Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ja heb je die meegenomen onder de douche????
Nou ja de term staat me niet aan? en ik maak ze aardig nat met schoonmaken.
Maar goed ik kan hem altijd nog gebruiken voor het volgende project ?
 
Goeieavond allemaal,

Leuk dat er ook een Nederlandstalig draadje is op dit forum.
Ik ben Ben, woon in België en rijd (samen met de kids) een Tenacity DB Pro, Kraton 8S en Overmax 3.0.

Prettig eindejaar !!
 
Goeieavond allemaal,

Leuk dat er ook een Nederlandstalig draadje is op dit forum.
Ik ben Ben, woon in België en rijd (samen met de kids) een Tenacity DB Pro, Kraton 8S en Overmax 3.0.

Prettig eindejaar !!
Tenacity pro heb ik ook een keer naar zitten kijken desert buggie. Leek mij ook wel gaaf.
Ben benieuwd of dat een beetje te doen is met onder delen bestellen

Leuk om te horen en welkom natuurlijk ?
 
Dankjewel,
Voorlopig nog niet veel reserve onderdelen liggen, de DB Pro is vrij stevig gebouwd en rijdt volgens mij stock iets trager dan een 3s senton of zo. Heb wel een TP power motor onderweg om het iets meer levendig te maken ;)
 
Dankjewel,
Voorlopig nog niet veel reserve onderdelen liggen, de DB Pro is vrij stevig gebouwd en rijdt volgens mij stock iets trager dan een 3s senton of zo. Heb wel een TP power motor onderweg om het iets meer levendig te maken ;)
Lekker bezig dus ?
 
Goeieavond allemaal,

Leuk dat er ook een Nederlandstalig draadje is op dit forum.
Ik ben Ben, woon in België en rijd (samen met de kids) een Tenacity DB Pro, Kraton 8S en Overmax 3.0.

Prettig eindejaar !!
Hey ben

Ja leuk dat je het ook kan lezen ? is er geen Belgische arrma gemeenschap of hoe zeg je dat eigenlijk ??
Maar gezellig man en een aardige collectie auto's ik neem aan dat de Kraton en de tenacity DB pro voor de kids zijn??En de overmax voor jou is??
En hoe bevalt de Kraton 8s want ik vindt die van mijn al groot.

Wel een stukje verwijderd dat je in België woont maar ook ongetwijfeld leuke plekjes om te rijden?
 
Hey ben

Ja leuk dat je het ook kan lezen ? is er geen Belgische arrma gemeenschap of hoe zeg je dat eigenlijk ??
Maar gezellig man en een aardige collectie auto's ik neem aan dat de Kraton en de tenacity DB pro voor de kids zijn??En de overmax voor jou is??
En hoe bevalt de Kraton 8s want ik vindt die van mijn al groot.

Wel een stukje verwijderd dat je in België woont maar ook ongetwijfeld leuke plekjes om te rijden?
De Kraton 8S is een zalige reus.
Voor mij de ideale mix tussen een X-Maxx en DBXL-E, een basher die ook nog een beetje stuurt en vooruit wil. (Wat niet wegneemt dat die andere 2 ook hoog op mijn verlanglijstje staan hoor, maar de centen zijn op)
Ik woon niet zo ver van het mijnterrein in Beringen, rond de mijnterril is het leuk rijden (bij droog weer toch) en bovenop de terril is een klein bmx/downhill parcours.
Ik ben al zo ver dat ik bij elk familieuitje/werkverplaatsing/wandeling/... de omgeving "scan" naar geschiktheid om met rc's te spelen :unsure:
 
Die losi is ook echt een hele dikke wagen?maar zijn zo ongelooflijk duur ?laat staan als je er een klapper mee maakt en wat schade hebt ?.
Maar we zijn met alle knettergek ?want dat doen ik ook kijk meer om me heen waar ik knap kan knallen ?dan dat ik op de weg let.
Heb hier in de buurt ook gevraagd of ik op hun Bmx baan mag rijden.
Maar dan maak ik hem stuk dus dat mag niet ?want echt springen zit er hier niet in.
 
Blij te horen dat ik niet (alleen) gek aan het worden ben ;)
De onverharde bmx parcours en pumptracks zijn hier ook verboden terrein hoor, op het mini-terrein aan de terril na (denk ik toch, ben er nog niet weggejaagd)
Betonnen skateparkjes lukken wel als het niet druk is, maar ik heb de neiging om daar onderdelen te breken :rolleyes:
 
Het is een rare hobby ? ik heb nog nooit met mijn auto's op een skate baan gereden omdat ze altijd zo druk zijn?
Wil ook wel een keer proberen maar het is een ingrediënt voor problemen.
En ik probeer de boel toch een beetje heel te houden ??hoe ver dat lukt?
Plus dat gestuntel van mij wil ik ze niet aan doen ?want was ook niet van plan wat die Kevin Talbot doet
 
Dito, wel mooi om naar te kijken die filmpjes van Kevin Talbot met sappig accent.
Zelfs al mocht ik zoveel materiaal hebben als Talbot, dan nog zou ik er net iets voorzichtiger mee omgaan.
Heb ook de indruk dat die met 1 hand en al filmend nog rondjes rond mij zou rijden ?
 
Ja dat heb ik ook wel eens geprobeerd maar was geen succes ?
Heb trouwens deze net gekregen met de post?dus heb wat op te plakken ? helemaal blij met een grote sticker ?

https://www.arrmaskinz.com

Voor mensen die afvragen waar ze vandaan komen. Echt een toffe gast want een tijdje mee zitten mailen omdat het pakketje zoek was geraakt.
Maar hij mailde zelf om te vragen of ik het al had gekregen ? vindt wel netjes een beetje service ?
 
Deze zit er alvast op want ben al een hele tijd bezig om deze auto af te maken.
Nu de body nog en dan kan ik een eerste tests ronden rijden. Maar die schiet ook al lekker op ? maar het hydro dippen ging een beetje mis?heb ik weer?

Maar die sticker gaat echt super makkelijk ?was even bang dat het kloten was?met 100x op nieuwe op plakken omdat je scheef gaat ?maar het is gelukt.

En deze heb ik voor mijn typhon en exb maar doen ik van de week wel even.


Lol ik moet die foto's weghalen ?




IMG_20201230_104726.jpg
 
Last edited:
Voor iedereen die ik op de vergeten ben?maar nog de beste wensen en een goede gezondheid voor het nieuwe jaar ?en laten een fantastische bash jaar worden ?
 
Kijk nu heb ik mijn typhon en zoals je ziet heeft zei al een skidplate.
Maar die andere hoort bij het chassis 😎en om het geheel af te maken 👌zou ik het wel vet vinden om die er onder te hangen.
Alleen de gaatjes komen niet helemaal overheen 😞.
Dat wordt dus een gaten kaas in mijn 7075 aluminium chassis als ik die set compleet wil maken.
Is dat rampzalig voor je chassis?
Want sta niet echt te springen om nog 2 gaten te boren als het chassis er slechter van wordt.
Want ze zitten wel heel krap op mekaar met mijn Timmermans oog🤓

IMG_20210109_195626.jpg
 
Kijk nu heb ik mijn typhon en zoals je ziet heeft zei al een skidplate.
Maar die andere hoort bij het chassis 😎en om het geheel af te maken 👌zou ik het wel vet vinden om die er onder te hangen.
Alleen de gaatjes komen niet helemaal overheen 😞.
Dat wordt dus een gaten kaas in mijn 7075 aluminium chassis als ik die set compleet wil maken.
Is dat rampzalig voor je chassis?
Want sta niet echt te springen om nog 2 gaten te boren als het chassis er slechter van wordt.
Want ze zitten wel heel krap op mekaar met mijn Timmermans oog🤓

View attachment 118861
Dus die bij het chassis hoort die past niet?
 
Zie ik het goed dat enkel de gaten aan de rechterkant niet overeen komen? Kan je de ingreep dan niet beperken tot 1 extra gat voor de uiterst rechtse opening?
 
Back
Top