Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Thanks for asking

Rijdt echt heerlijk! Is toch een flink verschil tov de oude rode motor! Gisteren ruim 25 min alleen maar geknald op een zandterrein ????

Zie foto, m'n broertjes Vorza vs m'n V1 Kraton

BAE349EC-986C-40A3-B255-6D7B85063653.jpeg
 
Ik ondervind trouwens wel wat problemen met achteruit rijden.. Dat gaat vaak met een delay...

Het sturen op asfalt is ook niet soepel. Het stuurt niet strak naar links of naar rechts.

Servo is van Savox dus dat moet wel goed zijn, toch?
 
Leuk ding van je broertje ?en lekker bezig ?maar vindt je dat hij harder gaat of heb je meer vermogen met optrekken? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik hoop hem deze week ook weer even uit te laten ?maar hij moet heel blijven ?voor zondag als dat tenminste nog doorgaat??

Ik vind zelf dat achter uit ook een een kleine vertraging heeft?geen idee hoe dat komt?
En van dat sturen weet ik ook niet zeker ?vindt zelf ook dat hij beter stuurt op zand dan asfalt.
Dan is meer een tank die niet kan draaien ?
 
Leuk ding van je broertje ?en lekker bezig ?maar vindt je dat hij harder gaat of heb je meer vermogen met optrekken? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik hoop hem deze week ook weer even uit te laten ?maar hij moet heel blijven ?voor zondag als dat tenminste nog doorgaat??

Ik vind zelf dat achter uit ook een een kleine vertraging heeft?geen idee hoe dat komt?
En van dat sturen weet ik ook niet zeker ?vindt zelf ook dat hij beter stuurt op zand dan asfalt.
Dan is meer een tank die niet kan draaien ?

Hij heeft nu zeker veel meer power. Is veel feller en volgas gaat ie echt vooruit! 14t pinion, 6s en punch setting op 3!

Oh dus jij hebt daar ook last van? Vind wel jammer dat ie niet direct reageer op achteruit modus.

Op het zand stuurt het goed, op asfalt niet echt.. Zal wel door de brede profielbanden komen...
 
Beter hoor ? en lekker dat ie het weer doet ?ook meteen zin om weer rondje blazen ?

Ik heb die van mijn op punch 2 gezet?maar nog steeds wheelies als een gek ?.
Hij wil niet meteen achter uit maar remt gelukkig wel?ook wel handig ?
Bij mijn senton ging dat ook alles behalve soepel?

Zal inderdaad wel met de banden en de afstelling van de auto te maken hebben?.
Maar ben niet zo fan meer om over de straat heen te knallen ? soms kan het niet anders ?.
Maar heb toch liever gras, zand en zo want op straat gaat alles zo snel stuk ?.
Moet echt in de buurt iets vinden waar je beetje knap kan springen en kan knallen ?
 
Iemand idee waar ik titanium of hard stalen m4x14mm (motormount screw) kan krijgen? En welke hex is in jullie ogen het beste? MIP, Hudy of Arrowmax? Nu klaar mee en opzoek naar een top ding.. Twijfel alleen welke
 
Iemand idee waar ik titanium of hard stalen m4x14mm (motormount screw) kan krijgen? En welke hex is in jullie ogen het beste? MIP, Hudy of Arrowmax? Nu klaar mee en opzoek naar een top ding.. Twijfel alleen welke
Beter als MIP ga je ze iig niet vinden!
Oh dus jij hebt daar ook last van? Vind wel jammer dat ie niet direct reageer op achteruit modus.

Waarom wil je achteruit? ;)

Auto moet altijd eerst tot stilstand komen om achteruit te kunnen.. Of iig, je hebt geremd.. Trigger terug in neutraal.. En nog een keer remmen.. Dan gaat ie achteruit..

Heeft allemaal te maken met je diffs.. Als de auto nog rolt.. En je zou een instant reverse hebben.. Die klappen overleven ze niet..

Zet je 1:1 op de snelweg maar eens in zijn R
Het sturen op asfalt is ook niet soepel. Het stuurt niet strak naar links of naar rechts.

Servo is van Savox dus dat moet wel goed zijn, toch?

Als de servo de wielen wel juist uit doet slaan.. Maar auto maakt bocht niet strak genoeg.. Heb je te maken met onderstuur..
Voorwielen hebben niet genoeg grip.. En de power op de achterwielen duwt de auto als het ware rechtdoor..
Grootste oorzaak hiervoor is een slechte verhouding tussen je diffs, qua olies

Als je.. Onder power aankomt, gas loslaat en de auto in de bocht laat rollen.. Stuurt ie dan strakker?
 
Last edited:
Beter als MIP ga je ze iig niet vinden!


Waarom wil je achteruit? ;)

Auto moet altijd eerst tot stilstand komen om achteruit te kunnen.. Of iig, je hebt geremd.. Trigger terug in neutraal.. En nog een keer remmen.. Dan gaat ie achteruit..

Heeft allemaal te maken met je diffs.. Als de auto nog rolt.. En je zou een instant reverse hebben.. Die klappen overleven ze niet..

Zet je 1:1 op de snelweg maar eens in zijn R


Als de servo de wielen wel juist uit doet slaan.. Maar auto maakt bocht niet strak genoeg.. Heb je te maken met onderstuur..
Voorwielen hebben niet genoeg grip.. En de power op de achterwielen duwt de auto als het ware rechtdoor..
Grootste oorzaak hiervoor is een slechte verhouding tussen je diffs, qua olies

Als je.. Onder power aankomt, gas loslaat en de auto in de bocht laat rollen.. Stuurt ie dan strakker?

Dat zou ik moeten checken als ik van de week weer even ga rijden
 
Voor mijn drone heb ik ooit eens een hudy gekregen daar zat een titanium top op?
Ik geloof dat ik daar 4 schroeven mee aangedraaid heb en toen was dat kut ding dol?
Die drone toen ook op MP gezet? helemaal klaar met dat ding?na de laatste crash?

Ben wel eens dat knap gereedschap veel beter werkt maar je kan het overdrijven ook met de prijs?

En die microschroeven.nl even wennen aan de site?maar super relaxed ?
 
Zijn er nog meer mensen die zin hebben om zondag een berg in Utrecht onveilig te maken??
 
Ziet er netjes uit ? jammer dat je nog zit te wachten op je max6?
Heb je hem al bij rcmart besteld of nog steeds bij toemen?
Lang verhaal maar ik ben er klaar mee en besteld sinds vandaag niks meer bij toemen ?

Heb je die er al uit gehaald?
Want anders heb je zo meteen ook dat ?
En zitten die messing dingen er nog in?
Want door jou heb ik ze vervangen ?kon niet uitstaan dat ze erin zaten ?
Wou het uitstellen maar werd er gek van?

IMG_20200901_171901__01.jpg


IMG_20200901_171918.jpg
 
Mijn 1e testrun liep verkeerd af.. Na een halve pack, pinion los.. Geen gereedschap bij me.. Lekker slim!

Daarna werd het klote weer! Vandaag eindelijk weer hele dag droog geweest.. Veld was nog vochtig.. Toch even spelen.. 2 packs.. Beide 4s

 
Mijn 1e testrun liep verkeerd af.. Na een halve pack, pinion los.. Geen gereedschap bij me.. Lekker slim!

Daarna werd het klote weer! Vandaag eindelijk weer hele dag droog geweest.. Veld was nog vochtig.. Toch even spelen.. 2 packs.. Beide 4s


Mwa.... Niet echt spectaculair vind ik....
 
Back
Top