Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Weet iemand hoe deze in mekaar moet 🤷 zit geen gebruiksaanwijzing bij 🤔 kom er niet uit

IMG_20210603_132130.jpg
 
Lol stond er bij maar toch lekker eigenwijs proberen 🤣past gvd niet op een typhon 😂
Gelukkig rij ik de volgende keer vast mijn wingmount van mijn exb eraf 🤣kan ik hen daar op monteren 👍
 
Weer een domme vraag 🤷maar weet iemand de waar die pos wingmount van gemaakt is?
 
ik heb ook een dustcover besteld maar vraag me af of dat zo’n ding niet zorgt voor extra warmte/oververhitting? Gisteren en vorige week heb ik een probleempje ondervonden met m’n Senton 3s. na een minuut of 10 op 2s accu Stopt de auto ineens volledig met rijden en reageert er niets meer. Als ik de auto af zet en weer aan doet ie het weer. Kan dat door warmte komen? Lege accu of lage spanning is het niet want dan gaat ie netjes in de kruip modes.
 
Ja, dat is waarschijnlijk de ingebouwde bescherming tegen hitte. Op een 2s hoort een RC niet te oververhitten. Mss moet je een koeler gaan zoeken.

Zo'n gazen dust cover houdt denk ik niet al te veel hitte tegen, maar ik weet niet of het het waard is. Zand en nat gras is natuurlijk vervelend, maar de meeste rommel kun je er wel uit schudden
 
een dust cover met veel dust laat wel weinig lucht door waardoor je fans geen frisse lucht kunnen aanbieden om te koelen.

Lager voltage vraagt meer amperes om hetzelfde te doen. Tot de max raggen op een 2s batterij, maakt dus de boel warmer dan even hard rijden op een 3s.
 
Ja, dat is waarschijnlijk de ingebouwde bescherming tegen hitte. Op een 2s hoort een RC niet te oververhitten. Mss moet je een koeler gaan zoeken.

Zo'n gazen dust cover houdt denk ik niet al te veel hitte tegen, maar ik weet niet of het het waard is. Zand en nat gras is natuurlijk vervelend, maar de meeste rommel kun je er wel uit schudden
Er zit een blx 100 op met standaard koeling
 
Speaking of dust covers. Iemand nog een goede dust cover tip voor een kraton exb?
 
ik heb ook een dustcover besteld maar vraag me af of dat zo’n ding niet zorgt voor extra warmte/oververhitting? Gisteren en vorige week heb ik een probleempje ondervonden met m’n Senton 3s. na een minuut of 10 op 2s accu Stopt de auto ineens volledig met rijden en reageert er niets meer. Als ik de auto af zet en weer aan doet ie het weer. Kan dat door warmte komen? Lege accu of lage spanning is het niet want dan gaat ie netjes in de kruip modes.
Gebruik je de switch op je zender om van 50/75 naar 100 te schakelen en valt ie vlak daarna uit? Ik had dat vaak op 2s, bleek aan de throttle knop op de zender te liggen. Stond niet exact in het midden. Vreemd genoeg op 3s nooit last van gehad.
 
Gebruik die knop wel eens als m’n zoon van 5 even rijd . Ga dit in de gaten houden tnx
 
Nylon of Kydex, ik denk Kydex
Ja zat te denken om een bedrijf het uit te laten snijden 😉 misschien is dat goedkoper 🤷
Want ik ga nu redelijk snel door die dingen 😂en heb ik er een paar op voorraad.
Wel jammer dat hij niet past op de typhon
 
Back
Top