Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Toen de exb net uit kwam heb ik die pakkingen nog getest 😎heb ik een heel pakket gekregen met pakkingen.
Was echt super 👍en is een aardige gast😎
Moest alleen vertellen wat ik er van vond.
Maar ze zijn top 👍
ik heb ze net ontvangen. niet slecht 8 dagen vanaf bestellen tot levering vanuit Canada

16548693210075796090717223519560.jpg
 
nu nog de vraag of ze passen (of passend te maken zijn)
klopt, ik verwacht hier geen problemen mee. maar heb nog geen zin om dit weekend weer te sleutelen, dus die oude pakking moet het nog maar een weekend volhouden
 
Die passen hoor 👍 geen probleem.
Maar zeker lekker rap.
Heb zelf ook altijd die pakking die tussen je chassis en bulk head is dat geloof ik 🙈🤣🤣
Maar goed geen zand er tussen en dat is ook wel lekker.

Ik heb mezelf een (lang uitgestelde) carbon GT chassis van scorched rc kado gedaan, dus voor mij vanavond wel weer een sleutelavondje ;)
Scheelt dat erg met gewicht??
Want wordt hij niet te licht voor hoge snelheid? Dat je bij bepaalde snelheid op stijgt.😱
 
Die passen hoor 👍 geen probleem.
Maar zeker lekker rap.
Heb zelf ook altijd die pakking die tussen je chassis en bulk head is dat geloof ik 🙈🤣🤣
Maar goed geen zand er tussen en dat is ook wel lekker.


Scheelt dat erg met gewicht??
Want wordt hij niet te licht voor hoge snelheid? Dat je bij bepaalde snelheid op stijgt.😱
Nee, het is niet lichter 4mm carbon vs 1mm staal. Het is vooral stijver en nu ook een vlakke plaat.

Gewicht maakt niet zoveel uit. Niet dat ie opstijgt, maar wel grip verschil en te veel gewicht trekt ie meer amps dus voltage sag op de batterijen.
 
Iemand die een beetje leuke RC weet voor een kindje van 5? Prijs rond de 150 euro. Hoeft geen race monster te zijn uiteraard. Wel is belangrijk dat er onderdelen los te bestellen zijn.
 
FTX Tracer:
https://www.toprc.nl/#sqr:(q[ftx tracer])

in Truggy of monstertruck uitvoering te verkrijgen. Onderdelen zijn goedkoop en goed beschikbaar.
Zoon van 7 hier is er in elk geval blij mee. Zou wel een extra lipo er bij meebestellen.
Snelheid is instelbaar op de RX, alles proportioneel. Prima ding al met al.

Vooralsnog geen defecten, op de lagers in de wielen na. Die heb ik uit voorzorg vervangen onlangs.
 

Hebben jullie de nieuwe 4s V2 al gezien??
Is ook een kraton maar ja het is ook dezelfde auto 😎.

Ik zie nieuwe armen en shocks op de auto 🤘😎dat doen ze goed.
Maar ik heb er wel een aardig Traxxas gevoel bij op een of andere manier.
Hebben jullie dat ook?

Zou dat betekenen dat we dit jaar misschien ook een shock upgrade krijgen voor de 6s lijn
Of hebben ze alle goodies dit jaar al weer laten zien??
 
Hi, ik ben Bas 37jr uit Utrecht en ik ben nog vrij nieuw in de hobby!
Ik heb een Absima AB3.4BL nu 1jr in mijn bezit en ik wil nu een Arrma Big Rock Crew Cab 4x4 BLX V3 gaan kopen, om te kunnen bashen!
 
Hi, ik ben Bas 37jr uit Utrecht en ik ben nog vrij nieuw in de hobby!
Ik heb een Absima AB3.4BL nu 1jr in mijn bezit en ik wil nu een Arrma Big Rock Crew Cab 4x4 BLX V3 gaan kopen, om te kunnen bashen!
Welkom Bas

Hebben jullie de nieuwe 4s V2 al gezien??
Is ook een kraton maar ja het is ook dezelfde auto 😎.

Ik zie nieuwe armen en shocks op de auto 🤘😎dat doen ze goed.
Maar ik heb er wel een aardig Traxxas gevoel bij op een of andere manier.
Hebben jullie dat ook?

Zou dat betekenen dat we dit jaar misschien ook een shock upgrade krijgen voor de 6s lijn
Of hebben ze alle goodies dit jaar al weer laten zien??
Dankzij @Sandracer_NL heb ik nu ook een FTX DR8. Voorlopig mag ik dus van mezelf niet meer naar andere 4S en 6S auto's kijken.
 
Voor iedereen die zin heeft in een bash middag en gewoon een gezellige dag met mede RC’ers, 23 juli is het tijd voor de 4e editie van de Buulderdag bash day!
Vrijblijvend aanmelden, informatie, foto’s en drone footage van vorige edities; zie onderstaande thread. Hopelijk tot de 23e!
https://www.arrmaforum.com/threads/dutch-‘buulderberg’-bash-day-4th-edition-july-23rd-2022.53296/
 
Iemand toevallig interesse in een gensacearespammers Imars3 charger met EC5, EC3 en Deans laadkabels?100W, 5A, 1-6s Lipo’s, Nimh etc. Zo goed als nieuw, €25 ex verzenden. Ik kan hem ook meenemen naar de bash dag, scheelt verzendkosten😉.
Bij interesse of voor foto’s stuur me maar een PM.
 
Ik ben er gisteravond nog omheen moeten rijden. Oprit naar de a2 vanuit Maarssen was afgesloten.
Zoiets experience bij mijn werk, stimuleert wel tot minder thuiswerken.

Als RC fan zou ik er zo in willen investeren, maar ergens geloof ik er (nog) niet in dat zoiets rendabel kan zijn op zo'n dure locatie. Ik kan me wel voorstellen dat het ook een leuk bedrijfsuitje kan zijn en dan is het niet verkeerd om zo in het zicht te zitten... Ik blijf de crowdfund zeker volgen
 
Last edited:
Back
Top