Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze, ben er erg tevreden over. Maar de eerder hier vermelde Trencher Belted schijnen ook erg goed te zijn. Ik hoop dat je iets aan deze info hebt.
Ik vraag me eigenlijk wel af of de banden van de 6s groter zijn dan die van de 3s? Heb je dat uitgezocht?Body trimmen vind ik niet erg, het gaat mij puur om het overhitten. ik ga toch voor de 17mm hex banden die normaliter op de 6s gaan. dat moet gewoon gaan toch? deze: https://www.toprc.nl/louise-sc-pioneer-shortcourse-banden-set-lr-t3148sbm.html
In de toekomst wil ik misschien proberen om de MT banden eronder te gooien om te kijken hoe dat rijdt, maar jij zegt dus dat dat met een andere pinion en trimmen moet lukken. bedankt!
Ik vraag me eigenlijk wel af of de banden van de 6s groter zijn dan die van de 3s? Heb je dat uitgezocht?
Het zijn die louise banden die ik link. Staan geen maten bij, maar zie ze bij onderdelen van de 6s er tussen staan. Maar toprc mailde als antwoord dat ik de pinion ook moest vervangen (wat me sterk lijkt) vandaar dat ik twijfel of ze wel even groot zijn.
Kom door de gear mesh die veel te strak is. Heb het zelf ook gehad en zie het te vaak voorbij komen op dit forum, moet Arrma echt iets aan doen.Wow wat een pech heb ik.. auto stopt ineens met rijden. Ik thuis uit elkaar gehaald is de vertanding bij mijn slipper helemaal verrot en mijn motor ook. Kont dat omdat de slipper te strak stond afgesteld denken jullie? Heb er amper 10x mee gereden.
Kom door de gear mesh die veel te strak is. Heb het zelf ook gehad en zie het te vaak voorbij komen op dit forum, moet Arrma echt iets aan doen.
De pinion en spur gear staan veel te strak tegen elkaar maar de motormount is fixed, je kan niks afstellen. Daardoor klapt je motorlager eruit en krijg je dit. Arrma en Hotracing maken adjustable motor mounts daarmee los je het probleem op.
Dit valt wel onder garantie en is een bekend probleem, dus zeker garantie aanvragen waar je de auto hebt gekocht. Ik kreeg zelfs een hele nieuwe.
Edit, deze komt net binnen:
https://www.arrmaforum.com/threads/2nd-run-and-broken-motor.13908/
Wat JvG zei:
Garantie!!
Ik merk hier dat wij hollanders niet zo van de garantie zijn.. Alle engelstalige (US, UK, AUS) hier.. Die claimen werkelijk alles! En in 9 van de 10 gevallen.. Krijgen ze alles nieuw opgestuurd..
Dit is 100% een gevallletje garantie.. Optie a: regel het via de winkel waar je hem gekocht heb.. Optie b: contact horizonhobby.de
Ik zou voor optie 2 gaan.. Gaat naar mijn beleving het snelst
Word er bij garantie niet moeilijk gedaan als je wat modificaties hebt gedaan aan de auto, (uitgezonderd het motorische gedeelte, dan zou je zelf iets fout gedaan kunnen hebben) de meeste hier hebben wel wat aangepast aan hun auto.
Word er bij garantie niet moeilijk gedaan als je wat modificaties hebt gedaan aan de auto, (uitgezonderd het motorische gedeelte, dan zou je zelf iets fout gedaan kunnen hebben) de meeste hier hebben wel wat aangepast aan hun auto.
Auw.....?
Rpm is voor de 4s outcast nog steeds niet beschikbaar, ik heb nog originele spares. Thanks.Meeste van die engelstalige gasten hier.. Bellen met HH met het verhaal.. Horizon vraagt dan om een foto.. Trekken die motor eruit.. Leggen hem op de aankoopbon.. Maken een foto.. Die op de mail.. Een meestal dezelfde dag nog nieuw onderdeel onderweg..
Setje RPM arms bestellen.. Komt alles weer goed!
Even een andere vraag. Ik wil graag Granite banden op mijn Senton 3s zetten, zie dat veel en vind het er wel stoer uitzien.
Nu wil ik graag weten of iemand weet of ik leuke banden van deze pagina kan kiezen,
https://www.toprc.nl/arrma/onderdelen/granite-4x4/?sort=featured&page=4
en dan een 15t pinion erin zet en eventueel de body wat trim of dat dan mogelijk is en goed werkt? (in de zin van overhitting)
Hi Michael, leuk dat je er ook bent!Hoi Heren,
Na het aanmelden in het algemene topic werd ik gewezen op dit deel van het forum, leuk!
Net als Dennis kom ik ook uit Maassluis, Michael 29 jaar en in het bezit van een (inmiddels gehavende) Arrma Talion 6s v3.
Eergister na het rijden op een parkeerplaats wilde de auto niet meer naar rechts sturen. Ik heb geprobeerd om de originele stuur servo open te maken en iets te kunnen bekijken.. na het zien en loshalen van alle ienieminie tandwieltjes toch maar besloten een nieuwe te bestellen...
Ook zag ik dat mijn bandjes losgekomen waren van de velg, heel vreemd maar een beetje tyre glue mee besteld en lekker plakken maar ;-)
Mijn vriendin heeft ook 1x met de auto gereden op 6s... dat was niet zo handig kan ik jullie vertellen haha.. toen was de wingmount afgebroken. Gelukkig heb ik thuis een 3d printer staan en kon ik zelf het onderdeel diezelfde avond weer monteren, dit in afwachting van een backorder bij trxxs-winkel.
Verder is het in de omgeving allemaal wat vlakjes om te rijden, ik ben echt nog opzoek naar leuke plekjes.
Leuk om een beetje actief in dit forum mee te doen en wellicht eens een meet en ride !
Register and gain access to Discussions, Reviews, Tech Tips, How to Articles, and much more - on the largest Arrma RC community for RC enthusiasts that covers all aspects of the Arrma-RC brand!
Register Today It's free! This box will disappear once registered!