Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ik ben weer lekker aan het prutsen en je raadt het al schroef dol??
Hoe kan ik dit het beste doen ? diff case heb ik niet meer nodig maar dat ding wat er op vast zit wel.
Want torq lukt ook niet ?is ook dol.

Moet wel zeggen dat ik die schroeven van arrma echt waardeloos vindt ?.
Nou loopt iedereen over van alles en nog wat te zeuren.
Maar knap hardware zouden ze een keer moeten nemen op die auto's.
Want het roest al bij de eerste keer schoonmaken met een beetje water.
Plus 2 keer er in en eruit draaien en je kan hem beter weggooien. Voor je met het probleem zit waar ik nu mee zit.?
Kan niet boren dat is mijn probleem ? maar hoor het graag s jullie een idee hebben

View attachment 111783
Wat diepere groef in dremelen...en dan met een platte schroevendraaier?
Dat heb ik nu helaas ook al een aantal keer moeten doen vanwege de droevige kwaliteit imbusschroefjes..

Heb toen ik mijn kraton net had wel eens gezocht naar betere kitjes maar helaas is dat bijna allemaal rvs en dat is weer zachter staal..je hebt geloof ik van die carbonstaal schroefjes maar die zijn gelijk loepieduuur??
 
Ik ben weer lekker aan het prutsen en je raadt het al schroef dol??
Hoe kan ik dit het beste doen ? diff case heb ik niet meer nodig maar dat ding wat er op vast zit wel.
Want torq lukt ook niet ?is ook dol.

Moet wel zeggen dat ik die schroeven van arrma echt waardeloos vindt ?.
Nou loopt iedereen over van alles en nog wat te zeuren.
Maar knap hardware zouden ze een keer moeten nemen op die auto's.
Want het roest al bij de eerste keer schoonmaken met een beetje water.
Plus 2 keer er in en eruit draaien en je kan hem beter weggooien. Voor je met het probleem zit waar ik nu mee zit.?
Kan niet boren dat is mijn probleem ? maar hoor het graag s jullie een idee hebben

View attachment 111783
Platte schroevendraaier erop zetten die er net niet in past, paar klappen met een hamer en draaien maar
 
Nou ik heb even gekeken maar het is gelukkig niet een heel duur onderdeel ?maar even geen zin om hem het te bestellen als het niet hoeft..

Daarom leggen jullie een hoop vertrouwen in mijn handen door meteen weer die Dremel erbij te roepen?maar dan kan ik nu beter alvast een nieuwe bestellen ?
Weet niet of een Dremel zo'n goed idee is want de schroef is omhuld met plastic.
Ik ga die schroevendraaier morgen even proberen ?

Heb ook een keer gekeken naar titanium schroeven dan ben je er ook vanaf.
Alleen dan moet je wel heel diep in je zakken graaien ?en kijk je wel uit als iemand een schroef aan je vraagt ?dan heb je vast wel een oude die je niet gebruikt ?

Maar carbon staal schroeven heb ik nog nooit van gehoord? ?

Heeft microschroeven.nl ook carbon staal schroeven??
Want heb ik gvd net alles in RVS besteld omdat ik het roesten zat was?en het er gewoon bling bling uit ziet?
 
Titanium is ook niet nuttig, het is vooral licht en inderdaad heel duur. Titanium klinkt stoer maar het is zeker niet sterker dan staal.
Het is meer aluminium++.

Alles wat wij als normale mensen kennen is 'carbon staal'. Carbon is koolstof, en ijzer met 0.05-2% koolstof maakt staal. Minder koolstof maakt staal zwakker, dat is het verschil tussen 'pisbakkenstaal' en bijvoorbeeld ST33. Arrma gebruikt iets wat dichtbij pisbakkenstaal zit.

Staal verrijkt met chromium maakt RVS en dat is echt niet zacht of zo.

Ik zou het toch wat opwarmen, alle materiaal zet uit wanneer het warmer wordt. Meestal lukt het dan toch al met de hex ookal is ie dol, gewoon een beetje schuin zetten. dremelen en schroevendraaier beuken is meer last resort...
 
Ik ga vanmiddag nog even prutsen ?en hopelijk lukt het?

Maar last resort is het ar nummer in type bij google en kijken wie het op voorraad heeft en een nieuwe bestellen ?
 
Iemand hier ervaring met refunds op Alie? Had 2 servo’s bij verschillende partijen op Alie besteld. Konden hem beide niet leveren dus cancel incl hun akkoord. Nu staat de terugbetaling al een goede 23 business days open. Zou Max 20 moeten zijn. Kan met niemand in contact komen, shops verwijzen naar Alie. Iemand soortgelijke ervaring? Gewoon afwachten?
 
Nou ik heb regelmatig dat ik geld terug krijg omdat er iets niet geleverd is binnen de tijd of dat het helemaal niet aankomt.

Je moet gewoon een dispute open ?dan komt het helemaal goed ?
Zijn die Chinezen meteen in paniek als je een dispute opent?maar geduld is wel een schone zaak.
 
Nou ik heb regelmatig dat ik geld terug krijg omdat er iets niet geleverd is binnen de tijd of dat het helemaal niet aankomt.

Je moet gewoon een dispute open ?dan komt het helemaal goed ?
Zijn die Chinezen meteen in paniek als je een dispute opent?maar geduld is wel een schone zaak.
Dispute gaat dus niet meer omdat die agreed is dat die gecanceld wordt. Kom alleen maar bij die kut chatbot Eva uit ?? hieronder dus 2x dus €120 open staan

1015292B-E098-4718-A7CF-D0BDA1D039B8.png
 
Ja die bot is super irritant ?die heb ik ook wel eens kapot kopen schelden ?
Maar geloof dat je moet vragen aan die bot om een medewerker.?
Dan krijg je als het goed is iemand maar weet niet meer zeker want is ook al even terug dat ik daar ruzie mee heb gehad ?
 
Ja de mooiste zitten tussen de felony en de infraction?

Maar ik doe ook mee ? want dat scheelt weer in de kosten.
Alleen hoe gaan we dit regelen??
Want ik wil er zelf al 3 dus misschien is het handiger als ik het bestel?.
En jullie geld storten op mijn rekening ?en meteen jullie gegevens even door sturen met een pm
Geloof dat je daar dan ook met ze alle kan praten toch?

Maar laat maar even weten
 
Na toch een beetje lopen stoeien en denken met mijn typhon zoek ik info over het volgende:

Zou het mogelijk zijn om de diffuser van een limitless/infraction passend te krijgen op mn typhon?
Zoja wat moet er aangepast worden?

En is de spoiler van de limitless 1op1 passend?

Hopelijk kunnen jullie meer delen want ik loop er zelf steeds meer over te denken ??
Alvast bedankt
 
?ik neem aan dat je speedruns wil gaan doen met jou typhon??
Echt geen verstand van maar ik geloof wel dat er laatst iemand op het forum zat die ook speedruns deed?

Ik zit even te kijken want ik ga er al vanuit dat de vertanding in mijn autootje kapot gaat en dat er dan kraton vertanding in moet.
Maar echt overal uitverkocht ?en pas weer de 2 week in februari ? dat er weer voorraad komt ?
Hopelijk gaat dat volgend jaar wat beter ?want voorraad is overal drama ?
 
Back
Top