585 1100KV 1580KV Sensorless Borstelloze Motor Voor X-MAXX Hpi 1/7 1/8 Rc Auto Vrachtwagen Voertuig Suv Rc Auto
https://a.aliexpress.com/_B0hL1Z

Kan ik deze vergelijken met de 4985 of gaat dit niet werken?
Want ja black friday begint bijna dus een beter moment om een esc en motor te kopen zijn er niet ?
 
De 4985 van hobbywing is stronk power (officieel geven ze geen specs, maar claimen wel 90% efficiency)

De rocket (1580kv) kost minder dan de helft dus is wel een koopje. 3600W op <26v / 142A is wel echt karig voor zo'n dikke blik. Betekent dat ie heel koel blijft en waarschijnlijk langer mee gaat dan bv de 40mm blik van rocket(1650kv 4200W @ 28v / 150A)

Zelf zou ik in de categorie koopjes eens naar X-team kijken, Op 6S zal je maar op ~1390kv uitkomen. Maar 40A minder verbruiken voor 600W meer power tov de 4985 rocket geeft wel aan hoe efficienter deze motors zijn, al die extra amperes is toch zinloos stroom verspillen...
 
Ik heb gisteren die 4585 besteld met die esc van ztw ?dus we gaan het zien ?
Koeling is geen probleem want ik zet er gewoon 2 van die 12v ventilators op.
Zal die Heat sink meteen even bestellen want die ben ik vergeten.
Dan is het net alsof er een stofzuiger voorbij komt ?of waar is die kut drone ik zie hem niet ? dat idee als ik voorbij kom.

Maar dan vraag ik me het volgende af ?en geen idee of het een goed idee is? vast niet ??
Zal het een beetje rijden als je achter kraton armen neemt en voor typhon armen.
Of valt hij dan de hele tijd om en is hij niet te sturen?
Of is daar maar op een manier achter te komen en het gewoon proberen?
 
Ik heb gisteren die 4585 besteld met die esc van ztw ?dus we gaan het zien ?
Koeling is geen probleem want ik zet er gewoon 2 van die 12v ventilators op.
Zal die Heat sink meteen even bestellen want die ben ik vergeten.
Dan is het net alsof er een stofzuiger voorbij komt ?of waar is die kut drone ik zie hem niet ? dat idee als ik voorbij kom.

Maar dan vraag ik me het volgende af ?en geen idee of het een goed idee is? vast niet ??
Zal het een beetje rijden als je achter kraton armen neemt en voor typhon armen.
Of valt hij dan de hele tijd om en is hij niet te sturen?
Of is daar maar op een manier achter te komen en het gewoon proberen?
Haha da's op zich wel een leuk idee, voor Typhon armen en achter Kraton.
Ik gok op heel veel onderstuur, dat wil alleen maar rechtdoor.
 
Heb alles even in mekaar gelegd en het ziet er geen eens beroerd uit breed voor en smal achter ? zal die andere ook nog even bekijken en op foto zetten
Moet ook ff kijken hoe uit komt met de shocks ?maar goed dat zien ik dan wel weer.


Ik.mis voor en achter ziet er beter uit?

IMG_20201124_193111.jpg


IMG_20201124_193334.jpg
 
Last edited:
Ik ben weer lekker aan het prutsen en je raadt het al schroef dol??
Hoe kan ik dit het beste doen ? diff case heb ik niet meer nodig maar dat ding wat er op vast zit wel.
Want torq lukt ook niet ?is ook dol.

Moet wel zeggen dat ik die schroeven van arrma echt waardeloos vindt ?.
Nou loopt iedereen over van alles en nog wat te zeuren.
Maar knap hardware zouden ze een keer moeten nemen op die auto's.
Want het roest al bij de eerste keer schoonmaken met een beetje water.
Plus 2 keer er in en eruit draaien en je kan hem beter weggooien. Voor je met het probleem zit waar ik nu mee zit.?
Kan niet boren dat is mijn probleem ? maar hoor het graag s jullie een idee hebben

IMG_20201130_195858.jpg
 
Back
Top