Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Het is ook ter ere van mijn Arrmaforum verjaardag ;)

1630658288753.png



Ik denk dat ik nogal buiten jullie leeftijdsgroep val 😂, maar bedankt.

Trouwens, we zijn druk bezig met een verhuizing! Mag ik nog wel in deze thread als ik niet in Nederland woon? 🙃
Zo jammer dat je dat nu weer moet benadrukken, nu voel ik me 80 :p
Het idee is om een leuke middag te hebben met mix van mensen (en leeftijden) die RC leuk vinden. Een beeld krijgen van al die mensen die hier wijze dingen zeggen en misschien ook een keer vlammen met een ander type RC.

Zo lang je nog nederlands kan lezen en typen ben je hier welkom wat mij betreft.

@Sandracer_NL @rotauq

Supergaaf initiatief mannen! Mooie plek om ff te knallen zo te zien 👍👊
Helaas hier de jaarlijkse straatbbq, die mag ik niet overslaan 😜
Jammer JvG, je bent wel de MVP hier!
 
Ik beloof niks, maar ga er aan proberen te denken... Voor de zekerheid zojuist toch maar de scorched inner fenders voor de senton besteld... Afgelopen week af en toe door een zandbakje gereden, maar dat zand vliegt werkelijk overal naar toe...
Bij de SCT’s, zoals de Senton en de Mojave zijn inner fenders eigenljk een must have. Ik heb ook nog een stuk tape aan de voorkant tussen de linker en rechter fenders geplakt on nog minder zand etc binnen te krijgen.
Scheelt echt enorm👍.
 
Voor iedereen die zin heeft in een bash day:
https://www.arrmaforum.com/threads/...great-day-saturday-september-18th-2021.43466/

@JvG @Sosnl @ItAintAtoy @lilkoentjuhh @timkraton6s en verder natuurlijk iedereen die ook wilt komen en ik vergeten ben👊😎👍
Oh, dan ben ik jarig :ROFLMAO: :ROFLMAO: kan dus helaas niet komen, maar veel plezier dan!
Gaaf, maar best duur voor een roller
 
Gisteren even wezen knallen en het landen gaat steeds beter 🤘😎.maar naar wat slechte landingen en je max6 gewoon vast zit net een stukje tape omdat er geen schroef gaten zijn😞toch dat Esc plaatje van de basher queen maar bestellen. Dan zit hij goed vast 🤘😎

Want mijn Esc was los gekomen en de draad van mijn Esc is tussen de Servo gekomen 😱 dus mijn draad is open en flink gerafeld en met tape niet meer te fixen.

Kan je daar ook een nieuwe draad op solderen want inkorten dan blijft er zo weinig van over en kom ik nooit meer bij me batterijen.
 
Gisteren even wezen knallen en het landen gaat steeds beter 🤘😎.maar naar wat slechte landingen en je max6 gewoon vast zit net een stukje tape omdat er geen schroef gaten zijn😞toch dat Esc plaatje van de basher queen maar bestellen. Dan zit hij goed vast 🤘😎

Want mijn Esc was los gekomen en de draad van mijn Esc is tussen de Servo gekomen 😱 dus mijn draad is open en flink gerafeld en met tape niet meer te fixen.

Kan je daar ook een nieuwe draad op solderen want inkorten dan blijft er zo weinig van over en kom ik nooit meer bij me batterijen.

Da’s een mooi plaatje van Basherqueen, kan ik aanbevelen 👍 maar je kan toch ook een paar gaatjes boren in de stock mount?

En je wil een hele nieuwe draad op de esc solderen? Da’s best een lastige, kan je daarbij met een soldeerbout? Nog nooit geprobeerd

5EA27E0F-7CDD-46EE-95F3-887BB1F7F1FE.jpeg
2EFF4288-A187-47C4-BE56-F14D1A9547F9.jpeg
 
😭😭😭 nee dat solderen wordt niks😞
Weet niet of iemand tips heb wat ik het beste kan doen??
Die basher queen plaat zit wel in mijn typhon 🤙🏻😎.
Maar daar heb ik nu niks aan

IMG_20210909_090611.jpg


IMG_20210909_090620.jpg
 
Ik weet niet of alleen het kunsstof omhulsel beschadigd is of ook een stuk van de ‘stroomkabel’. Als het alleen de behuizing is of de stroomkabel echt minimaal beschadigd is kan je er een ‘electrical tape‘ met eventeel eerst een krimpkousje eronder (eerst even in de lengte openknippen dan) overheen doen.
Maar ik denk dat je hem al voelt aankomen, beter is die esc kabel vernieuwen.
 
😭😭😭 nee dat solderen wordt niks😞
Weet niet of iemand tips heb wat ik het beste kan doen??
Die basher queen plaat zit wel in mijn typhon 🤙🏻😎.
Maar daar heb ik nu niks aan

View attachment 168107

View attachment 168108
Het is geen ramp hoor!
Er zijn wel wat aders doormidden, ik zou er flink wat flux op smeren en de ruimte vullen met soldeer, dan een krimpkousje erover klaar.

Kabel doorknippen en weer verlengen kan ook maar zal geen beter resultaat geven. Desnoods een bulletplug er tussen.
 
Het is geen ramp hoor!
Er zijn wel wat aders doormidden, ik zou er flink wat flux op smeren en de ruimte vullen met soldeer, dan een krimpkousje erover klaar.

Kabel doorknippen en weer verlengen kan ook maar zal geen beter resultaat geven. Desnoods een bulletplug er tussen.
Niks aan toe te voegen!
 
Ok top dank je wel gaan ik dat proberen 👍want dat moet wel lukken.
Krimp kous erover ziet het er weer knap uit😎

Er is een plaatje die je kan printen voor je max6 en kan je hem op je orginele armma mount gebruiken 👍

Laat die basher queen platen namaken door iemand die ik ken. Heeft connecties in China en hij zegt dat niks kost 🤷
Want basher queen is beetje duur door de invoerrechten die je vooraf moet betalen
 
Ok top dank je wel gaan ik dat proberen 👍want dat moet wel lukken.
Krimp kous erover ziet het er weer knap uit😎

Er is een plaatje die je kan printen voor je max6 en kan je hem op je orginele armma mount gebruiken 👍

Laat die basher queen platen namaken door iemand die ik ken. Heeft connecties in China en hij zegt dat niks kost 🤷
Want basher queen is beetje duur door de invoerrechten die je vooraf moet betalen
Ja die Max6 mount staat op Thingiverse
https://www.thingiverse.com/thing:4571103
 
Back
Top