Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
https://m2cracing.net/arrma/386-m2c-3055-arrma-pillar-ball-retainer-nut-kit.html


https://m2cracing.net/arrma/548-m2c-3327-arrma-pillar-ball-wrench-.html

Zijn ook te bestellen in Duitsland 😉bij bullut RC scheelt import.
En als je wat gevonden hebt dan heb ik ook nog wel wat nodig 😉 misschien verzendkosten delen?
Bedankt voor de tip. Ik was ff druk met werken dus sorry voor de late reactie.
Ik heb bij bulletin rc wel de nut kit gevonden maar niet de nut wrench. Weet iemand waar je die kunt vinden?
https://m2cracing.net/arrma/386-m2c-3055-arrma-pillar-ball-retainer-nut-kit.html


https://m2cracing.net/arrma/548-m2c-3327-arrma-pillar-ball-wrench-.html

Zijn ook te bestellen in Duitsland 😉bij bullut RC scheelt import.
En als je wat gevonden hebt dan heb ik ook nog wel wat nodig 😉 misschien verzendkosten delen?
Ik wil wel bestellen maar zie dat je niet met ideal kan betalen. Ik heb namelijk geen creditcard en geen PayPal. Is er iemand die wat moet hebben bij bullut rc?
 
Last edited:
Bedankt voor de tip. Ik was ff druk met werken dus sorry voor de late reactie.
Ik heb bij bulletin rc wel de nut kit gevonden maar niet de nut wrench. Weet iemand waar je die kunt vinden?

Ik wil wel bestellen maar zie dat je niet met ideal kan betalen. Ik heb namelijk geen creditcard en geen PayPal. Is er iemand die wat moet hebben bij bullut rc?
Heb allebij de onderdelen gevonden gelukkig. Nu nog bestellen maar wie kan mij helpen dat we verzendkosten delen en het dan naar mij verstuurd wordt of dat ik het kom ophalen?
 
Nou ben ik bezig met een remlicht voor mijn autootjes 😎 want ik heb wat meer bereik 😉dus wel handig als ik hem even goed nog kan zien🤓
Ik kwam wat tegen bij AliExpress.

€ 6,57 25%OFF | Voor Rc Model Auto Linkage Schakelaar Controle Module Remlicht Professionele Modificatie Onderdelen
https://a.aliexpress.com/_B0UYD1

Meteen besteld zonder goed te lezen🙈
Ben ik er mee bezig 👍 nou hij brand wel in neutraal 😎maar alleen al rem je dan gaat hij uit.😂kut ding dus 👌staat gvd nog in de omschrijving ook😡

Maar om een lang verhaal kort te houden 😂zijn is er niet een klein dingetje wat je mooi kwijt kan in die reciever box??
Want zijn allemaal van die grote dingen die ik tegenkom. Die niet echt handig zijn om te bashen 😉het moet in de reciever box kunnen.
 
Kijk ik heb een speciaal remlicht 😎 even een besteld om te kijken of het allemaal past.
Maar nou heb ik het volgende want hij past prima op de exb en op Frankenstein.
Maar niet op mijn typhon terwijl het toch bijna hetzelfde is🤷 alleen staan die naar binnen gedrukt 🤷 lijkt wel.
Krijg hem er ook echt niet tussen 😞 iemand idee hoe dat kan??

IMG_20210120_192912.jpg


IMG_20210119_151222.jpg


IMG_20210120_192844.jpg


IMG_20210120_192832__01.jpg
 
Kijk ik heb een speciaal remlicht 😎 even een besteld om te kijken of het allemaal past.
Maar nou heb ik het volgende want hij past prima op de exb en op Frankenstein.
Maar niet op mijn typhon terwijl het toch bijna hetzelfde is🤷 alleen staan die naar binnen gedrukt 🤷 lijkt wel.
Krijg hem er ook echt niet tussen 😞 iemand idee hoe dat kan??
Gaaf ding dat lampie! Gaat ie nou welaan als je remt?
Wingmount van de Typhon lijkt goed krom idd. FF koken in heet water (15 min) dan recht buigen (pas op is heet) en laten afkoelen.
 
Nee die doet het alleen in zijn neutraal 😞heb wat besteld in Amerika, dus dat duurt nog even voor die het doet.😉
Ben ook met die Chinees aan praten of hij geen kleine rem module kan maken.

En dat gaan ik even proberen 👍 en het is raar dat het zo naar binnen staat 🤷
Moet ook zeggen dat het bedrijf die het achterlicht verkoopt 😉het alleen aan bied voor de Kraton.
Voor de typhon hebben ze een andere en lamp maar zonder logo 😞
Dat kan dus ook de reden zijn🤷heb het gevraagd via de mail maar daar reageren ze niet op😞
 
Hi folks... my name is Tony im from Scotland but living and working in rotterdam.

I have an arrma limitless speed run car
Team corally dementor stunt truck
Hpi baja 5b (selling this if anyone is interested)
And a maverick quantum flux...

Any members in or near rotterdam...
Where is good to bash??

Also good roads for speed runs?
 
Die kap is mooi geworden 👍 goeie combi met de alu shocks.
Ben ook heel benieuwd hoe dat rijdt
Ja dank je wel 👍er zitten wel wat foutjes in die kap🙈maar ja niemand is perfect 😉
Ben ook zo benieuwd hoe het rijdt maar ik hou jullie op de hoogte.

Hi folks... my name is Tony im from Scotland but living and working in rotterdam.

I have an arrma limitless speed run car
Team corally dementor stunt truck
Hpi baja 5b (selling this if anyone is interested)
And a maverick quantum flux...

Any members in or near rotterdam...
Where is good to bash??

Also good roads for speed runs?
Hallo tony

From Schotland 😳why the hell did you go to live in Rotterdam?
you could live anywhere and you choose exactly Rotterdam 🤣🤣🤣🤣It's a Joke😉

but nice that you are there.👍
this is the Dutch part so I hope you understand Dutch a bit 🤷?
 
Het was ooit een 2e hands roller en ik had nog v2 shocks op mijn typhon.
En toch besloten om ze bij Jenny te bestellen en die waren vrijdag gekomen 👍 met mijn nieuwe bandjes ervoor.
Meteen er mee aan de gang want ze moesten eerst even in een zuur badje😉
En nu net onder mijn auto gedaan.🤷
Maar tot mijn grote verbazing zijn die V2 veren vele malen groter 🤔 of zouden het kraton veren zijn??

IMG_20210125_160811.jpg


IMG_20210125_160732.jpg
 
Hi folks... my name is Tony im from Scotland but living and working in rotterdam.

I have an arrma limitless speed run car
Team corally dementor stunt truck
Hpi baja 5b (selling this if anyone is interested)
And a maverick quantum flux...

Any members in or near rotterdam...
Where is good to bash??

Also good roads for speed runs?

Hey, welcome Tony! I am not really near Rotterdam, but if you ever feel like doing a speedrun meeting post corona count me in. What speeds is your limitless clocking atm?




Met alle sneeuwpret hier in het zuiden heb ik mijn *ugh*xxas E-Revo ook nog maar eens een opkapbeurt gegeven. Speedrunnen komt er met dit weer toch niet van. Dan maar heerlijk bashen in de tuin:

1611606433233.png
 
Ik heb geen zin om alle nattigheid met bevroren vingers weer weg te moeten halen, dus helaas rijd ik niet in de sneeuw 🙁
 
Hey, welcome Tony! I am not really near Rotterdam, but if you ever feel like doing a speedrun meeting post corona count me in. What speeds is your limitless clocking atm?




Met alle sneeuwpret hier in het zuiden heb ik mijn *ugh*xxas E-Revo ook nog maar eens een opkapbeurt gegeven. Speedrunnen komt er met dit weer toch niet van. Dan maar heerlijk bashen in de tuin:

View attachment 122400
Da's een prima achtertuintje voor een ramp!
 
Molshopen genoeg op dit moment, maar een dikke ramp zou niet verkeerd zijn inderdaad. De komende tijd is speedrunnen toch niet echt mogelijk. Ik was al van plan om dit weekend met mijn erevo op het gras door dronepoortjes te gaan crossen. Met nieuwe slipkoppelplaatjes, een max5 en een 4082-1900kv op 6S gaat ie weer als een tierelier.

Iets verderop in de tuin ligt ook nog mn short course track. (Dit zijn 5 jaar oude foto's) Nu staat er minstens een meter onkruid op, bijhouden is echt een kriem...

rctrack1.JPG


rctrack2.JPG


Ik moet eigenlijk mijn projectje MulcherTank maar eens afmaken, dan kan ik mn baantje tenminste op een leuke manier vrijmaken:
1611863633536.png
1611863758511.png


Maar prio's liggen elders. Een mooi rampje maken is nog wel te doen denk ik
 
Molshopen genoeg op dit moment, maar een dikke ramp zou niet verkeerd zijn inderdaad. De komende tijd is speedrunnen toch niet echt mogelijk. Ik was al van plan om dit weekend met mijn erevo op het gras door dronepoortjes te gaan crossen. Met nieuwe slipkoppelplaatjes, een max5 en een 4082-1900kv op 6S gaat ie weer als een tierelier.

Iets verderop in de tuin ligt ook nog mn short course track. (Dit zijn 5 jaar oude foto's) Nu staat er minstens een meter onkruid op, bijhouden is echt een kriem...

View attachment 122985

View attachment 122986

Ik moet eigenlijk mijn projectje MulcherTank maar eens afmaken, dan kan ik mn baantje tenminste op een leuke manier vrijmaken:
View attachment 122987View attachment 122988

Maar prio's liggen elders. Een mooi rampje maken is nog wel te doen denk ik
Een E-Revo V1 op 6s? Zeker veel diffs op voorraad 🤪😂
Heb ook zo’n ding gehad, echt na elke 2 lipo’s de diffs kapot
 
Back
Top