Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Weersvooruitzichten voor morgen👍
2C863ED8-6CF9-4869-8D4B-E690F99745F3.png
 
De locatie is simpelweg té ver weg voor mij, bijna 2 uur rijden enkele reis. Helaas, ik sla dus over. Ik ga denk ik even op de Posbank of in Lochem rijden, da's een stuk dichterbij.
 
De locatie is simpelweg té ver weg voor mij, bijna 2 uur rijden enkele reis. Helaas, ik sla dus over. Ik ga denk ik even op de Posbank of in Lochem rijden, da's een stuk dichterbij.
Alle begrip hoor, ik heb net ook weer 2.5u in de auto gezeten na een dagje werken in Maarssen...
Misschien is het ook niet verkeerd om volgde keer eens een wat centralere locatie, bv tussen den bosch en utrecht te zoeken.

Voor de liefhebbers van grote 1op1 jeeps is het ook offroad budel dit weekend en is er zelfs een stage tegenover de inrit (kuikensvendijk) Misschien iets om te combineren ;)


ps. als iemand nog cheapo goede batterijen zoekt, ik vond dit wel een goede deal a 34€ per stuk:

1665170295401.png

chinahobbyline.com EU-warehouse
 
Last edited:
Heeft iemand een schepje voor straks? Mijn kleine schep ligt in m'n auto die bij de garage staat 🤣
 
Ik ben weer es effen in NL geweest! Ik was vergeten hoe saai de autos zijn 🙁.

Het was ook de eerste keer dat ik in NL vlaggen heb gezien buiten gemeente/overheids gebouwen, al waren ze allemaal ondersteboven 😅
 
Hallo iedereen,weet niet of dit de juiste manier is om iets te posten,if not , please forgive me.Ik heb een arrma felony 6s BLX , heel leuke auto.
Maar ik ben ook héél onhandig,wat niet leuk is als er iets aan de auto moet gebeuren.Vorige week toch me'n servo er de brui aangegeven.Een andere geplaatst,ja zelf,lol. Eerst getest met de servo horn nog niet vastgemaakt,alles in orde.Ik maak daarna alles vast,blij dat ik weer kan rijden,maar die wielen willen niet draaien, links-rechts.Vind het niet zo leuk om keer op keer met me'n auto naar antwerpen te gaan als er wat is.Weet het even niet meer
groeten,bjorn
 
Welkom @bounthy

Er zou natuurlijk van alles kunnen zijn. Als ie niet beweegt is mijn eerste gedachte dat de stekker verkeerd om in de receiver zit of in het verkeerde kanaal.

Ik weet nu uit mijn hoofd welke receiver er in een felony zit. Maar de signaaldraad van de servo(wit of gele draad) moet zoals op het onderstaande plaatje ingestoken worden (kant van het S icoontje) en in kanaal 1(STR)
1665780387101.png

Wanneer je de auto aanzet moet je de servo horen bewegen.
 
@bounthy
Vanwaar ben je juist in België? Blijkbaar niet direkt in de buurt van het Antwerpse...?

Als je je Horn afkoppelt van de servo, kan je dan je wielen zonder weerstand manueel van L naar R draaien? Zo ja: zie hieronder
- Ik denk dat je je zender/ontvanger best eens terug kan binden en calibreren.

Zo nee: kijken wat de links/rechts beweging hinderd...
 
Last edited:
Back
Top