Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Kijk hem even een vette gopro hebben ??super vet met al die meters er bij ?

Ik heb zelf deze al een tijdje geleden besteld ?

Skyrc GSM020

Maar toen brak er een virus uit?dus daar wacht ik al een tijdje op?
Want ik wil ook heel graag weten hoe hard hij gaat en al dat soort dingen ?

Maar wel vaag dat je de ene keer langer kan als de andere keer?
 
Kijk hem even een vette gopro hebben ??super vet met al die meters er bij ?

Ik heb zelf deze al een tijdje geleden besteld ?

Skyrc GSM020

Maar toen brak er een virus uit?dus daar wacht ik al een tijdje op?
Want ik wil ook heel graag weten hoe hard hij gaat en al dat soort dingen ?

Maar wel vaag dat je de ene keer langer kan als de andere keer?


Ja anders zit die gopro ook maar niets te doen?? dus dacht ik eraan om 'm hiervoor te gebruiken. Echt wel lachen hoor. Ik zou harder moeten kunnen maar de straat was hiervoor tekort??‍♂️. Volgende keer maar even een parking opzoeken en straatbandjes kopen.

Ja het idd heel vreemd van de LVC dat ie de ene keer sneller ingrijpt dan een andere keer...

Heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven voor een andere ESC. Misschien gedraagt de nieuwe net zo... Dan was het echt en waste money geweest...
 
Ja anders zit die gopro ook maar niets te doen?? dus dacht ik eraan om 'm hiervoor te gebruiken. Echt wel lachen hoor. Ik zou harder moeten kunnen maar de straat was hiervoor tekort??‍♂️. Volgende keer maar even een parking opzoeken en straatbandjes kopen.

Ja het idd heel vreemd van de LVC dat ie de ene keer sneller ingrijpt dan een andere keer...

Heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven voor een andere ESC. Misschien gedraagt de nieuwe net zo... Dan was het echt en waste money geweest...
Ik ben zelf aan de 3e BLX185 bezig, nooit problemen mee en zie er nooit klachten over op dit forum, dus dat zal wel meevallen.
 
Ik ben zelf aan de 3e BLX185 bezig, nooit problemen mee en zie er nooit klachten over op dit forum, dus dat zal wel meevallen.

Ik bedoel ook niet dat ze problemen hebben. Maar meer dat ik niet onnodig kosten moet gaan maken. Het is gewoon vreemd hoe dat ding zich gedraagt...
 
Pffff ff

Gaat het toch weer geld kosten ???
Dat doet deze hobby, wil echt niet weten wat ik er al aan heb uitgegeven. Kan je een mooie (echte) auto voor kopen....

Je bent iig niet de enige mocht dat helpen :banghead:: https://www.arrmaforum.com/threads/no-good.20423/

Maar wel flauw van Toemen (daar had je 'm gekocht toch?) dat ze hier niks over hebben gezegd, dat weten ze echt wel.
 
Dat doet deze hobby, wil echt niet weten wat ik er al aan heb uitgegeven. Kan je een mooie (echte) auto voor kopen....

Je bent iig niet de enige mocht dat helpen :banghead:: https://www.arrmaforum.com/threads/no-good.20423/

Maar wel flauw van Toemen (daar had je 'm gekocht toch?) dat ze hier niks over hebben gezegd, dat weten ze echt wel.

Hi nee ik had deze 2ehands gekocht. De vorige eigenaar had het bij Toprc gekocht, niet Toemen...
 
Hi nee ik had deze 2ehands gekocht. De vorige eigenaar had het bij Toprc gekocht, niet Toemen...
Ah ok, van een particulier gekocht dus.
Balen, had het je meteen afgeraden. Maar het is niet anders. ESC's (de mijne tenminste) moeten toch worden vervangen af en toe, afhankelijk van het gebruik. Heb ook al een BLX185 geploft, mooie rookbom was dat! :doctor:


 
Ah ok, van een particulier gekocht dus.
Balen, had het je meteen afgeraden. Maar het is niet anders. ESC's (de mijne tenminste) moeten toch worden vervangen af en toe, afhankelijk van het gebruik. Heb ook al een BLX185 geploft, mooie rookbom was dat! :doctor:



WOW!!

Dus dat kan bij mij ook gebeuren met m'n blx180?

Jij reed/rijdt op 6s?

Misschien dat je daarom eerder kans hebt op dit soort issues?
 
WOW!!

Dus dat kan bij mij ook gebeuren met m'n blx180?

Jij reed/rijdt op 6s?

Misschien dat je daarom eerder kans hebt op dit soort issues?
Ja was op 6s, maar snap het wel hoor. Hij staat op Backflips met 13t pinion. Dat kan prima maar ik rijd er niet zuinig mee en rit ervoor ging de fan stuk en schoot hij al een paar keer in de overheat modus, had eigenlijk niet verder moeten rijden.
De keer erna reed ik met sandpaddles, dan heeft zo'n ding echt heel veel grip en dat vraagt ook veel meer van de elektronica.
Gelukkig was m'n lipo ok anders was de hele auto in vlammen opgegaan.

Hoort erbij, stinkt wel gigantisch trouwens! :sick:
 
Last edited:
Ik begrijp er even niks meer van ?ben lekker aan het knutselen en ben bijna klaar ? tenminste dat dacht je ? want ik sta weer voor een raadsel ?.

Ik heb een nieuwe motor en doe er meteen een ventilator op de Heat sink?want we hebben extra koeling nodig.

Maar als ik hem aansluit op een batterij dan doet hij het? maar al steek ik hem in een willekeurige kanaal dan doet hij het niet?
Hij hoort het toch gewoon te doen als je hem aan zet ?
En dat is bij jenny's RC dus dat is betrouwbaar ?
Lol nou het probleem is opgelost ? had een kabeltje verkeerd om?????
 

Attachments

  • IMG_20200330_193814.jpg
    IMG_20200330_193814.jpg
    369 KB · Views: 25
Last edited:
Yep dat is de blx185, die gebruikt Arrma al jaren in alle 6s modellen (na die rode van jou).
Is van Hobbywing, prima spul als je niet te gek gaat doen (y)
Ik begrijp er even niks meer van ?ben lekker aan het knutselen en ben bijna klaar ? tenminste dat dacht je ? want ik sta weer voor een raadsel ?.

Ik heb een nieuwe motor en doe er meteen een ventilator op de Heat sink?want we hebben extra koeling nodig.

Maar als ik hem aansluit op een batterij dan doet hij het? maar al steek ik hem in een willekeurige kanaal dan doet hij het niet?
Hij hoort het toch gewoon te doen als je hem aan zet ?
En dat is bij jenny's RC dus dat is betrouwbaar ?
Lol nou het probleem is opgelost ? had een kabeltje verkeerd om?????
Haha, oeps foutje
 
Yep dat is de blx185, die gebruikt Arrma al jaren in alle 6s modellen (na die rode van jou).
Is van Hobbywing, prima spul als je niet te gek gaat doen (y)

Haha, oeps foutje

Ok Thanks. Dan wordt het via Ebay en kost het ongeveer €70,- maar dan moet ik wel meer dan 1 maand wachten. Of ik bestel via Ron's rc store voor ongeveer €90,-. Levertijd is even onbekend.

Ik begrijp er even niks meer van ?ben lekker aan het knutselen en ben bijna klaar ? tenminste dat dacht je ? want ik sta weer voor een raadsel ?.

Ik heb een nieuwe motor en doe er meteen een ventilator op de Heat sink?want we hebben extra koeling nodig.

Maar als ik hem aansluit op een batterij dan doet hij het? maar al steek ik hem in een willekeurige kanaal dan doet hij het niet?
Hij hoort het toch gewoon te doen als je hem aan zet ?
En dat is bij jenny's RC dus dat is betrouwbaar ?
Lol nou het probleem is opgelost ? had een kabeltje verkeerd om?????

Ach joh kan gebeuren ?. Enne meten=weten ?
 
Ok Thanks. Dan wordt het via Ebay en kost het ongeveer €70,- maar dan moet ik wel meer dan 1 maand wachten. Of ik bestel via Ron's rc store voor ongeveer €90,-. Levertijd is even onbekend.



Ach joh kan gebeuren ?. Enne meten=weten ?
Ik zou eerst even contact leggen voor je besteld ?of hij er wel is en hoe lang het ongeveer duurt ?
Want ik wacht ook al even op een esc?en hopelijk komt er vandaag wat voor mij dan kan ik hem eindelijk weer uitlaten ?
Maar ja jij kan tenminste nog rijden ?

Wel benieuwd hoe hij rijdt want ik ga van een 20 pion naar een 17 ?dus daar verlies ik al wat snelheid.
Dus misschien toch weer terug naar de standaard motor mount behuizing en dan die upgrade van armma er in doen ?dan kan ik weer naar de 20 pion.
Het is nu een metalen spur Gear?
Zal mijn benieuwen of ik alles goed gedaan heb?
 
Ok Thanks. Dan wordt het via Ebay en kost het ongeveer €70,- maar dan moet ik wel meer dan 1 maand wachten. Of ik bestel via Ron's rc store voor ongeveer €90,-. Levertijd is even onbekend.
Via ebay loop je wel risico op importkosten, mijn ervaring het afgelopen jaar is dat ze niet zo scherp meer zijn bij de douane, alles komt er zo doorheen.
En levertijd Jenny's RC is 2 weken.
Ron zit hier op het forum dus je kan het hem vragen. Denk een dag of 3 met DHL.
 
Tjonge jonge ?wat een kut zooi zeg? eindelijk mijn esc binnen ?en er op gezet?
Super blij even testen in de woonkamer.

Gvd?moet hij weer uit mekaar ?ik dacht het gisteren al maar nu weet ik het zeker en snap er ook niks van.
Maar wat ik ook doe hij gaat er niet recht in? gelukkig kan ik mijn oude motor er gewoon in zetten ?dus ga hem zo even uitlaten ?.
Maar wat een kut zooi

Heb die armma blx motor mount net besteld en hopelijk gaat ie dan wel recht in? als ik hem er recht in zet dan draait ie niet.
En als ik die standaard er in die dan is hij wel recht ?
Misschien weet een van jullie het??
 

Attachments

  • IMG_20200331_145735.jpg
    IMG_20200331_145735.jpg
    236.5 KB · Views: 32
Tjonge jonge ?wat een kut zooi zeg? eindelijk mijn esc binnen ?en er op gezet?
Super blij even testen in de woonkamer.

Gvd?moet hij weer uit mekaar ?ik dacht het gisteren al maar nu weet ik het zeker en snap er ook niks van.
Maar wat ik ook doe hij gaat er niet recht in? gelukkig kan ik mijn oude motor er gewoon in zetten ?dus ga hem zo even uitlaten ?.
Maar wat een kut zooi

Heb die armma blx motor mount net besteld en hopelijk gaat ie dan wel recht in? als ik hem er recht in zet dan draait ie niet.
En als ik die standaard er in die dan is hij wel recht ?
Misschien weet een van jullie het??
Lijkt erop dat het lager er niet helemaal goed in zit (?)
 
Tjonge jonge ?wat een kut zooi zeg? eindelijk mijn esc binnen ?en er op gezet?
Super blij even testen in de woonkamer.

Gvd?moet hij weer uit mekaar ?ik dacht het gisteren al maar nu weet ik het zeker en snap er ook niks van.
Maar wat ik ook doe hij gaat er niet recht in? gelukkig kan ik mijn oude motor er gewoon in zetten ?dus ga hem zo even uitlaten ?.
Maar wat een kut zooi

Heb die armma blx motor mount net besteld en hopelijk gaat ie dan wel recht in? als ik hem er recht in zet dan draait ie niet.
En als ik die standaard er in die dan is hij wel recht ?
Misschien weet een van jullie het??

Zit de lager goed op het asje?

De mount kan er maar op 1 manier in namelijk...
 
Back
Top