Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Is gelukt hoor en stom dat ik daar zelf niet op kwam🙈

Het ook weer wat leuke spulletjes binnen gekregen 😎en na 2 weken was er eindelijk weer gootsteen ontstopper van Hg bij de supermarkt.
IMG_20210201_195335.jpg
IMG_20210202_182947.jpg
IMG_20210202_190528.jpg


Maar ik ga toch even knutselen en die kever body er weer op zetten 🙈
IMG_20210202_191148.jpg
want met die mojave banden ziet het er toch net even beter uit
IMG_20210202_191226.jpg
en het is een buggy dus het moet zo zijn😎
 
Is gelukt hoor en stom dat ik daar zelf niet op kwam🙈

Het ook weer wat leuke spulletjes binnen gekregen 😎en na 2 weken was er eindelijk weer gootsteen ontstopper van Hg bij de supermarkt.

Maar ik ga toch even knutselen en die kever body er weer op zetten 🙈 want met die mojave banden ziet het er toch net even beter uiten het is een buggy dus het moet zo zijn😎
Wel echt supervet zo met die Mojave banden idd, nice job (y)
 
Nou was wat klote want eerst deed werkte het niet🤷 maar na wat heen en weer mailen 😉heb ik een rem licht 😎🤙🏻

Wel goed dat ze een grotere reciever box hebben 👍want past echt net aan.
Is alleen jammer dat dat pas ergens in april pas weer zijn😞

IMG_20210205_155907.jpg


IMG_20210119_151222.jpg
 
Ik heb 's ff zitten te kijken op de site van Corally, die gasten hebben best een mooie site neergezet, lijkt wel veel op iets wat ik al eerder gezien heb:

https://world.corally.com/
https://corally.com/Car-Parts-Tuning/

Die namen slaan nergens op en die bodies zijn spuuglelijk maar daaronder ziet het er wel heel goed uit eigenlijk...bv zo'n Kronos heeft wel dikke specs: dubbele chassis braces en wing mount, skid plates standaard, sealed bearings, zelfde electronics als Arrma, alu center diff.
€50,- goedkoper dan een Kraton 6S en onderdelen zijn goedkoper.

Ook in-house 7075 towers, 7075 chassis en braces, spring steel drive cups, 7075 diff cases. Da's wel mooi spul allemaal.
Prijzen zijn ok en €10,- verzending met DPD. Komt uit België dus geen importkosten en lekker snel binnen.

Wat vinden jullie? Tijd om over te stappen?

1612561720374.png




1612561371669.png

1612561753179.png

1612561810384.png

1612562025110.png

1612562131919.png
 
Last edited:
Ik wilde Corally niet als een waardig alternatief tot ARRRMA zien, omdat ze geen (aftermarket) 7075 dingen hadden, maar dit verandert dat!
Toen ik laatst hun site bezocht, kreeg ik een nogal ehm... expliciete afbeelding te zien (geen reclame, maar een pop up van Corally zelf) die ik niet weg kreeg
 
Ik wilde Corally niet als een waardig alternatief tot ARRRMA zien, omdat ze geen (aftermarket) 7075 dingen hadden, maar dit verandert dat!
Toen ik laatst hun site bezocht, kreeg ik een nogal ehm... expliciete afbeelding te zien (geen reclame, maar een pop up van Corally zelf) die ik niet weg kreeg
Ja klopt dit is net nieuw allemaal, ik wordt er eigenlijk wel blij van. Andere body erop en dan ben je klaar.
Die Radix is ook wel vet.
 
Beter goed gestolen dan slecht verzonnen 😂maar zien er goed uit 😎en denk dat ze ook een graantje mee willen pikken van de arrma taart.
Blijft toch raar dat Traxxas niet echt met een passend antwoord komt 🤷

Maar ze hebben oog voor detail bij corally 😎 hoe ze dingen afgewerkt hebben met die vleugel of de onderkant bv had ik graag gezien op de armma met die rode ringen er op🤙🏻


Gaan jullie morgen nog in de sneeuw rijden??
 
Last edited:
Ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat het niet alleen heel erg veel lijkt op Arrma, maar dat de esc zelfs iets beter is; dat zou namelijk een Hobbywing max8 zijn.
Mee eens dat de namen en bodies een beetje jammer zijn.
 
Back
Top