Europe Dutch Drivers United!

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.
Hey je trekt zeker alleen af en toe een kraton uit mekaar voor onderdelen of doe je ook wel eens een typhon??
 
Plak ik die van mij ook maar hier;)


Ziet er goed uit!! Ik denk dat ik op den duur met mijn typhon ook zoiets wil hebben (had op mn kraton de JBIRC )
Maar wil met deze zo licht mogelijk blijven..
Gister een plaatje carbon van 30x30x 3mm cm gehaald om wat kleine dingen zelf te maken ?
 
Met carbon blijf je wel licht , welke onderdelen ga je maken?

Yes athans dat is de bedoeling...?
Ik begin klein met de stuurplaatjes...daarna de rode stuur plaat die de voorste brace en steeringpost bij mekaar houd..en als het een beetje meezit ook de limitless shocktowers als die binnenkomen
Van alles wat ik dan overhoud misschien een accutray..maar dat is dus nog niet zeker...kortom mooi project voor komende tijd...hopen dat alles snel binnenkomt ?
 
Zit eens te koekeloeren op alieexpress naar leuke esc s en motors voor de zelfde typhon..

Nu hebben ze hobbywing max 6 en max5 voor weinig geld..
Max 6 voor rond de 100 euro
Max 5 voor 140/150 euro

Zou dit wat zijn? Of is dit gewoon pure namaak en troep? Als ik zo de recencies lees zijn er veel mensen heel blij mee...??

Wat denken jullie???
 
Zit eens te koekeloeren op alieexpress naar leuke esc s en motors voor de zelfde typhon..

Nu hebben ze hobbywing max 6 en max5 voor weinig geld..
Max 6 voor rond de 100 euro
Max 5 voor 140/150 euro

Zou dit wat zijn? Of is dit gewoon pure namaak en troep? Als ik zo de recencies lees zijn er veel mensen heel blij mee...??

Wat denken jullie???
Denk wel dat het een genuine product is. Alleen als er iets mis mee is ben je wel de sigaar, terugsturen kost een vermogen.
En een Max6 is zwaar overpowered voor een Typhon, of wil je 200 km/u speedruns gaan doen?

Max8 combo 2200Kv op 6S loopt makkelijk 100+.
 
Denk wel dat het een genuine product is. Alleen als er iets mis mee is ben je wel de sigaar, terugsturen kost een vermogen.
En een Max6 is zwaar overpowered voor een Typhon, of wil je 200 km/u speedruns gaan doen?

Max8 combo 2200Kv op 6S loopt makkelijk 100+.

Oke dan dan ga ik denk ik wel de gok wagen...
Nee heb zelf in het begin een max8 gehad 3 maand oud en toen begon die te stotteren en viel ineens de fan uit..
Daarna een max6 gehaald en die is altijd goed bevallen ?
Maar wil sowiezo een krachtig setje hebben want bij het uiterlijk wat ik van plan ben hoort ook flinke snelheid ?
Maar hier en daar een speedpass is zeker iets wat ik regelmatig ga doen ( daarom is deze build ook begonnen snelle straat/speedrun basher
 
Oke dan dan ga ik denk ik wel de gok wagen...
Nee heb zelf in het begin een max8 gehad 3 maand oud en toen begon die te stotteren en viel ineens de fan uit..
Daarna een max6 gehaald en die is altijd goed bevallen ?
Maar wil sowiezo een krachtig setje hebben want bij het uiterlijk wat ik van plan ben hoort ook flinke snelheid ?
Maar hier en daar een speedpass is zeker iets wat ik regelmatig ga doen ( daarom is deze build ook begonnen snelle straat/speedrun basher
Ok dan is een Max6 zeker geschikt en voldoende. Zo'n Max5 had ik m'n Baja Flux van 12 kilo, dat ding ging als de brandweer.
Max5 zijn echt joekels van esc's, dat wordt proppen in een Typhon.

Ik heb voor mezelf altijd de regel dat ik niet voor meer dan €100,- bestel op Ali i.v.m. garantie.
Meestal kom ik hier uit: https://www.monsterhopups.de/

Die hebben echt veel op voorraad en goede prijzen (Max6 voor €131,55). Wel €14,90 verzendkosten (en snel binnen) dus probeer wat te sparen en dan in 1x wat meer te bestellen.
 
Bij AliE is de kans dat je btw/invoerrechten/handling fee moet betalen is zeer klein. En als het toch moet gebruik dan paint om de factuur nog wat lager te maken.
Verder zijn alle handelaren op ali super bang voor de harde hand van Jack Ma. Ze doen veel om disputes te voorkomen en die vallen vrijwel altijd positief uit voor de klant. Een heel andere manier van consumentenrecht, maar het werkt wel.
 
Bij AliE is de kans dat je btw/invoerrechten/handling fee moet betalen is zeer klein. En als het toch moet gebruik dan paint om de factuur nog wat lager te maken.
Verder zijn alle handelaren op ali super bang voor de harde hand van Jack Ma. Ze doen veel om disputes te voorkomen en die vallen vrijwel altijd positief uit voor de klant. Een heel andere manier van consumentenrecht, maar het werkt wel.

Klopt!

En 9-10x zijn de bedragen op de bon op de verpakking ook anders ( lager ) als het daadwerkelijk betaalde bedrag..
Dus het risico is redelijk klein..
Maarja als je dan wel een keer steekproef ofzo hebt zou je dan flink moeten betalen???
 
Back
Top