Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Mocht iemand zin hebben om morgen met 22 graden lekker te bashen, waarschijnlijk voor het laatst dit jaar met korte mouwen, zonnebril en lekker droog (stuif😉) zand… locatie hetzelfde als vorige keer en hier te vinden:
https://www.arrmaforum.com/threads/...18th-2021-pics-and-drone-footage-added.43466/

Even zodat jullie deze last minute post niet te laar zien 🤓. Bij interesse stuur maar even een DM of reactie hier, was van plan rond rond de middag te gaan rond 13uur.
@rotauq @JvG @Sosnl @ItAintAtoy @lilkoentjuhh @timkraton6s @PivoRC @SenTom @soheilmd @Abraksan @Lostson @Sanderw1974 @evberkel @Flupke @Rudolfski @koenus @Blub @icephase @Furious Ferret @MarcoT

Ik heb moeten passen, met spijt in het hart.
Familiefeestjes en hobbies van de kids nemen het even over nu.
Hopelijk krijgen we nog van die mooie dagen de komende herfst.
 
Nou heeft Ali express weer wat korting op producten en ik zat te kijken naar een andere Servo en meteen een op voorraad want waarom niet 😂
Maar welke gewicht klasse moet ik eigenlijk denken voor een infraction?
Ook gewoon 25 tot 32 kg of is dat te snel en te sterk?
 
Nou heeft Ali express weer wat korting op producten en ik zat te kijken naar een andere Servo en meteen een op voorraad want waarom niet 😂
Maar welke gewicht klasse moet ik eigenlijk denken voor een infraction?
Ook gewoon 25 tot 32 kg of is dat te snel en te sterk?
Ik heb daar ook wel eens voor gezocht, volgens mij gebruiken de meeste mensen aftermarket servo's van rond de 30 kg.
https://www.arrmaforum.com/threads/steering-servo-upgrade.36988/
 
Nou heeft Ali express weer wat korting op producten en ik zat te kijken naar een andere Servo en meteen een op voorraad want waarom niet 😂
Maar welke gewicht klasse moet ik eigenlijk denken voor een infraction?
Ook gewoon 25 tot 32 kg of is dat te snel en te sterk?
Te sterk zou alleen een probleem zijn wanneer je je endpoints nog niet hebt ingesteld
 
Nou heeft Ali express weer wat korting op producten en ik zat te kijken naar een andere Servo en meteen een op voorraad want waarom niet 😂
Maar welke gewicht klasse moet ik eigenlijk denken voor een infraction?
Ook gewoon 25 tot 32 kg of is dat te snel en te sterk?
Ik ben vorige maand gegaan voor de 30kg Voor de extra torque. Lijkt de Mojave inderdaad gemakkelijker te laten draaien/donutten 🤣. Binnenkort gaat ook de DR8 van 25kg naar 30kg; daar mogen de brede banden wel wat beter draaien vind ik.
De 25kg daarentegen wel zo’n 25% sneller en de 18kg pro bijna 50%. Als ik jouw was zou ik voor de fun ook zo’n 18kg pro meebestellen; lijkt me fijn als je wilt driften met de Infraction😎
1632765143001.jpeg
 
Ik ben vorige maand gegaan voor de 30kg Voor de extra torque. Lijkt de Mojave inderdaad gemakkelijker te laten draaien/donutten 🤣. Binnenkort gaat ook de DR8 van 25kg naar 30kg; daar mogen de brede banden wel wat beter draaien vind ik.
De 25kg daarentegen wel zo’n 25% sneller en de 18kg pro bijna 50%. Als ik jouw was zou ik voor de fun ook zo’n 18kg pro meebestellen; lijkt me fijn als je wilt driften met de Infraction😎
View attachment 171249
Op deze schaal is het verschil in snelheid verwaarloosbaar. in stilstand zal een 18kg servo inderdaad sneller draaien, maar zodra downforce en g krachten in het spel komen, heb je meer aan servo koppel dan de snelheid.

Is ie dan toch te traag, zet je toch gewoon je BEC voltage een tikkie hoger ;)
Bij een castle esc althans, bij HW/spectrum is de keuze beperkt
 
Nou ik was niet van plan om soeedruns te doen 😉 want vindt hem nu al te hard gaan 😂
Misschien in de toekomst nog een proberen om 150km te gaan 🙈 dus neem aan dat een 18kg voldoende tot 20kg voldoende is.


Deze bec van die spectrum Esc staat al op 7.4v.
 
😱😱😱😱meen je niet 🤯 en viel de schade mee?
Hij lande gewoon braaf op zijn wielen. 4 stukjes PLA kapot aan de achter kant verder niets
Gelukkig gebeurde dat niet 30 meter eerder, dan zat ie in je neus! 😂
30m eerder was dat niet gebeurd dan had ik gas wel gelost. Het gebeurde nu op het moment dat ie me voorbij gaat en ik mee moet draaien, dan mis je net die 2 tellen
 
Je Corvette body 😱. Ik weet dat je graag vliegt, maar deze moet je toch echt op de grond houden😂. Grotere spoilerlip voorop?
Ik heb wel twijfels over de plastic lip die bij de c8 body zat, maar het was toch echt net te veel shocktravel achter. Ik had wat problemen met chassis vibraties die de motor/esc beinvloedde en daarom mijn no-shock bars weer vervangen door shocks. Die waren wel gelimiteerd, maar niet voldoende blijkbaar
 
Hey allemaal. Ik weet niet of ik dit hier mag delen, als het niet mag dan hoor ik het wel. Ik heb een aantal onderdelen en toebehoren te koop vanwege stoppen met de hobby. De auto zelf heb ik verkocht.

Misschien heeft iemand interesse.
Hier is een link van marktplaats;

https://link.marktplaats.nl/m175634...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Als je kijkt bij mijn andere advertenties dan zie ja wat ik te koop heb.

Groet Edwin
 
€ 12,05 42%OFF | 124Mm #45 Stalen Front/Rear Cvd Aandrijfas Voor 1/7 Arrma ARA109011 ARA109001 ARA7617V2 ARA7615V2 Infraction Onbegrensde Misdrijf 6S T
https://a.aliexpress.com/_vOiDGc


Laten we samen shoppen op AliExpress met coupons voor nieuwe gebruikers.
Hier is uw € 4,41 aan coupons!
https://a.aliexpress.com/_vD5ERA

Zal dit wat zijn?? Want ja ik heb achter nog geen cvd's.
Zijn niet zo duur en die zilveren cvd's vindt ik ook wel vet 🤘😎

Vraag me ook af of die diff cups wat zijn 🤷
Want dan kan je er een beetje locktite in doen en komen ze niet meer los.
Want weet niet of jullie dat ook hebben?
Ik draai die dingen strak aan 💪😎maar als je er weer nieuwe olie in wil doen zitten ze toch wat losser 🤔
Niet dat het een probleem is maar toch.
Ook vraag ik me af waar die olie blijft 🤷want zit altijd minder in als dat ik erin stop.
Of verdwijnt dat gewoon door de gaten waar die cups uitkomen?
 
€ 12,05 42%OFF | 124Mm #45 Stalen Front/Rear Cvd Aandrijfas Voor 1/7 Arrma ARA109011 ARA109001 ARA7617V2 ARA7615V2 Infraction Onbegrensde Misdrijf 6S T
https://a.aliexpress.com/_vOiDGc


Laten we samen shoppen op AliExpress met coupons voor nieuwe gebruikers.
Hier is uw € 4,41 aan coupons!
https://a.aliexpress.com/_vD5ERA

Zal dit wat zijn?? Want ja ik heb achter nog geen cvd's.
Zijn niet zo duur en die zilveren cvd's vindt ik ook wel vet 🤘😎

Vraag me ook af of die diff cups wat zijn 🤷
Want dan kan je er een beetje locktite in doen en komen ze niet meer los.
Want weet niet of jullie dat ook hebben?
Ik draai die dingen strak aan 💪😎maar als je er weer nieuwe olie in wil doen zitten ze toch wat losser 🤔
Niet dat het een probleem is maar toch.
Ook vraag ik me af waar die olie blijft 🤷want zit altijd minder in als dat ik erin stop.
Of verdwijnt dat gewoon door de gaten waar die cups uitkomen?
Wie niet waagt wie niet wint. Mijn cvd's achter zijn van rcawd, die lijken me op het oog iets dikker dan deze.

diff zijn niet 100% dicht, dus wat je er ook in doet, door het rondslingeren gaat het waar het heen kan.
 
Ik heb ze besteld 😉 want ja voor dat geld kan je bij niet mis gaan.
Geloof dat ik dat rcawd ook ergens zag staan 🤔maar goed wie weet is het niks 🤣

Nou ja zo'n diff cup ook besteld en dan zien we wel🤷
 
Back
Top