Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Nou het is dus een telemetrie kabeltje dus die moet dat als het goed is in de gaten houden ?
 
Nou het is dus een telemetrie kabeltje dus die moet dat als het goed is in de gaten houden ?
Ja haha dat snap ik wel, woon niet onder een steen :banghead:
Het is een tussenstuk dus het kan zijn dat het spul op max 12 volt (3s) loopt en hij dus 1 lipo meet ipv 2 (in serie).
Voordat je er 25 volt op flikkert (dus op de kabels van de esc) en je je gaat afvragen waarom het niet werkt zou ik het max voltage checken wat dat ding aankan.

Edit: kan tot max 6s

1608063310371.png


ps er zit ook Cruise Control op, da's wel echt perfect voor jou :ROFLMAO: :ROFLMAO:
1608063488511.png
 
???heerlijk dat jullie zoveel vertrouwen in mij hebben ???
Daar moet ik hem wel eerst voor update voor ik cruise control heb.?

Er zitten veelste veel functies op?die ik natuurlijk nooit ga gebruiken ?
Hij is wel handig voor de mensen die een crawler hebben of een eventuele speedrun willen doen ?
Dus dat wordt wat?ik wou gewoon iets meer bereik hebben ?en al die poespas had ook niet gehoeven ?had misschien toch voor die dombo moeten gaan?

Vraag me wel af waar ik die 2 extra lange kabels ga verstoppen in mijn auto's ?
Want het moet in een hoek van 90° voor het best resultaat.?
Kan ik er 1 in het doosje houden en 1 eruit laten?? Of moeten ze allebei eruit???

Die reciever box ook te klein voor als die telematrie kabels er ook nog bij moeten..?
Dat stukje schuim wat er tussen zit om het water dicht te maken.
Wat kan ik daar voor pakken ??
Want deze is wat verouderd en werkt ook voor geen meter?
 
Nou heb ik deze esc en er zit een pgm kabel aan met een Servo plug?
Ik geloof dat de kabel in het midden voor de esc is?? Want die heeft ook een Servo plug.

Staat niks over in de gebruiksaanwijzing ?dus geen idee waar hij voor is??

IMG_20201216_092946.jpg
 
Nou heb ik deze esc en er zit een pgm kabel aan met een Servo plug?
Ik geloof dat de kabel in het midden voor de esc is?? Want die heeft ook een Servo plug.

Staat niks over in de gebruiksaanwijzing ?dus geen idee waar hij voor is??
Rechts (set) zit je aan/uit knop op denk ik? Die middelste naar de receiver en PGM staat voor Program gok ik
1608121339687.png
 
Ok ? ik dacht al waar moet ik doe nou weer in prikken ?.
Nou dan kan die er uit ?staat ook niks in de gebruiksaanwijzing over?.

Wel super blij want vandaag kan weer hoop doen aan het monster ?
Maar had wel lekker geweest als ik een motor in de post had gekregen ?
 
Ben weer erg trots op mezelf ?wat vinden jullie van mij chocolaatjes?de kerst editie.?
Ze zijn erg leuk en lekker voor feestjes en partijtjes?of als je de hele dag van iemand geen last wil hebben ??

En het monster begint nu op te schieten ? motor esc en Servo en dan de puntjes op de i.
Moet ook nog kijken welke body het wordt.
Die jou concept heeft er wel een die vet is?maar weer nergens te krijgen

Weet iemand waar dat arrma ding voor is of waar die bij hoort?echt geen idee ?

IMG_20201216_185718_Bokeh.jpg


IMG_20201216_205232.jpg


IMG_20201216_204553.jpg
 
Ben weer erg trots op mezelf ?wat vinden jullie van mij chocolaatjes?de kerst editie.?
Ze zijn erg leuk en lekker voor feestjes en partijtjes?of als je de hele dag van iemand geen last wil hebben ??

En het monster begint nu op te schieten ? motor esc en Servo en dan de puntjes op de i.
Moet ook nog kijken welke body het wordt.
Die jou concept heeft er wel een die vet is?maar weer nergens te krijgen

Weet iemand waar dat arrma ding voor is of waar die bij hoort?echt geen idee ?

View attachment 114302

View attachment 114328

View attachment 114329
Chocolaaaaa!!!!!???
Hahaha


Goed bezig man, bijna klaar voor de vuurdoop.

Ik moet helaas nog even wachten op mijn onderdelen van Toemen.
Had ze vanmiddag een chat berichtje gedaan..kreeg in een mailtje terug dat het sowiezo nog 4 weken gaat duren...( en ik wacht al 2maand) ??
Had ik nu mijn kraton maar nooit verkocht dan had ik nog kunnen vlammen?

Dat zwarte dopje/dingetje hoort op dat rode alu stuur deksel ding volgens mij ( god ik vergeet telkens de naam van dat ding)
 
Hallo allemaal.
Hier een nieuwe Arrma lover.
Mijn naam is Remco. (49)
Ik rij (al 3x) op een parkeer plek aan het haringvliet. Genaamd "de banaan"

Sinds een paar weken in bezit van een 2de hands kraton 6s V3 (Misschien wel van 1 van jullie)
Wat een verschil met vroeger.
Jaar of 20 geleden reed ik rond met 29cc offroad. Van FG. Niet te vergelijken.

Wel benieuwd of er mensen gaan rijden komend weekend. Liefst ergens in Brabant. Dan kan een collega van mij (ook met een kraton) ook mee. Ik zou mij graag eens aansluiten bij jullie, om wat extra ervaring op te doen.

Groet,
Remco.
 
Dat zwarte dopje/dingetje hoort op dat rode alu stuur deksel ding volgens mij ( god ik vergeet telkens de naam van dat ding)
?Echt geen idee ?want op de tekeningen kom ik hem niet tegen ?

Ik wil graag bredere bandjes op mijn nieuwe autootje zetten maar niemand heeft die vertandingen op voorraad ?en zoals ik zie komt er pas in februari weer een keer voorraad.
Helaas kan je niet alles afschuiven op corona maar echt waardeloos dat zo'n bedrijf geen voorraad heeft ?

Hallo allemaal.
Hier een nieuwe Arrma lover.
Mijn naam is Remco. (49)
Ik rij (al 3x) op een parkeer plek aan het haringvliet. Genaamd "de banaan"
Hey Remco?

Welkom bij de club van idioten ??
Maar gezellig man en je hebt een leuke auto gekocht ? de eerste keer dat ik die in het echt zag was ik ook meteen verkocht.? YouTube filmpjes en foto's heb je niet echt door hoe groot hij is?maar wat een monster ?

Was ie van een oud omaatje geweest die er nooit meegereden heeft of hebben ze hem aan de tand gevoeld??
En kijk maar uit want voor je het weet heb je er drie en een vliegtuig of een paar bootjes die veelste hard gaan?

Ik kan dit weekend niet en ligt ook een beetje uit de richting want ik kom uit de buurt van Alkmaar ?.
 
Ok? nou ja dan is dat van een oud model ofzo?want tegenwoordig zit daar natuurlijk die afdekplaat om die rode stang er tussen te zetten.
Geen idee of een talion die ook heeft?want dat is toch een model die minder aandacht krijgt als de rest heb ik het idee ?
 
Ok? nou ja dan is dat van een oud model ofzo?want tegenwoordig zit daar natuurlijk die afdekplaat om die rode stang er tussen te zetten.
Geen idee of een talion die ook heeft?want dat is toch een model die minder aandacht krijgt als de rest heb ik het idee ?
Maak je er een gouwe ketting van :ROFLMAO:
 
Goedeavond alle Arrma fans!

Ik ben nieuw op dit gebied dus heb ik een vraagje... en misschien nog wel veel meer haha!

Ik heb de outcast 8s gekocht van de week en daarbij zit de spektrum DX3 controller. Hoe kan ik op een of andere manier de snelheid van de auto zien en accu level etc.

Ik heb zitten zoeken op internet en de een zegt je hebt een bleutooth module nodig, de andere zegt dat die er nog niet zijn voor de DX3.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen?

Alvast bedankt!!!
 
Hoi ik kom uit Nieuwegein (Uteg),
Ben 39

Ik heb van de week de outcast 8s gekocht en om lekker te bashen heb ik 4x 4s 8500mah accu's erbij #kunjeffvooruit.

Ik heb nog geen bashing plek maar als iemand iets weet in mijn buurt hoor ik het graag!
 
Welkom Speeddevil. 39, mooie leeftijd, dat ben ik ook nog de komende 3 weken.

Ik gebruik zelf geen spektrum radio, maar als ik het goed begrijp is de bluetooth module voor de DX3 is nog niet uit en de oude werkt niet inderdaad.
 
Welkom Speeddevil. 39, mooie leeftijd, dat ben ik ook nog de komende 3 weken.

Ik gebruik zelf geen spektrum radio, maar als ik het goed begrijp is de bluetooth module voor de DX3 is nog niet uit en de oude werkt niet inderdaad.
Oke, ik vind het wel jammer want wil graag kunnen zien hoe lang ik nog kan rijden en hoe hard haha
 
Standaard haalt ie ~70 km/u topsnelheid. Zodra je op zulke snelheden komt wil je niet op je kleine schermpje kijken. En als je echt accuraat je topsnelheid wilt zien zal je toch moeten uitwijken naar een skyrc 020

Hoe lang je nog kan rijden, ga je vanzelf merken, je voelt de punch en topsnelheid afnemen naarmate het voltage afneemt. Om het exacter te weten is het wel handig om op je afstandsbediening te kunnen zien.
 
Back
Top