Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ja zat te denken om een bedrijf het uit te laten snijden 😉 misschien is dat goedkoper 🤷
Want ik ga nu redelijk snel door die dingen 😂en heb ik er een paar op voorraad.
Wel jammer dat hij niet past op de typhon
Ja snap ik, voor de Talion heb ik ook zo’n low profile nodig. Heb een plaat Kydex en ABS besteld op Ali, ‘s kijken hoe ver we komen met een dremel en figuurzaag.
ik heb ook een dustcover besteld maar vraag me af of dat zo’n ding niet zorgt voor extra warmte/oververhitting? Gisteren en vorige week heb ik een probleempje ondervonden met m’n Senton 3s. na een minuut of 10 op 2s accu Stopt de auto ineens volledig met rijden en reageert er niets meer. Als ik de auto af zet en weer aan doet ie het weer. Kan dat door warmte komen? Lege accu of lage spanning is het niet want dan gaat ie netjes in de kruip modes.
Ja zo'n dust cover houdt de warmte aardig vast. Hoe warmer het buiten is hoe erger het wordt. Beetje stof in je rc is ook niet zo spannend, compressor erop en klaar.
Ik vind het meer een mud cover, ideaal met water en modder, komt niks doorheen

20191007_102235.jpg
 
Last edited:
Nou ja ik zat gewoon aan een bedrijf te denken met zo'n laser of zo iets.🤷
Dan heb je er meteen een paar op voorraad 😂want 3 auto's en ik rij er iedere keer wel een vanaf.
Laatste een jump uit het niets waar ik van schrok 😂en alles verkeerd deed.
Dus daar ging mijn wing mount en voorbumper 😂toch een jaar mee gedaan 💪😎.

Moet zeggen dat ik het idee van die pos wingmount wel goed vindt.👍
Moet nog blijken of ik het niet kapot krijg als het eenmaal op een auto zit.
Alleen die blokje zijn wat lastig zelf maken 🤔maar misschien 3d printen
 
Even voor de zekerheid. Kan ik een ic5 loop connector ook gebruiken op een ec5 aansluiting? Zie online zo geen ec5 loop connectors.
 
Hoe zijn de ervaringen met Banggood? Ben aan het kijken naar de Hota d6 pro lader. Prijs daar is wel het laagste zover ik zie.

Ik heb ec5 lipo’s. Om die te kunnen laden heb ik een adapter xt60 male naar ec5 female nodig toch?
 
Hoe zijn de ervaringen met Banggood? Ben aan het kijken naar de Hota d6 pro lader. Prijs daar is wel het laagste zover ik zie.

Ik heb ec5 lipo’s. Om die te kunnen laden heb ik een adapter xt60 male naar ec5 female nodig toch?
Banggood paar dingen besteld, ging altijd goed.
Lipo’s hebben female connectoren en laders male.
Dus je moet net andersom een adapter van xt60 female naar ec5 male hebben.
 

Nou daar is hij dan😎 wel vet hoor maar jammer dat ze niks nieuws brengen 🥱

Nou daar is hij dan😎 wel vet hoor maar jammer dat ze niks nieuws brengen 🥱
Neem het terug 🙈 wel vet ding hoor 🤙🏻
 
Last edited:
Exb outcast 8s bedoel je??

Geloof dat het gewicht een beetje het probleem is van die auto's

Edit🙈
Ik zie dat ze ook een outcast 6s exb hebben 🙈 waar is de typhon dan 😭
 
Ik zag wel dat de Talion EXB 6s rond $700 kost. Ik moet dus goed uitzoeken welke Outcast het beste is (EXB of RTR)
 
🤣🤣 tja wie verwacht dan dat ze met rtr modellen komen. Dat had ik eerst niet gezien ik denk weer hetzelfde verhaal. Toch nog een verrassing van arrma 😎👍
Maar er is altijd wel een baasje voor te vinden op marktplaats en vindt 750€ ook wel ok 👍
Mijn exb was met alles erop veel duurder 🙈en heb nu een motor die veelste groot is 👍 🤣🤣
 
🤣🤣 tja wie verwacht dan dat ze met rtr modellen komen. Dat had ik eerst niet gezien ik denk weer hetzelfde verhaal. Toch nog een verrassing van arrma 😎👍
Maar er is altijd wel een baasje voor te vinden op marktplaats en vindt 750€ ook wel ok 👍
Mijn exb was met alles erop veel duurder 🙈en heb nu een motor die veelste groot is 👍 🤣🤣
Vind 750 wel erg veel, je krijgt nooit 250 voor die electronica op markplaats.
Jij hebt die 4985 van HW toch?
 
Ja klopt net als iedereen 😉 maar had ik het van te voren geweten had ik het niet gedaan.
Dan zijn er ook nog van die gekkies die er met een 20t mee rijden 🤯
Zit eraan te denken om er een 16t op te zetten.

Had nog Proline 3.8 badlands HP besteld voor mijn exb maar nergens meer op voorraad en ze weten ook niet wanneer ze komen 😞
Misschien gaat het met belted banden wat beter 🤷


Heb trouwens deze shock caps van m2c in mijn typhon gedaan 😎
Niet verwacht maar het is echt een wereld van verschil 🤙🏻

IMG-20210623-WA0006.jpeg
 
Als je nog een koopje zoekt wat batterijen betreft:
https://chinahobbyline.com/shop/index/SL20201216125918129

Heb net zelf 4x 4S-6200 racing gekocht uit hun EU warehosue voor 45E per stuk. Dat is meer dan 50% korting :)
Ben al dagen aan het overwegen om de 6s 9500 te pre orderen😄. Toch vandaag maar gegaan voor 2 stuks 4s 8000, samen voor euro 100👍. Moet ik alleen nog kijken om de Deans te vervangen in XT90 🙄. Een dun kabeltje solderen lukt me wel met mijn Action boutje, maar het echte soldeerwerk kan dan niet. Hoeveel watt soldeerbout heb je eigenlijk nodig voor lipo en motor kabels?
 
Hoeveel watt soldeerbout heb je eigenlijk nodig voor lipo en motor kabels?
Ik doe alles met mijn 48W Velleman ZD-931. Wel met flux natuurlijk. Voor 8AWG met loodvrije soldeer (ivm hogere smelttemp) wil ik mijn verffuhn er nog wel eens bijpakken om het allemaal wat voor te verwarmen.
 
Ik doe alles met mijn 48W Velleman ZD-931. Wel met flux natuurlijk. Voor 8AWG met loodvrije soldeer (ivm hogere smelttemp) wil ik mijn verffuhn er nog wel eens bijpakken om het allemaal wat voor te verwarmen.
Ok je hebt er duidelijk veel meer verstand van dan ik 😂. Je hebt niet toevallig een eigen hobbyshopje in de buurt van Eindhoven waar ik tegen betaling er XT90’s op kan laten zetten?😂😂
 
Ok je hebt er duidelijk veel meer verstand van dan ik 😂. Je hebt niet toevallig een eigen hobbyshopje in de buurt van Eindhoven waar ik tegen betaling er XT90’s op kan laten zetten?😂😂
Ik woon zelf in Budel-Dorplein, dat is toch wel aardig in de buurt van Eindhoven zou ik zeggen. Spring maar een keer binnen zou ik zeggen
 
Back
Top