Europe Dutch Drivers United!

Sosnl

Well-Known Member
Reaction score
306
Arrma RC's
Senton
Nee heb die voor en achter gaten niet laten verzinken , komt een tbr bumper voor op en achter een skidplate.
Het zal ook wel een stuk sterker zijn , ik heb geen brace erop, ziet er ook wel knap uit ook.
Hey hoe heb jij dat gedaan dan met die Duitser 🤷
Want heb hem een mail gestuurd over zijn typhon chassis. Maar hij zegt nu dat hij een Duits factuur adres moet hebben en niet naar het buitenland stuurt tenzij je particulier bent🤷dat ben ik volgens mij😂maar goed beetje raar??

Tony-Crash

Member
Reaction score
3
Ik probeer een lipo te bestellen via hobbyking , maar het lijkt wel of die warehouse in de eu op de schop is ofzo , er is niets meer te krijgen. Weet iemand misschien nog een ander adres ,om een turnigy panther te kopen?
Hey hoe heb jij dat gedaan dan met die Duitser 🤷
Ik heb je een pb gestuurd

Last edited:

rotauq

Well-Known Member
Build Thread Contributor
Reaction score
91
Arrma RC's
Limitless
Ik probeer een lipo te bestellen via hobbyking , maar het lijkt wel of die warehouse in de eu op de schop is ofzo , er is niets meer te krijgen. Weet iemand misschien nog een ander adres ,om een turnigy panther te kopen?
Nope, ik ben ook aan het wachten op EU stock voor 4S-6000 panthers. Ik heb nog nooit vanuit hobbyking global besteld, maar heb geen zin in extra douane kosten.

JvG

Everything is relative
Premium Member
Build Thread Contributor
Reaction score
1,905
Arrma RC's
BigRock 4x4, Kraton 6s, Typhon 6s
Wel in voorraad in de UK 6s 5000 panther , maar versturen niet via UK. Afwachten dan maar.
Heb nog even gezocht voor je maar het is een drama.
Dit zijn de merken en sites waar ik zoek, hebben allemaal een warehouse in Europa:

HobbyKing
CNHL
Ovonic
Gens Ace

Geen 6s te vinden, alles sold out.

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Aflan Dutch Shout-Out! General Chaos 9
Benzo11 Dynamite hex drivers Tools 5
FatManRayRay MIP Speed Tip Allen Drivers Tools 7
R Kraton Recommended hex drivers Arrma 6s BLX 17