Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ah cool. Ben erg benieuwd naar Zurenhoek, dat lijkt op het beeldscherm wel te kunnen matchen met Budel, nu nog de praktijk...

29 maart is m'n laatste werkdag, daarna heb ik een werkloze periode, dan kan ik doordeweeks ook op pad. Dan zal ik wel een keer Zurenhoek gaan bezoeken met de RC's.

Zijn er hier andere die ook doordeweeks kunnen bashen?
Na het werk kan ik doordeweeks weleens afspreken
 
Erg gaaf om te zien dat je bolderkar werkt Rotauq. Echt lachen hoe dat ie ook alleen kan rijden!😂🎮
Vandaag even de Bashplek in Budel ingereden voor volgende week!
Fijn dat ik n keer met Rotauq en Sandracer samen heb gereden!😎👍🏎🏜
Hopelijk zie ik er volgende week meer van t Forum op de Bashdag op 23 Maart
Ik heb er zin in!👍😎🎮

20240316_134209.jpg
 
Erg gaaf om te zien dat je bolderkar werkt Rotauq. Echt lachen hoe dat ie ook alleen kan rijden!😂🎮
Vandaag even de Bashplek in Budel ingereden voor volgende week!
Fijn dat ik n keer met Rotauq en Sandracer samen heb gereden!😎👍🏎🏜
Hopelijk zie ik er volgende week meer van t Forum op de Bashdag op 23 Maart
Ik heb er zin in!👍😎🎮

View attachment 354959
Ja die bolderkar testen was lachen. Die man met die hond aan de overkant van de parkeerplaats had zoiets van:
Ice Cube Reaction GIF
🤣
 
Zijn er beelden van de bolderkar rijdende?
Forza heeft een video opgenomen op de parkeerplaat als het goed is.

Ik heb inmiddels de esc's vervangen (oude wp-8bl150's vielen sporadisch uit, nu 2 bootesc's die ik nog had rondzwerven) en de kabels verlengd zodat de batterijen gewoon in de kar kunnen liggen

1710778159763.png
 
Forza heeft een video opgenomen op de parkeerplaat als het goed is.

Ik heb inmiddels de esc's vervangen (oude wp-8bl150's vielen sporadisch uit, nu 2 bootesc's die ik nog had rondzwerven) en de kabels verlengd zodat de batterijen gewoon in de kar kunnen liggen

View attachment 355355

Forza heeft een video opgenomen op de parkeerplaat als het goed is.

Ik heb inmiddels de esc's vervangen (oude wp-8bl150's vielen sporadisch uit, nu 2 bootesc's die ik nog had rondzwerven) en de kabels verlengd zodat de batterijen gewoon in de kar kunnen liggen

View attachment 355355
Ik ga t filmpje proberen te posten!!
Ff proberen te zippen. Mp4 pikt t forum niet.
Maar komende zaterdag kunnen we de BolderTank weer live bewonderen!
🎮😃👍
 
Ik heb net deze ‘banner’ gekocht. 2,4 meter breed. Verkooppraatje aan mezelf was dat ik daar tijdens sleutelen een auto op kan zetten.😉
Verwacht tussen de 23e en 27e, maar mocht het voor de 23e komen neem ik het mee naar de bashdag. Misschien leuk om bij de zitplek op te hangen of als achtergrond voor de ‘RC groepsfoto’.

View attachment 353428
@ForzaBudel Ze zijn binnen!😉
@rotauq En in de maat van bestelling, dus geen formaat washandje🤣
image.jpg
 
Gisteren pakketje binnen gekregen van TopRC.

Heb nu 4 de zelfde wielen MFT onder mijn senton zitten. Laat het mooie weer maar komen zodat ik kan gaan bashen!
 
Ik heb vorige zondag nog wat kunnen rijden met mn Senton, het blijft echt een toffe auto, had ook mn Gorgon mee en ookal is hij niet zo snel, hij rijdt echt wel goed :D
 
Update mbt de bashdag morgen (23 maart). Deze gaat helaas NIET door. De weersvoorspellingen zijn te slecht.
Onder voorbehoud wordt de bashdag verplaatst naar zaterdag 30 maart.
Hieronder degenen die bevestigd hadden morgen te komen:
@rotauq @ForzaBudel @Neelis
 
Last edited:
Update mbt de bashdag morgen (23 maart). De gaat helaas NIET door. De weersvoorspellingen zijn te slecht.
Onder voorbehoud wordt de bashdag verplaatst naar zaterdag 30 maart.
Hieronder degenen die bevestigd hadden morgen te komen:
@rotauq @ForzaBudel @Neelis
Ik huil mezelf vanavond wel in slaap...
 
Ik huil mezelf vanavond wel in slaap...
Het was ook geen makkelijk besluit. Maar een gevoelstemperatuur van 4 graden en continue motregel (in schraal contrast met afgelopen dagen) maakt het verre van ideale omstandigheden.

Ik zal ook even moeten wachten met het kijken of het allemaal wel in de kofferbak past van mijn nieuwe brushless voertuig past
1711114325674.png
 
Back
Top