Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Domme vraag 😬 maar is dit dan een soort van regen band net zoals in de F1 van vroeger dan 🙈geen idee hoe dat nu is 🙈en weet ook ff niet meer hoe het heet 🤣
Maar tussen stap voor je je regenbanden eronder doet.
Kan je niet gewoon beter voor sliks gaan of is een beetje profiel toch iets meer grip?

Screenshot_20211018-201216.jpg
 
Domme vraag 😬 maar is dit dan een soort van regen band net zoals in de F1 van vroeger dan 🙈geen idee hoe dat nu is 🙈en weet ook ff niet meer hoe het heet 🤣
Maar tussen stap voor je je regenbanden eronder doet.
Kan je niet gewoon beter voor sliks gaan of is een beetje profiel toch iets meer grip?

View attachment 174835
Intermediates ;)

Deze revo banden zijn alleen goed op slecht asfalt, zoals in Belgie. Hier in Nederland slijten ze veel te harder (ook s7)
En in de regen zijn ze dus ook echt niet beter. Daarvoor moet je al echt naar de R1, of de zachtere profiel banden van louise/proline.

Maar met die infraction is geen grip toch alleen maar leuker?
 
Intermediates🤦ach zolang je maar weet waar ik het over heb😉👍

Knap stukje asfalt is wel lastig inderdaad.
Maar zal ff kijken en een setje van die banden bestellen.👍
Was vorige week ff meteen vol gas op koude banden 🤣🤣
Doen we ook niet meer 😉maar is leer je van.🤣niks stuk hoor maar glijdt behoorlijk

Maar inderdaad je wordt er wel vrolijk van dat driften 🥳
 
Krijgen we dan een V3 terwijl ik net een V2 heb aangeschaft 🤣🤣 of ook een 3 s model ??

En die vendetta 😎 ben benieuwd

Ze zeggen 3s 🤷
 
Raar om die infraction op onverhard te laten rijden… misschien een soort rally versie? Of inderdaad een 3s model dat (veel) lichter is en daardoor beter geschikt voor licht offroad?
 
Was me nog niet opgevallen maar wel benieuwd naar infraction.
Misschien een klein model 🤷 hoop vragen weinig antwoorden 🤣🤣🤣
 
Velgen zijn wel vet van allebei 🤘😎 maar dat is ook het enige 🤣🤣
Inderdaad! Misschien heeft het wat gewenningstijd nodig, maar mijn eerste indruk was ook niet heel positief (lijken meer op autotjes die bij de Intertoys zouden kunne staan). Vooralsnog 👎. Het zou alleen maar positiever kunnen worden wat mij betreft 😂
 
Laatst zag ik iemand op het forum die hoopte op een onroad 3s blx😂

Arrma luistert goed naar wat hun klanten willen!

Het ziet er toch wel weer mega gaaf uit, zo'n mini versie van de infraction👍

En dan ook nog brushed, hoe verzinnen ze het😂
Nu nog met brushed modellen komen snap ik ook echt niet nee
 
Persoonlijk vindt ik het niks🤷maar ja wat ik vindt is niet zo belangrijk 😂
Want alles wat ze na de felony hebben uitgebracht 🥱is in mijn ogen ook meer van hetzelfde en een beetje overbodig..Die typhon roller begrijp ik ook niet 🤷
Gaan we volgend jaar dan allemaal tlr modellen krijgen 🤷?

Wat we natuurlijk even vergeten 🤔 er zijn ook mensen die niet zo heel veel geld hebben voor deze hobby😉
Het is natuurlijk een leuk model voor de kleine kinderen onder ons om met de hobby te beginnen.
Misschien kijken ze daar meer op🤷
 
Persoonlijk vindt ik het niks🤷maar ja wat ik vindt is niet zo belangrijk 😂
Want alles wat ze na de felony hebben uitgebracht 🥱is in mijn ogen ook meer van hetzelfde en een beetje overbodig..Die typhon roller begrijp ik ook niet 🤷
Gaan we volgend jaar dan allemaal tlr modellen krijgen 🤷?

Wat we natuurlijk even vergeten 🤔 er zijn ook mensen die niet zo heel veel geld hebben voor deze hobby😉
Het is natuurlijk een leuk model voor de kleine kinderen onder ons om met de hobby te beginnen.
Misschien kijken ze daar meer op🤷
Ik heb daarnet even de prijs van beiden opgezocht op toprc (waar je ze denk ik kan pre-orderen) en ze zijn niet goedkoop in vergelijking met andere modellen en wat je er voor krijgt!

https://www.toprc.nl/arrma-infraction-4x4-mega-rood-blauw.html?sqr=arrma&

https://www.toprc.nl/arrma-vendetta-3s-blx-groen.html?sqr=ven&
 
Goedemorgen Nederlanders!

Ik ben momenteel aan het kijken voor een eerste RC, om samen met mijn zoontje mee te gaan rijden.
Zit te kijken naar Arrma of Traxxas (zal hier beetje vloeken in de kerk zijn).
Van Arrma kijk ik naar de Kraton 6s (8s vind ik ook gaaf maar is door de grootte wellicht onpraktisch als eerste RC).

Welke winkel(s) in Nederland raden jullie aan voor Arrma?
Ik kom uit de buurt van Rotterdam. Quartel kan ze leveren begrijp ik, maar heeft ze niet op voorraad en zijn dus niet live te bekijken.

Daarnaast begreep ik dat de levering van onderdelen (momenteel) erg lastig is.
Klopt dit? Zou vervelend zijn als de auto weken/maanden uit de running is door een kapot onderdeel dat niet te krijgen is.
 
Welkom Toet👍. TopRC en Toemen hebben ze allemaal staan, net als de Traxxas modellen en vele andere merken.
Op sommige onderdelen moet je soms wat lang(er) wachten, wat vervelend is als je wilt rijden😄.
Daarom is het verstandig om van de kleine goedkopere onderdelen een extra te hebben. Bijvoorbeeld draagarmen of een goedkope servo van Aliexpress die net alleen goedkoop is, maar ook erg goed (DS3220/25/30 of 35).
Maak je geen illusie dat niks kapot kan gaan, je zoekt namelijk steeds meer de grenzen op😂.
Een Kraton 6s is zeer stevig en ik zou aanraden deze eerst of 3s of 4s te rijden, zeker als dit je eerste RC is. Dan kan je wennen aan de besturing en snelheid en de auto heeft dan flink wat ’marge’. Op 6s gaat het allemaal erg hard en slijt het allemaal wat sneller. Na een tijdje kan je dan makkelijk naar 6s door een alleen een nieuwe lipo. Of koop meteen twee 3s lipo’s, kan je ze wisselen (dus langer rijden) of als je er klaar voor bent, samen aansluiten voor 6s😎.
 
Welkom Toet👍. TopRC en Toemen hebben ze allemaal staan, net als de Traxxas modellen en vele andere merken.
Op sommige onderdelen moet je soms wat lang(er) wachten, wat vervelend is als je wilt rijden😄.
Daarom is het verstandig om van de kleine goedkopere onderdelen een extra te hebben. Bijvoorbeeld draagarmen of een goedkope servo van Aliexpress die net alleen goedkoop is, maar ook erg goed (DS3220/25/30 of 35).
Maak je geen illusie dat niks kapot kan gaan, je zoekt namelijk steeds meer de grenzen op😂.
Een Kraton 6s is zeer stevig en ik zou aanraden deze eerst of 3s of 4s te rijden, zeker als dit je eerste RC is. Dan kan je wennen aan de besturing en snelheid en de auto heeft dan flink wat ’marge’. Op 6s gaat het allemaal erg hard en slijt het allemaal wat sneller. Na een tijdje kan je dan makkelijk naar 6s door een alleen een nieuwe lipo. Of koop meteen twee 3s lipo’s, kan je ze wisselen (dus langer rijden) of als je er klaar voor bent, samen aansluiten voor 6s😎.
Bedankt voor je antwoord!

De zaak TopRC kende ik nog niet. Is voor mij ongeveer even ver rijden als Toemen.
TopRC lijkt op google ook betere reviews te hebben dan Toemen (die scoort zelfs vrij laag?)
Herkennen jullie dat beeld?
 
Back
Top