Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Ik woon zelf in Budel-Dorplein, dat is toch wel aardig in de buurt van Eindhoven zou ik zeggen. Spring maar een keer binnen zou ik zeggen
Dat is om de hoek! In kom uit Weert en ga altijd bashen in militair gebied van Weert/Budel🤙. Als ik de lipo’s binnen heb PM ik je😀. Heb je trouwens XT90 connectors anders moet ik die ergens gaan kopen?
 
Dat is om de hoek! In kom uit Weert en ga altijd bashen in militair gebied van Weert/Budel🤙. Als ik de lipo’s binnen heb PM ik je😀. Heb je trouwens XT90 connectors anders moet ik die ergens gaan kopen?

Aha je bashed hier:

Ik dacht dat alleen @The Bean zo dicht bij woonde, jij dus ook 😀
Met een snelle blik heb ik nog een nieuwe en aardig wat herbruikbare. Misschien dat ik er nog in de kelder heb liggen. Maar ik sukkel nog behoorlijk met mijn teen, dus daar ben ik al even niet geweest.
 
Zo’n drone is toch ook wel gaaf👍. Zo te zien zit je aan de andere kant van de weg van Weert naar Budel. Ik ga altijd aan de kant van de militare schietbaan; dat gebied was vandaag helemaal omgeploegd door de oefening die er deze week is geweest met zware voertuigen.
Achter de voormalig Engelse kazerne (nu AZC) ligt één rechte verharde weg naar de militaire schietbaan; in feite doodlopend tenzij je stuk onverhard wilt/kunt rijden. Lijkt mij prima stuk voor speedrunners zoals jij😜
 
Ben al dagen aan het overwegen om de 6s 9500 te pre orderen😄. Toch vandaag maar gegaan voor 2 stuks 4s 8000, samen voor euro 100👍. Moet ik alleen nog kijken om de Deans te vervangen in XT90 🙄. Een dun kabeltje solderen lukt me wel met mijn Action boutje, maar het echte soldeerwerk kan dan niet. Hoeveel watt soldeerbout heb je eigenlijk nodig voor lipo en motor kabels?
Soldeer hier met 60 watt, ook de QS8. Maar bullet connectoren (bv XT150) met brander zijn m'n favoriet, dat wordt veel heter.
Aha je bashed hier:

Ik dacht dat alleen @The Bean zo dicht bij woonde, jij dus ook 😀
Met een snelle blik heb ik nog een nieuwe en aardig wat herbruikbare. Misschien dat ik er nog in de kelder heb liggen. Maar ik sukkel nog behoorlijk met mijn teen, dus daar ben ik al even niet geweest.
Da's wel een mooi terreintje (y)
Niet verwacht maar het is echt een wereld van verschil 🤙🏻
Wat voor verschil merk je dan? Zien er wel mooi uit
 
Zo’n drone is toch ook wel gaaf👍. Zo te zien zit je aan de andere kant van de weg van Weert naar Budel. Ik ga altijd aan de kant van de militare schietbaan; dat gebied was vandaag helemaal omgeploegd door de oefening die er deze week is geweest met zware voertuigen.
Achter de voormalig Engelse kazerne (nu AZC) ligt één rechte verharde weg naar de militaire schietbaan; in feite doodlopend tenzij je stuk onverhard wilt/kunt rijden. Lijkt mij prima stuk voor speedrunners zoals jij😜
Dat is op het terrein zelf, daar waar geen streetview beschikbaar is?
Ik denk dat het te kort is. Het vinden van de ideale weg is lastig hoor. <700m kaarsrecht, 2 baans, mooi asfalt, overzichtelijk, niet te veel obstakels naast de weg en dan ook nog weinig verkeer... Ik ben eigenlijk van plan om s nachts of langs het kanaal of op de geuzedijk te gaan rijden
 
Wat voor verschil merk je dan? Zien er wel mooi uit
Ja dat is weer lastig en uit leggen 🙈 had ook niet verwacht dat het wat zou doen 🤣
Maar voorheen had hij al vrij snel een chassis slab als je hem op de grond liet vallen of bij een sprong.
Maar nu met die pistons en caps er op heeft dat hij nu niet meer of veel minder 👍 hangt een beetje vanaf hoe hoog natuurlijk 😉

Moet er nog wel een rondje mee rijden om ze echt uit te testen 😎dat heb ik nog niet gedaan 😞
Maar ik ga ze zeker ook voor mijn exb bestellen 😉
 
🤯 nou hebben die exb armen 2 gaatjes om je shock aan vast te maken. Vroeg me altijd al af waar die voor waren 🤷
Kom ik er gisteren pas achter dat die dus voor de talion zijn🤯
Wel vet kan je er ook een talion van maken 😎en ben wel benieuwd hoe dat rijdt.
 
Hallo allemaal!
David en ook uit omgeving Weert. Duinen bij de Weerterbergenkom ik ook graag.
Ik bash met een BRCC 3s (upgraded) en een nieuwe 3s vorteks (standaard) Beiden met threaded proline banden en balloonen niets meer. Dikkere dif-olie of zelfs een stukje siliconen in de dif (bij 6s+) werkt perfect.
Onlangs alleen een motor geblokkeerd doordat zand onder de spur ingekomen was en de motor lagers deden BOOM.
Hopelijk nu opgelost met velco, zodat het zand er niet onderin komt.
 
Hallo allemaal!
David en ook uit omgeving Weert. Duinen bij de Weerterbergenkom ik ook graag.
Ik bash met een BRCC 3s (upgraded) en een nieuwe 3s vorteks (standaard) Beiden met threaded proline banden en balloonen niets meer. Dikkere dif-olie of zelfs een stukje siliconen in de dif (bij 6s+) werkt perfect.
Onlangs alleen een motor geblokkeerd doordat zand onder de spur ingekomen was en de motor lagers deden BOOM.
Hopelijk nu opgelost met velco, zodat het zand er niet onderin komt.
Welkom David!
Misschien toch maar een keer een Weerterbergen bash-event doen dan (zodra ik weer kan lopen)
 
Hallo allemaal!
David en ook uit omgeving Weert. Duinen bij de Weerterbergenkom ik ook graag.
Ik bash met een BRCC 3s (upgraded) en een nieuwe 3s vorteks (standaard) Beiden met threaded proline banden en balloonen niets meer. Dikkere dif-olie of zelfs een stukje siliconen in de dif (bij 6s+) werkt perfect.
Onlangs alleen een motor geblokkeerd doordat zand onder de spur ingekomen was en de motor lagers deden BOOM.
Hopelijk nu opgelost met velco, zodat het zand er niet onderin komt.
Welkom. Een ervaren rc man zo te zien 👍🏼
 
Kun je je RC aan een rugzak tas hangen? Ik heb m'n slash altijd aan z'n achterbumper met een clip hangen, en de voorkant maak ik met een strap vast
 
Waarschijnlijk banden maken zoals een rugzak heeft, en die op een of andere manier aan je Kraton bevestigen. Aan de Armeniërs hangen?
 
Hij past net in een militaire tas die ik heb gekocht (dumpstore gevonden op marktplaats). Voor de langere Mojave heb ik een grote sporttas👍
image.jpg
 
Waarschijnlijk banden maken zoals een rugzak heeft, en die op een of andere manier aan je Kraton bevestigen. Aan de Armeniërs hangen?
Ik weet niet of het slim is om de Armeniërs aan banden te leggen. Maar ja, bandjes aan de a-armen klikken was wel wat ik in gedachte had
 
Back
Top