Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Een DR8 en een Raptor als roller erbij. Hmm ik heb ook een DR8 en Raptor als roller, zodat ik nog jaren vooruit kan.
Een paar roestige schroefjes is niet zo’n probleem, de rest ziet er netjes uit en volgens mij is de Raptor splinternieuw.
Ik heb hier ook nog een hele doos onderdelen voor de DR8/Raptor van chassis tot aandrijfassen… 🤔 Nee vier dezelfde is wat veel van het goede alhoewel ik dan wel weer een leuk sleutelproject heb…🤣.
@ForzaBudel Jij had het gisteren nog over dat je ook wilde gaan kijken voor de DR8/Raptor.

Edit: ik lees net dat de motor vervangen moet worden. Laat ik nou ook de Leopard 4082 die ik eerst in de DR8 had liggen, hier voor zien liggen niks te doen.
Gaat er iemand van hier bieden?🙄
Ik zag m voorbij komen op martplaats
 
Maar 4? Daar kan nog meer bij! ;-)

Heb zelf nu 3 Kratons, 2 stretched Typhons, 1 Mojave 4S en 1 Granite staan. En nog een Vendetta in onderdelen....
Zou idd een erg leuke aankoop zijn!!🤔

Maar 4? Daar kan nog meer bij! ;-)

Heb zelf nu 3 Kratons, 2 stretched Typhons, 1 Mojave 4S en 1 Granite staan. En nog een Vendetta in onderdelen....
🤭👍
 
Last edited:
1000019645.jpg

Deze platgedrukte slang was waarschijnlijk m'n probleem.

En de map sensor zit ook erg los in z'n behuizing, o-ring is plat:


Beide problemen beetje aanpakken en weer knallen met de V4!
 
View attachment 357964
Deze platgedrukte slang was waarschijnlijk m'n probleem.

En de map sensor zit ook erg los in z'n behuizing, o-ring is plat:


Beide problemen beetje aanpakken en weer knallen met de V4!
Easy fix? Mooie motor zo v4. Motorrijbewijs staat ook nog hoog op m’n lijstje. Liefst zou ik een naked willen, maar met mijn lengte (1.94) is dat volgens mij nog lastig. Kom je al snel uit bij touring, om nog lekker te kunnen zitten en degelijk uit te zien😂
 
View attachment 357964
Deze platgedrukte slang was waarschijnlijk m'n probleem.

En de map sensor zit ook erg los in z'n behuizing, o-ring is plat:


Beide problemen beetje aanpakken en weer knallen met de V4!
Hopen dat het dat is ja. Gave motor met een dik 1000cc v4 blok

Easy fix? Mooie motor zo v4. Motorrijbewijs staat ook nog hoog op m’n lijstje. Liefst zou ik een naked willen, maar met mijn lengte (1.94) is dat volgens mij nog lastig. Kom je al snel uit bij touring, om nog lekker te kunnen zitten en degelijk uit te zien😂
Mijn street triple is ook te laag voor lange mensen zeggen ze maar ik vind hem wel comfortabel zitten. MT10 of een Duke 890 zijn misschien nog interessante opties
 
Easy fix? Mooie motor zo v4. Motorrijbewijs staat ook nog hoog op m’n lijstje. Liefst zou ik een naked willen, maar met mijn lengte (1.94) is dat volgens mij nog lastig. Kom je al snel uit bij touring, om nog lekker te kunnen zitten en degelijk uit te zien😂
1000019652.jpg


Slang in heet water en hij heeft z'n originele vorm weer terug en met monteren ervoor gezorgd dat hij niet weer klem zit.
Map sensoren geïnstalleerd met een beetje o ring veilig vet.
Zou wel een easy fix moeten zijn. Van de week weer eens rijden.

Ja een Tuono V4 is wat klein voor iemand van 1.94m.
Misschien een Superduke 1290.
Er zijn veel topics over dat onderwerp op het motorforum.
 
Helaas verkocht😪
Het kan zomaar zijn dat er over een paar dagen wat meer in de groep zijn😉. Het blijft wel een gok, als je ze niet zelf gaat ophalen🤞. De conditie is dermate (zeer zeer goed) en ik ga ze dan toch nog helemaal nalopen (diff, shocks, eigenlijk tot op de laatste schroef uit elkaar) dat ik vond dat ze niet verloren mochten gaan. Misschien dat ze bij iemand van hier een baasje kunnen vinden.😉 Zou een grappige bash dag groepsfoto opleveren🤣.
 
Het kan zomaar zijn dat er over een paar dagen wat meer in de groep zijn😉. Het blijft wel een gok, als je ze niet zelf gaat ophalen🤞. De conditie is dermate (zeer zeer goed) en ik ga ze dan toch nog helemaal nalopen (diff, shocks, eigenlijk tot op de laatste schroef uit elkaar) dat ik vond dat ze niet verloren mochten gaan. Misschien dat ze bij iemand van hier een baasje kunnen vinden.😉 Zou een grappige bash dag groepsfoto opleveren🤣.
Sandracer onze local FTX/Reely dealer :p Ben toch benieuwd wie de volgende klant gaat worden.

Die van mij loopt iig weer top!
Al heb ik nu toch twee setjes diff behuizingen besteld voor de volgende keer dat ik aan de diffs moet komen. Helft van de lange bouten zijn inmiddels dol. De constructie is zeer stevig, ten koste van onderhoud vriendelijkheid. Diffje losmaken bij arrma en corelli is toch iets handiger.
 
Sandracer onze local FTX/Reely dealer :p Ben toch benieuwd wie de volgende klant gaat worden.

Die van mij loopt iig weer top!
Al heb ik nu toch twee setjes diff behuizingen besteld voor de volgende keer dat ik aan de diffs moet komen. Helft van de lange bouten zijn inmiddels dol. De constructie is zeer stevig, ten koste van onderhoud vriendelijkheid. Diffje losmaken bij arrma en corelli is toch iets handiger.
Bedoel je deze👇? Als je nog kan/wil afbestellen ik heb er hier meerdere liggen.
1711972441185.png
 
Vandaag maar eens begonnen aan de Mojave. Gaas voor de fans, spatlappen en eindelijk een start gemaakt aan de montage van de handrem.
Blijkt de diff behuizing kapot te zijn.
Van de week maar een aluminium/stalen versie halen van Arrma. Deze ook al in het midden diff zitten en stuk degelijker. Binnenwerk gelukkig nog heel.

IMG_20240401_220018357.jpg


IMG_20240401_195918034.jpg


IMG_20240401_195347188.jpg


IMG_20240401_214000311.jpg


IMG_20240401_214626036.jpg


IMG_20240401_215058303.jpg
 
So i wrote Corally and they told me to send the car, they will check everything and are very sorry for the sub par state it is in.
Will keep you posted how that ends. So far it sounds good.
 
So i wrote Corally and they told me to send the car, they will check everything and are very sorry for the sub par state it is in.
Will keep you posted how that ends. So far it sounds good.
Ik denk garantie, raar dat de differentieel van je Asuga al zo snel defect is!
 
Back
Top