Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Vandaag een Kraton EXB 6s opgehaald bij TopRC! Prima geholpen.
Hobbywing max6 met 4986 1650kv erbij.
Savox servo en gensacearespammers 8000mah accus.

Daarnaast ook een Sanwa m17 besteld. Die komt ergens volgende week verwacht ik.

In de tussentijd proberen de boel in elkaar te zetten.
Heb vrij dapper een soldeersetje en stekkers etc meegenomen, maar moet na het zien van wat youtube filmpjes nog wel wat moed verzamelen om dit daadwerkelijk zelf te doen!

Wel veel zij om er straks mee te rijden. Ben erg benieuwd!
Nice!

Doe maar sjiek een sanwa m17.

Voldoende flux gebruiken met solderen. De kabels eerst door en door van soldeer voorzien voordat je de stekkers eraan maakt... ach youtube explains it all.
Welke stekkers ga je voor XT90? EC5? of groter?
 
Vandaag een Kraton EXB 6s opgehaald bij TopRC! Prima geholpen.
Hobbywing max6 met 4986 1650kv erbij.
Savox servo en gensacearespammers 8000mah accus.

Daarnaast ook een Sanwa m17 besteld. Die komt ergens volgende week verwacht ik.

In de tussentijd proberen de boel in elkaar te zetten.
Heb vrij dapper een soldeersetje en stekkers etc meegenomen, maar moet na het zien van wat youtube filmpjes nog wel wat moed verzamelen om dit daadwerkelijk zelf te doen!

Wel veel zij om er straks mee te rijden. Ben erg benieuwd!
Dat is meteen goed beginnen.👍 Daar ga je veel plezier mee hebben👌.
 
Vandaag een Kraton EXB 6s opgehaald bij TopRC! Prima geholpen.
Hobbywing max6 met 4986 1650kv erbij.
Savox servo en gensacearespammers 8000mah accus.

Daarnaast ook een Sanwa m17 besteld. Die komt ergens volgende week verwacht ik.

In de tussentijd proberen de boel in elkaar te zetten.
Heb vrij dapper een soldeersetje en stekkers etc meegenomen, maar moet na het zien van wat youtube filmpjes nog wel wat moed verzamelen om dit daadwerkelijk zelf te doen!

Wel veel zij om er straks mee te rijden. Ben erg benieuwd!
Zo, dat is niet mis die set. Ik heb dus ongeveer dezelfde gekocht. Iets andere setup maar je zal er veel plezier van hebben. Ben benieuwd of je nog verder upgrades gaat doen!
 
Vandaag een Kraton EXB 6s opgehaald bij TopRC! Prima geholpen.
Hobbywing max6 met 4986 1650kv erbij.
Savox servo en gensacearespammers 8000mah accus.

Daarnaast ook een Sanwa m17 besteld. Die komt ergens volgende week verwacht ik.

In de tussentijd proberen de boel in elkaar te zetten.
Heb vrij dapper een soldeersetje en stekkers etc meegenomen, maar moet na het zien van wat youtube filmpjes nog wel wat moed verzamelen om dit daadwerkelijk zelf te doen!

Wel veel zij om er straks mee te rijden. Ben erg benieuwd!
Welkom op het forum 😎 en leuke setje 🤟moest ff opzoeken maar het is een afstandsbediening 🙈en dat is niet misselijk jij hebt er wat centjes aan uit gegeven.

Solderen ik ben er ook geen ster in 😬maar we gaan langzaam vooruit.
Moet zeggen dat de ene stekker wel makkelijker is dan de andere.
Maar zou zeggen ga eerst ff oefenen op een paar stukjes voor je aan je kraton begint.😉.


Verder heb ik die cvd's binnen van Ali express 🤦 die ene paste prima maar die andere was 0.3 mm te groot 🤦.
Maar ja schuurpapiertje kom je er wel🤣
Benieuwd of die assen het houden want begint weer zwaar kut 🤣🤣
 
Bedankt allen!

Af en toe een leuk speeltje moet kunnen :)

Hopelijk spoedig alles binnen (mis nog de motor mount schroeven, zie build topic), de afstandsbediening en de lader.

Ik twijfel er over of ik het solderen zelf wil gaan doen. Zijn er plekken waar ik daarvoor terecht kan?
Bij TopRC kan het (daar komt de Kraton vandaan), maar met een flinke wachttijd. Is daarnaast een flink stuk rijden.
Iets in de buurt van Rotterdam wellicht?

Kan me voorstellen dat de meeste RC zaken er niet op zitten te wachten om elders gekochte spullen in elkaar te klussen.
Had ik eerder bij na moeten denken (leermomentje).
 
Bedankt allen!

Af en toe een leuk speeltje moet kunnen :)

Hopelijk spoedig alles binnen (mis nog de motor mount schroeven, zie build topic), de afstandsbediening en de lader.

Ik twijfel er over of ik het solderen zelf wil gaan doen. Zijn er plekken waar ik daarvoor terecht kan?
Bij TopRC kan het (daar komt de Kraton vandaan), maar met een flinke wachttijd. Is daarnaast een flink stuk rijden.
Iets in de buurt van Rotterdam wellicht?

Kan me voorstellen dat de meeste RC zaken er niet op zitten te wachten om elders gekochte spullen in elkaar te klussen.
Had ik eerder bij na moeten denken (leermomentje).
RcFreaks misschien? Prima winkel 👍
 
Als je met euro's gaat zwaaien dan is er altijd wel iemand die het voor jou wil doen.😉
Was zelf ooit eens naar muco in Amsterdam geweest voor een soldeer klusje.
Gewoon ff bellen om te vragen of ze het voor je willen doen 😉 rij je er niet voor niks geen.
En RC freaks zit bij jou in de buurt
 
Of een van ons die dat met zn ogen dicht voor je kan doen. Zo veel werk is het niet.
Ik zit helaas niet echt in de buurt van Rotterdam.

Maar vanwaar je twijfel? 2 linker handen?
Solderen is wel een skill die je in deze hobby goed kan gebruiken.
 
Bedankt allen!

Af en toe een leuk speeltje moet kunnen :)

Hopelijk spoedig alles binnen (mis nog de motor mount schroeven, zie build topic), de afstandsbediening en de lader.

Ik twijfel er over of ik het solderen zelf wil gaan doen. Zijn er plekken waar ik daarvoor terecht kan?
Bij TopRC kan het (daar komt de Kraton vandaan), maar met een flinke wachttijd. Is daarnaast een flink stuk rijden.
Iets in de buurt van Rotterdam wellicht?

Kan me voorstellen dat de meeste RC zaken er niet op zitten te wachten om elders gekochte spullen in elkaar te klussen.
Had ik eerder bij na moeten denken (leermomentje).
Hoi

Ik heb goede ervaringen met dit adres https://www.marktplaats.nl/v/hobby-...-e-power-8500mah-110c-220c-89?previousPage=lr

Grt
 
Meen je niet wat goed man🤟😎 en waar zit je in Amerika?
En welke arrma heb je op het oog?
 
Heb ik net omgeruild voor een infraction 🤘😎 maar leuk man heb je al beetje terrein gevonden om te bashen?
 
Inmiddels heb ik mijn Arrma arsenaal al flink uitgebreid, sinds ik deze zomer mijn Tamiya TRF801Xt heb ingewisseld voor een Kration 1:8 EXB. Sinds kort is daar een (2e handse) Infraction bij gekomen en mijn zoontje heeft nu een Granite (MEGA, maar er zit al een Hobbywing MAX10 setje in inmiddels). Niet-Arrma heb ik ook: een WLToys 144001, een RGT EX86100 Pro crawler en nog twee Tamiya TT-02B's.

Wel zoeken we steeds naar leuke locaties om te rijden, mijn zoontje en ik. Of ik alleen... haha. Zowel met de Infraction als met de Kraton & Granite. Iemand tips in de omgeving Zutphen? We gaan wel eens naar het skateparkje in Lochem (die in Zutphen is veel te druk altijd) maar dat is vrij klein en het beton komt vaak hard aan.
 
Inmiddels heb ik mijn Arrma arsenaal al flink uitgebreid, sinds ik deze zomer mijn Tamiya TRF801Xt heb ingewisseld voor een Kration 1:8 EXB. Sinds kort is daar een (2e handse) Infraction bij gekomen en mijn zoontje heeft nu een Granite (MEGA, maar er zit al een Hobbywing MAX10 setje in inmiddels). Niet-Arrma heb ik ook: een WLToys 144001, een RGT EX86100 Pro crawler en nog twee Tamiya TT-02B's.

Wel zoeken we steeds naar leuke locaties om te rijden, mijn zoontje en ik. Of ik alleen... haha. Zowel met de Infraction als met de Kraton & Granite. Iemand tips in de omgeving Zutphen? We gaan wel eens naar het skateparkje in Lochem (die in Zutphen is veel te druk altijd) maar dat is vrij klein en het beton komt vaak hard aan.
Ik ben helaas niet zo bekend met de regio Zuphen.
Gaaf arsenaal zo :)


Bij mij zijn eindelijk mijn nieuwe absurt grote bandjes voor mijn FG gearriveerd. Een diameter van 20cm zegt natuurlijk al alles, maar als je het dan naast een 3.8" of 1/8 wegbandje ziet ;)
IMG_20211105_133108.jpg
 
Post in thread 'November 2021 Rig of the Month (RotM) Contest' https://www.arrmaforum.com/threads/november-2021-rig-of-the-month-rotm-contest.45616/post-636787

Misschien kunnen jullie mijn even de een handje helpen om wat stemmen te krijgen en kijken of we die prijs in de wacht kunnen slepen 🥳met mijn kevertje 😎
Blijf het toch de beste body vinden voor de typhon en een van mijn mooiste creaties tot nu toe 👌 de rest ben ik niet over te spreken 🤣 behalve die exb dan 😎👌
Uiteraard als jullie een inzending hebben dan stem ik ook op jullie 😇
Maar is gewoon leuk en al vast bedankt 👍😎
 
Back
Top