Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Even een kort vraagje over de bashdag van zaterdag 1 juni. Ik wil graag komen en een vriend van mij ook, kan deze gewoon meekomen? We zullen dan denk beide met een xmaxx en mogelijk nog mijn typhon 6s komen.
Hey Noud,
Natuurlijk! Zolang het geen nitro is, is alles en iedereen welkom. 👍
 
Iedereen klaar voor de bashdag zaterdag?
Weersvoorspelling:
1716882999971.png
 
Ja het was weer een geslaagde dag, ondanks het weer het eerste uurtje.
Leuk dat er ook weer wat nieuwe gezichten waren; @Noud V.Y. Jij houd je vrienden uit Venlo op de hoogte van nieuwe bashdagen of gaan ze een account hier aanmaken?😉 Ik heb begrepen dat de filmpjes van de ijsbeer op de XMaxx en de Xmaxx met Spongebob in de slee binnenkort op Youtube staan (RemboRC).
Speciale dank voor @ForzaBudel voor de vlaai! Scherp opgemerkt dat de allereerste post in dit NL forumgedeelte gisteren op de dag af 5 jaar geleden was.👊

!!!!TIJD VOOR EEN NIEUWE BASHDAG!!!
Zaterdag 15 juni.
10.00uur - 16.00uur
Locatie: Kuikensvendijk, Budel (Weerter-en Budelerbergen) GPS coördinaten 51.281941, 5.633742
1717310343089.png
 
Ja het was weer een geslaagde dag, ondanks het weer het eerste uurtje.
Leuk dat er ook weer wat nieuwe gezichten waren; @Noud V.Y. Jij houd je vrienden uit Venlo op de hoogte van nieuwe bashdagen of gaan ze een account hier aanmaken?😉 Ik heb begrepen dat de filmpjes van de ijsbeer op de XMaxx en de Xmaxx met Spongebob in de slee binnenkort op Youtube staan (RemboRC).
Speciale dank voor @ForzaBudel voor de vlaai! Scherp opgemerkt dat de allereerste post in dit NL forumgedeelte gisteren op de dag af 5 jaar geleden was.👊

!!!!TIJD VOOR EEN NIEUWE BASHDAG!!!
Zaterdag 15 juni.
10.00uur - 16.00uur
Locatie: Kuikensvendijk, Budel (Weerter-en Budelerbergen) GPS coördinaten 51.281941, 5.633742
View attachment 370056
Wij vonden het zeker ook allemaal leuk!
En ik zal het ze eens vragen als zij een account aanmaken, maar ik hou ze sowieso op de hoogte.

Videos komen er inderdaad op, maar het kan nog wel even duren. Hij heeft nogal veel beeldmateriaal nog van vorige keren namelijk 😅
 
Zit beetje in twijfel mensen. Misschien kunnen jullie helpen.

Mijn infraction 3s had ik verkeerd opgeslagen in garage. Was lekkage en auto is dus aardig verroest.

Heb van de week auto gestript om schade te bekijken en tja draaide paar verroeste schroeven kaduuk.. stuur servo helemaal vast..

Nu zit ik te twijfelen de bruikbare delen motor/esc/zender/ontvanger in een roller te zetten (limitless/tyfoon)heb ik ook allemaal losgehaald, in bouw auto waar ik mee bezig ben(2wd) stampede zetten. Of te koop aanbieden als project auto voor iemand hier.

Laatste optie levert natuurlijk niet heel veel geld op. Of kan kijken welke onderdelen ik niet kan gebruiken in bouw auto en hier neerzetten zoals banden, front splitter, center brace etc.

Project auto voor iemand zou betekenen nieuwe lagers, nieuwe schroeven, volledig nachecken etc tijdrovende klus en heb zelf niet heel veel tijd.

Of is er iemand hier die hele project voor mooie prijs van mij wil overnemen?
 
Zit beetje in twijfel mensen. Misschien kunnen jullie helpen.

Mijn infraction 3s had ik verkeerd opgeslagen in garage. Was lekkage en auto is dus aardig verroest.

Heb van de week auto gestript om schade te bekijken en tja draaide paar verroeste schroeven kaduuk.. stuur servo helemaal vast..

Nu zit ik te twijfelen de bruikbare delen motor/esc/zender/ontvanger in een roller te zetten (limitless/tyfoon)heb ik ook allemaal losgehaald, in bouw auto waar ik mee bezig ben(2wd) stampede zetten. Of te koop aanbieden als project auto voor iemand hier.

Laatste optie levert natuurlijk niet heel veel geld op. Of kan kijken welke onderdelen ik niet kan gebruiken in bouw auto en hier neerzetten zoals banden, front splitter, center brace etc.

Project auto voor iemand zou betekenen nieuwe lagers, nieuwe schroeven, volledig nachecken etc tijdrovende klus en heb zelf niet heel veel tijd.

Of is er iemand hier die hele project voor mooie prijs van mij wil overnemen?
3S hardware in een limitless/typhoon roller is ook niet echt de moeite imho. Beetje oppoetsen en inruilen bij toemen is misschien wel de beste optie.
 
3S hardware in een limitless/typhoon roller is ook niet echt de moeite imho. Beetje oppoetsen en inruilen bij toemen is misschien wel de beste optie.
Laatste tijd is toemen niet meer zo makkelijk met inruilen. Schijnt 800+ nog te hebben staan.
 
Laatste tijd is toemen niet meer zo makkelijk met inruilen. Schijnt 800+ nog te hebben staan.
Had gekeken op hun site hebben een heleboel occasions inderdaad. In allerlei staten en vormen haha.

3S hardware in een limitless/typhoon roller is ook niet echt de moeite imho. Beetje oppoetsen en inruilen bij toemen is misschien wel de beste optie.
Ja zat dat ook qua prijs beetje te kijken een roller en dan 3s hardware... kan alles ook in 2wd monstertruck project doen alleen dat loopt aardig op qua kosten.
 
Last edited:
Laatste tijd is toemen niet meer zo makkelijk met inruilen. Schijnt 800+ nog te hebben staan.
De hoeveelheid verbaasde ook al een hele tijd. Onze SCX6’en staan er ook nog en het zijn er nog meer geworden. De twee Kagama’s zijn dan wel weer weg. Xmaxxen doen het volgens mij ook goed.
 
Back
Top