Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Lekker bezig ben bedankt voor die Engelse link ?
Die hebben een leuke woordspeling op hun site ??
Ga zo ff kijken wat ze allemaal hebben ?

Was druk aan het wachten op een blx 120 maar op een of andere manier heeft niemand nog 4s spulletjes ?ook niet bij toemen.nl
Maar gelukkig is er nog eBay ?moet wel weer wachten ?
Zometeen heb ik alles binnen en dan kan ik eindelijk rijden na wat sleutelen ?en dan zal je zien hebben we een lock down?en mag je niet naar buiten ?

Trouwens nog even tip voor iemand die nog lipo's moet hebben.?
Want de 27e heeft Ali express weer een uitverkoop?doe er je voordeel mee ?
 
Ik wilde de veren van mijn V1 shocks vervangen. Want deze zijn echt 10x niks, wat zijn die slap zeg.

Ik heb over de Techno veren gelezen maar ook over de Arrma veren uit de V4 versie.

Maar deze liggen niet op vrd bij Toemen en TopRC.

Hebben jullie andere alternatieven voor mij?

Shock olie had ik al vervangen maar nog is de demping te zacht, met name aan de voorzijde. Als ik rem zakt de voorkant helemaal in.....
 
Ik wilde de veren van mijn V1 shocks vervangen. Want deze zijn echt 10x niks, wat zijn die slap zeg.

Ik heb over de Techno veren gelezen maar ook over de Arrma veren uit de V4 versie.

Maar deze liggen niet op vrd bij Toemen en TopRC.

Hebben jullie andere alternatieven voor mij?

Shock olie had ik al vervangen maar nog is de demping te zacht, met name aan de voorzijde. Als ik rem zakt de voorkant helemaal in.....

De enige tip die ik jou kan geven is niks meer bij toprc kopen ?

https://www.ebay.com/itm/Arrma-Outc...ispr=1&hash=item4203cd7d93:g:tbkAAOSwHk9dF3nL

Geen idee of je dat wat vindt ?
 

Dit vind ik zeker wat????

Maar ik wilde niet zoveel gaan uitgeven voor shocks. Mijn shocks zijn goed, heb ze pas voorzien van nieuwe olie. Alleen de veren zijn zo slecht, dus vandaar zocht ik tips voor nieuwe veren.

Heb net weer even gereden maar met mijn 2x2s was het maar van korte duur.

Ik heb gens-ace-r-spam Bashing 5500mah zie foto. En ik was volgens mij na iets meer dan 5 minuten al klaar met rijden.. De auto ging dan naar lvc modus.. (Rood ledje brand en blauw knippert)
Ik reed in een park op een groot grasveld.
Rondjes gereden en de hele tijd volgas

Zou dit dan de reden zijn dat ik m zo snel leeggereden heb?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    224.6 KB · Views: 22
  • F64A31B3-D72C-4471-8F53-FE7BBE095110.jpeg
    F64A31B3-D72C-4471-8F53-FE7BBE095110.jpeg
    355.4 KB · Views: 21
Ik vindt de prijs juist wel meevallen ?maar misschien een goede optie voor later?mocht jij je shocks breken....

Je hebt natuurlijk een monster ?die aardig wat stroom nodig heeft.
Dus ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft.?en zeker als je vol gas gaat?

Maar 100% zeker doen weet ik het ook niet ?en misschien weet iemand anders hier het antwoord.....?
Want heb zelf ook een 2 lipo batterijen die heel snel leeg zijn?geen idee waarom??

En ik moet je eerlijk zeggen dat ik met lipo saver rond reed?
Omdat ik die ook in mijn drone gebruikte?en je niet wilt neerstorten omdat je batterij leeg is?gaat op tijd piepen?
Plus ik wist het toen nog niet ?maar die tip geven ze je ook niet bij toprc als je vraagt om een lipo saver.
Dus hopelijk weet iemand anders het?
 
Ik wilde de veren van mijn V1 shocks vervangen. Want deze zijn echt 10x niks, wat zijn die slap zeg.

Ik heb over die Techno veren gelezen maar ook over de Arrma veren uit de V4 versie.

Maar deze liggen niet op vrd bij Toemen en TopRC.

Hebben jullie andere alternatieven voor mij?

Shock olie had ik al vervangen maar nog is de demping te zacht, met name aan de voorzijde. Als ik rem zakt de voorkant helemaal in.....
Volgens mij heb ik die Tekno veren nog ergens liggen, had ze er ook op zitten, zijn idd een stuk steviger. Heb er nu v3 shocks op zitten.
Zal straks ff zoeken of ik ze nog heb dan stuur ik ze wel op (y)
Dit vind ik zeker wat????

Maar ik wilde niet zoveel gaan uitgeven voor shocks. Mijn shocks zijn goed, heb ze pas voorzien van nieuwe olie. Alleen de veren zijn zo slecht, dus vandaar zocht ik tips voor nieuwe veren.

Heb net weer even gereden maar met mijn 2x2s was het maar van korte duur.

Ik heb gens-ace-r-spam Bashing 5500mah zie foto. En ik was volgens mij na iets meer dan 5 minuten al klaar met rijden.. De auto ging dan naar lvc modus.. (Rood ledje brand en blauw knippert)
Ik reed in een park op een groot grasveld.
Rondjes gereden en de hele tijd volgas

Zou dit dan de reden zijn dat ik m zo snel leeggereden heb?
5 minuten is echt te weinig met die lipo's, dan klopt er iets niet. Weet je zeker dat het 5 minuten was?
 
Volgens mij heb ik die Tekno veren nog ergens liggen, had ze er ook op zitten, zijn idd een stuk steviger. Heb er nu v3 shocks op zitten.
Zal straks ff zoeken of ik ze nog heb dan stuur ik ze wel op (y)

5 minuten is echt te weinig met die lipo's, dan klopt er iets niet. Weet je zeker dat het 5 minuten was?

Oh dat zou geweldig zijn als je ze kunt vinden en versturen! Alvast bedankt!

Wbt rijtijd: nou misschien 7 min dan, maar langer niet..

Lipo's zijn splinternieuw, altijd gebalanceerd opgeladen.

Ik heb dan nog wel de oude esc de BLX180, maar daar kan het toch niet aan liggen?
 
Oh dat zou geweldig zijn als je ze kunt vinden en versturen! Alvast bedankt!

Wbt rijtijd: nou misschien 7 min dan, maar langer niet..

Lipo's zijn splinternieuw, altijd gebalanceerd opgeladen.

Ik heb dan nog wel de oude esc de BLX180, maar daar kan het toch niet aan liggen?
Kan maar zo die regelaar zijn, Arrma heeft ze een tijdje kosteloos omgeruild voor de blx185, je kan het proberen.

Heb de Tekno veren gevonden, stuur je adres maar door in een pm.
 
Kan maar zo die regelaar zijn, Arrma heeft ze een tijdje kosteloos omgeruild voor de blx185, je kan het proberen.

Heb de Tekno veren gevonden, stuur je adres maar door in een pm.

Hoop het niet, het rijd eigenlijk gewoon goed. Maar alleen erg kort.. Moet ik Arrma gewoon een mailtje sturen?

Ps als het goed ja heb ik je een DM gestuurd, ontvangen?
 
Hoop het niet, het rijd eigenlijk gewoon goed. Maar alleen erg kort.. Moet ik Arrma gewoon een mailtje sturen?

Ps als het goed ja heb ik je een DM gestuurd, ontvangen?

Ik heb toevallig een filmpje gezien over die veren waar jij het over hebt?dus ben benieuwd wat jij er dan van vindt als je ze er op hebt zitten.

En je kan altijd arrma even een mailtje sturen ? kan geen kwaad denk ik dan..
 
Ik heb toevallig een filmpje gezien over die veren waar jij het over hebt?dus ben benieuwd wat jij er dan van vindt als je ze er op hebt zitten.

En je kan altijd arrma even een mailtje sturen ? kan geen kwaad denk ik dan..
Goedemorgen

Heb je de link naar het filmpje?

En na veel lezen verdenk ik de esc ook.. Dat is balen zeg. Koop je een 2ehandse en blijkt er dan meer aan de hand te zijn met de auto... Dat is enorm balen...

Hoop dat Arrma wat voor me kan betekenen.. En anders op zoek gaan naar een esc waarmee ik wel langer rond kan rijden dan alleen 5 min???
 
Ach dat is ook zo bij een echte auto ?want ze zijn om mee te bashen?dus dan hoef je niet te verwachten dat er een oud omaatje mee gereden heeft ? maar je gebruikt wel 4s op een 6s dus weet niet of het dan sneller gaat ??
Dat kan je meteen even vragen aan arrma?

Hier heb je een paar linkjes ?was wel interessant ?ik heb er weer wat van geleerd ?


https://www.ebay.com/itm/Arrma-TYPH...753729&hash=item4d932a8101:g:ngQAAOSwwKhczGGz

Maar gelukkig is er eBay ? want het hoeft niet duur te zijn ?
Heb hier gisteren ook een esc besteld wat de blx 120 is er nog niet? hopelijk krijg ik hem 28 april ?

Zo raar ik bestel alleen maar onderdelen die er nog niet zijn? dus heb het omgezet naar een vliegtuig ?tijd om die neer te storten ?
 
Ach dat is ook zo bij een echte auto ?want ze zijn om mee te bashen?dus dan hoef je niet te verwachten dat er een oud omaatje mee gereden heeft ? maar je gebruikt wel 4s op een 6s dus weet niet of het dan sneller gaat ??
Dat kan je meteen even vragen aan arrma?

Hier heb je een paar linkjes ?was wel interessant ?ik heb er weer wat van geleerd ?


https://www.ebay.com/itm/Arrma-TYPH...753729&hash=item4d932a8101:g:ngQAAOSwwKhczGGz

Maar gelukkig is er eBay ? want het hoeft niet duur te zijn ?
Heb hier gisteren ook een esc besteld wat de blx 120 is er nog niet? hopelijk krijg ik hem 28 april ?

Zo raar ik bestel alleen maar onderdelen die er nog niet zijn? dus heb het omgezet naar een vliegtuig ?tijd om die neer te storten ?

Super bedankt voor de link! Maar ik ga even wachten op feedback van Arrma, zie email. Heb ze een mail gestuurd en ze hebben al gereageerd, hoop dat ze mij willen helpen aan een nieuwe ESC
 

Attachments

  • 851107C6-D72E-41F2-BF44-485DC0F08087.jpeg
    851107C6-D72E-41F2-BF44-485DC0F08087.jpeg
    171.8 KB · Views: 29
Nou inderdaad hopen dat je gewoon een nieuwe krijgt ?zou wel super relaxed zijn??
Maar jij krijgt dan wel een andere stekker aansluiting voor je batterij ?want ze zijn overgestapt naar ec5
Niet dat het uitmaakt ?want er is ongetwijfeld een verloop voor?

Ben zelf ook niet van het solderen?daar brandt ik mijn vingers nog niet aan?maar misschien wel handig om te leren ?want heb zelf ook een paar stekkers die veranderd moeten worden ?
Kreeg gisteren ook een hobbyking als optie.
Bij sommige onderdelen vindt ik niet erg als het niet origineel is? maar esc jou ik graag orgineel.

Morgen krijg ik een nieuwe kraton kap ?
Dus kan weer ontwerpen en hydro dippen ?en proberen er weer wat van te maken ?
Als hij klaar is zal ik wel een foto plaatsen ?
 
Back
Top