Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
@rotauq
over Cnhl gesproken, zijn die van jou al onderweg? Volgens mij hebben wij in hetzelfde weekend (3juli) bestelling geplaatst, maar die van mij zijn nog niet verzonden. Vorige week was de reactie dat ze een ‘clearance issue’ hadden gehad, maar nog diezelfde week verstuurd zouden worden. Dat was vorige week🙄.
Ik zal wel een platinum klant zijn, want ik heb ze 2 weken geleden al binnen gekregen 😃
4S 6200mAh racing met 8mm bullet plugs, kan natuurlijk verschillen per type.
 
Weet niet of jullie ervaring mee hebben maar mooie spul hoor dat m2c of vitavone om je auto te upgraden 🤘😎
Maar wat een gedoe zeg om je auto een onderhoudsbeurtje te geven 😭
Alles moet er af en ff snel je diffje je doen zit er niet meer in 🤣🤣 vroeger was het 4 schroeven nu ligt die halve auto uit mekaar 🤣🤣
Ik wou het voor al mijn auto's doen denk super vet 🤘😎
Maar laat maar zitten ik hou het wel exb 😉

Ben wel benieuwd want er zit nu 500k in het midden diff dus geen idee hoe het beestje gaat reageren 🤷
 
NEE!!!!! Niet weer de spur kapot 🤬 Nu vraag ik me af of het normaal is dat de motor plaat van de hranite zo vervormd is. Bij mijn senton is deze gewoon vlak.
20210720_173038.jpg

Pinion staat ook echt scheef op de spur
 
Een maatje van me had dat ook met zijn graniet 🤔weet niet welk model het is?
Of jij die nieuwe plaat erin hebt zitten?.
Maar die moet recht zijn.😂 Wat heb jij een ellende zeg. Had zelf een senton en compleet omgebouwd naar een kraton in principe.
Nooit echt problemen gehad behalve de dingen die mijn eigen schuld waren 😂😂

Mocht je voor een upgrade gaan voor die auto's sla alles van gpm even over.
Shocks gaan wel maar de rest is goedkoop aluminium 😉
 
Een maatje van me had dat ook met zijn graniet 🤔weet niet welk model het is?
Of jij die nieuwe plaat erin hebt zitten?.
Maar die moet recht zijn.😂 Wat heb jij een ellende zeg. Had zelf een senton en compleet omgebouwd naar een kraton in principe.
Nooit echt problemen gehad behalve de dingen die mijn eigen schuld waren 😂😂

Mocht je voor een upgrade gaan voor die auto's sla alles van gpm even over.
Shocks gaan wel maar de rest is goedkoop aluminium 😉
Geen idee of het de nieuwe plaat is, weet alleen dat er 2 gleuven inzitten waarlangs je de motor kan verstellen. Als ik het goed heb heeft mijn senton een plaat met gaatjes waarlangs je de motor kan verstellen voor een andere pinion.
Ga waarschijnlijk wel upgraden, maar ga wel alles zelf maken. Werk in een machinefabriek dus heb wel het 1 en ander tot mijn beschikking aan machines en materialen.
 
NEE!!!!! Niet weer de spur kapot 🤬 Nu vraag ik me af of het normaal is dat de motor plaat van de hranite zo vervormd is. Bij mijn senton is deze gewoon vlak.View attachment 159256
Pinion staat ook echt scheef op de spur
Een rechte verbinding dient recht te zijn. Dit verklaard wel waarom je spurs zo hard slijten. Zo scheef kan je nooit een goede overbrenging maken. Falende kwaliteitscontrole....
 
Heb de plaat gedemonteerd,
View attachment 159332
en met de spullen die ik voor handen heb hier op de camping enigszins gericht 🧐
View attachment 159334
Creatief repareren met de middelen die je voor handen hebt is misschien ook wel de belangrijkste competentie in de hobby. In het 2de plaatje zit het iig een stuk rechter uit dan in het eerste.
Nu zal iedereen hier wel vaker onderdelen zo krom gezien hebben waarvan je denkt hoe is het mogelijk. Niets is ondenkbaar, maar bij een vrijwel nieuw uit de doos en amper blootgesteld aan krachten zou dit niet mogen natuurlijk. Ik zou de foto's iig ook met toprc delen en minimaal een nieuwe plaat verwachten...
 
Ja maatje van me had het ook na paar keer rijden was dat ding krom.
Maar je hebt wel al de update om het zomaar te zeggen 😉.dus je hebt de laatste versie.
Dat plaatje hoort niet krom te trekken 🤷

Maar wat vet man dat je het zelf kan maken 😎
Kan je een handeltje beginnen 🥳 want zijn er genoeg die willen upgraden.🤘😎
Hebben jullie ook 7075 aluminium?
Heb nog wel een paar dingen die ik wil hebben 🤣🤣
 
Ja maatje van me had het ook na paar keer rijden was dat ding krom.
Maar je hebt wel al de update om het zomaar te zeggen 😉.dus je hebt de laatste versie.
Dat plaatje hoort niet krom te trekken 🤷

Maar wat vet man dat je het zelf kan maken 😎
Kan je een handeltje beginnen 🥳 want zijn er genoeg die willen upgraden.🤘😎
Hebben jullie ook 7075 aluminium?
Heb nog wel een paar dingen die ik wil hebben 🤣🤣
Geen idee of we dat hebben liggen, maar kan je wel zeggen dat ik ze nooit goedkoper kan maken dan ze in de winkel zijn. Als ik de tijd en materiaal voor 1 dingetje ga rekenen lopen jullie er op leeg en mijn zakken vol :ROFLMAO:
 
Geen idee of we dat hebben liggen, maar kan je wel zeggen dat ik ze nooit goedkoper kan maken dan ze in de winkel zijn. Als ik de tijd en materiaal voor 1 dingetje ga rekenen lopen jullie er op leeg en mijn zakken vol :ROFLMAO:
+2! Dan wil ik graag deze :ROFLMAO:

1626865808419.png
 
Kijk hem ff gebruik maken van de situatie 🤣 en het hele pakket ook meteen 🥳 vet hoor maar lastig sleutelen om er weer bij te komen 🤣😂
Heb jij al met je exb gereden??



Geen idee of we dat hebben liggen, maar kan je wel zeggen dat ik ze nooit goedkoper kan maken dan ze in de winkel zijn. Als ik de tijd en materiaal voor 1 dingetje ga rekenen lopen jullie er op leeg en mijn zakken vol :ROFLMAO:

https://m2cracing.net/arrma-vorteks/583-m2c-3160-arrma-17mm-hub-extenders.html

Dit vragen ze voor het plaatje met nog wat.
Is nog een ander merk die ook zo'n plaatje heeft geen idee hoe die ook al weer heet😬
Maar ja het is geen goedkope hobby

https://customrcupgrades.com/product/arrma-3s-and-4s-motor-mount/
 
Last edited:
Kijk hem ff gebruik maken van de situatie 🤣 en het hele pakket ook meteen 🥳 vet hoor maar lastig sleutelen om er weer bij te komen 🤣😂
Heb jij al met je exb gereden??





https://m2cracing.net/arrma-vorteks/583-m2c-3160-arrma-17mm-hub-extenders.html

Dit vragen ze voor het plaatje met nog wat.
Is nog een ander merk die ook zo'n plaatje heeft geen idee hoe die ook al weer heet😬
Maar ja het is geen goedkope hobby

https://customrcupgrades.com/product/arrma-3s-and-4s-motor-mount/
Red Hair & big boobs 🤟😅
 
Kijk hem ff gebruik maken van de situatie 🤣 en het hele pakket ook meteen 🥳 vet hoor maar lastig sleutelen om er weer bij te komen 🤣😂
Heb jij al met je exb gereden??
Nee die ligt nog lekker helemaal uit elkaar, dat gaat nog wel ff duren.
Ben bezig met CVD's achter maar die passen niet, dus dat wordt frezen.
Red Hair & big boobs 🤟😅
Grey hair & glasses is niet genoeg zeker? ;)
 
Nee die ligt nog lekker helemaal uit elkaar, dat gaat nog wel ff duren.
Ben bezig met CVD's achter maar die passen niet, dus dat wordt frezen.
Die passen niet 🤔ik wist het ook niet hoor 🙈maar er zitten van die plastic dopjes in je diff gedeeld. Ara311028 voor de mensen die thuis meeschrijven 😂
Daardoor passen die cvd's niet en die pluk je er zo uit net een punt tang..
 
Die passen niet 🤔ik wist het ook niet hoor 🙈maar er zitten van die plastic dopjes in je diff gedeeld. Ara311028 voor de mensen die thuis meeschrijven 😂
Daardoor passen die cvd's niet en die pluk je er zo uit net een punt tang..
Ja klopt, die had ik gevonden, maar ook zonder die rubbertjes passen ze net niet
 
🤷 wat raar 🤷maar welke cvd's heb jij dan want bij mijn past het gewoon
 
Ja wat raar zeg🤯 want ik heb die van voor ook achter gezet maar bij mijn past het prima.
Zelfs met die dopjes erin was het gelukt 🤣 toen zat ik aan die camber te draaien om het passend te maken 🤣🤣
Dus hier begrijp ik niks van 🤷
 
Back
Top