Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Voor de body toch wat afgekeken bij furious ferret. Limitless body past als gegoten.

1659883319959.png


Ben nog wat met motors en banden aan het experimenteren. Maar het chassis is 'stevig' en biedt genoeg ruimte voor grote batterijen en motoren,
.
1659883848585.png


1659883866438.png


In vergelijking tot min E-revo:
1659884091735.png
 
Ziet er snel genoeg uit! Als die banden unbelted zijn denk ik dat je met sturen en tegelijk gas geven de body gaat raken🤔.
Klopt. Maar ik ben er nog ook nog niet over uit welke banden(maat) er op moet komen.

Deze grote brede banden doen het goed op het gras en op buulderberg zand (op de revo althans, deze auto is wel wat zwaarder) en geven ground clearance. Als ze groot zijn moet er sowieso iets met offset op en die heb ik niet veel liggen.
Kleinere banden kan ook, zoals die van de DR8. Iets minder ground clearance en maakt hem ook meer buggy dan truggy. Geeft me ook meer mogelijkheden met motoren. Maar deze zachte unbelted banden werken ook als extra vering en dat lijkt ie wel nodig te hebben. Eigenlijk zouden er xmax shocks op moeten en dus ook hogere shocktowers...

Het zijn overigens ook enkel het uitstekende punten van de body die de banden raken. Chassis heeft wel voldoende ruimte.
 
@Sandracer_NL mocht je bolderkar niet gefixt krijgen.
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/anwb-bolderkarbolderwagen-245760 dit is dezelfde die ik heb. Nu mooi geprijsd.
Ik heb de bolder gefixed met een dikke Gamma schroef. Bij nadere inspectie bleek die ‘dikke Gamma schroef’ ook al aan de andere kant te zitten. Dus daar was de originele schroef ook al ooit afgebroken geweest😉. De ‘korte’ terugweg met de bolderkar viel overigens reuze mee; zowel qua tijd als moeite t.o.v. de toeristenroute op de heenweg😂.
 
€ 41,37 33%OFF | 4Pcs 100X42mm 5-Spoke Tire Tyre 17Mm Wheel Hex For Arrma 1/7 Infraction Felony Limitless RC Car Upgrade Parts

Deze lijken net echt 🤣🤣🤣 Ali heeft steeds meer spulletjes voor arrma 😎
Volgens mijn scheelt het wel in de portemonnee 👍👍

Verder hier alles goed met iedereen??
 
€ 41,37 33%OFF | 4Pcs 100X42mm 5-Spoke Tire Tyre 17Mm Wheel Hex For Arrma 1/7 Infraction Felony Limitless RC Car Upgrade Parts

Deze lijken net echt 🤣🤣🤣 Ali heeft steeds meer spulletjes voor arrma 😎
Volgens mijn scheelt het wel in de portemonnee 👍👍

Verder hier alles goed met iedereen??
Het is geen linkje. Maar sinds de laatste update van grp (XM) ga ik <200km/u geen andere 1/8 wegbanden meer gebruiken.

Lekker vakantie, mooi weer, uitslapen, bijna al mijn auto's hebben een beurt gehad ;)
 
Jup! Roep maar hoe laat. Ik heb 2 auto's klaar voor een super zacht zand test. Met deze droogte is het wel de ultieme paddle test
09.00uur doen op de bash parkeerplaats? Gaat het ‘normale’ gebeuren mee? Voor mij is dat 2 auto’s en 6 runs (4x4s en 2x6s).
Kan ik vast beginnen met opladen🙄.
 
Hadden jullie niet avond afspraak kunnen maken en iets eerder kunnen bedenken🤪 ik zit half uurtje van de bashplek in het hotel. Heb alleen maar een halve Senton bij (in de avond uurtjes beetje sleutelen op de kamer).
 
Hadden jullie niet avond afspraak kunnen maken en iets eerder kunnen bedenken🤪 ik zit half uurtje van de bashplek in het hotel. Heb alleen maar een halve Senton bij (in de avond uurtjes beetje sleutelen op de kamer).
Hotel in Eindhoven of Roermond?

Ik kan altijd een extra auto voor je meenemen. Maar ik begrijp dat je overdag mag werken?
 
Hadden jullie niet avond afspraak kunnen maken en iets eerder kunnen bedenken🤪 ik zit half uurtje van de bashplek in het hotel. Heb alleen maar een halve Senton bij (in de avond uurtjes beetje sleutelen op de kamer).
Het was inderdaad vrij impulsief🤣. Ik las vanmiddag dat rotauq vakantie heeft en ik heb morgen en overmorgen vrije dagen genomen.
Maarruh laat voortaan even weten wanneer je dichtbij bent, want ik kan in 10 minuten op de plek zijn, dus dan is ‘s avonds afspreken geen probleem.👍
 
Hotel in Eindhoven of Roermond?

Ik kan altijd een extra auto voor je meenemen. Maar ik begrijp dat je overdag mag werken?
Urmond.

Ik ga nu voor een week werken in Duitsland. Daarna zit ik weer voor aantal weken in het hotel (van maandag tot woensdag). Kunnen eens kijken wat het weer doet. Met 30+ rijden savonds is ook geen doen.
 
Nou gewoon weer ff Ali express checken.
Zag ook 7075 chassis en shock towers😎
 
Ik heb gisteren voor het eerst m'n skyrc gsm020 uitgetest. Als ik de snelheidsmeter verbind en op track, start druk meet die netjes de snelheid. Als ik dan ga rijden en terug komt is de bluetooth connectie vervallen en staat er 'testing' onder track. Dan moet ik de app opnieuw op mn telefoon starten en dan kan ik pas de top snelheid inzien. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Telefoon is een xiaomi mi 10t pro (Android).
 
Ik heb gisteren voor het eerst m'n skyrc gsm020 uitgetest. Als ik de snelheidsmeter verbind en op track, start druk meet die netjes de snelheid. Als ik dan ga rijden en terug komt is de bluetooth connectie vervallen en staat er 'testing' onder track. Dan moet ik de app opnieuw op mn telefoon starten en dan kan ik pas de top snelheid inzien. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Telefoon is een xiaomi mi 10t pro (Android).
Ik heb een xiaomi note 10 5g, dus vergelijkbare telefoon (GPS van de telefoon aan hebben was altijd een vereiste voor de android app. Ik neem aan dat dat nog steeds moet, zou niet hoeven maar...)

"Testing" betekend dat de app weet dat je de auto uitgestuurd hebt voor een meting buiten BT bereik en dat ie hem terug mag verwachten.
Als de auto weer in BT bereik komt, heeft ie 5-20s nodig om de verbinding te herstellen. Geduld en heel dichtbij houden helpt.
Lukt dat echt niet, is de app opnieuw opstarten is vaak de minst goede oplossing. Door op het BT icoontje te drukken kan je het verbinden ook forceren (krijg je een popup)

<Niet van toepassing> Als ie eerder wat crashes heeft meegemaakt wordt het herverbinden ook moeilijker. Dan krijg je hem niet meer verbonden (ook niet met een app restart) en moet je hem resetten met een pinnetje in het gaatje. Zodra dat vaker gebeurd ie het tijd voor een nieuwe.
 
Back
Top